- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 15 квітня 2025 р. № 450 Київ |
Деякі питання забезпечення функціонування Системи обліку інформації про шкоду, завдану особистим немайновим правам фізичних осіб внаслідок збройної агресії Російської Федерації проти України
Відповідно до
статей 10 і
11 Закону України "Про облік інформації про шкоду, завдану особистим немайновим правам фізичних осіб внаслідок збройної агресії Російської Федерації проти України" Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Затвердити Порядок ведення Системи обліку інформації про шкоду, завдану особистим немайновим правам фізичних осіб внаслідок збройної агресії Російської Федерації проти України, що додається.
3. Міністерству соціальної політики:
1) забезпечити технічне доопрацювання Єдиної інформаційної системи соціальної сфери для створення та функціонування Системи обліку інформації про шкоду, завдану особистим немайновим правам фізичних осіб внаслідок збройної агресії Російської Федерації проти України, як складової зазначеної Єдиної системи;
2) забезпечити відповідно до Порядку, затвердженого цією постановою, автоматичне збирання в Системі обліку інформації про шкоду, завдану особистим немайновим правам фізичних осіб внаслідок збройної агресії Російської Федерації проти України, інформації про шкоду, завдану особистим немайновим правам фізичних осіб внаслідок збройної агресії Російської Федерації проти України, з публічних електронних реєстрів та інформаційних (автоматизованих), інформаційно-комунікаційних, комунікаційних і довідкових систем, реєстрів, банків даних та баз даних, власниками (розпорядниками, держателями, володільцями, адміністраторами) яких є державні органи, органи влади Автономної Республіки Крим або органи місцевого самоврядування (за технічної можливості).
4. Держателям (власникам) публічних електронних реєстрів та інформаційних (автоматизованих), інформаційно-комунікаційних, комунікаційних і довідкових систем, реєстрів, банків даних та баз даних, перелік яких визначено пунктом 37 Порядку, затвердженого цією постановою, забезпечити можливість передачі та отримання даних в порядку електронної інформаційної взаємодії до/з Системи обліку інформації про шкоду, завдану особистим немайновим правам фізичних осіб внаслідок збройної агресії Російської Федерації проти України, з дотриманням вимог законодавства про захист персональних даних та відповідно до Законів України
"Про захист інформації в інформаційно-комунікаційних системах",
"Про захист персональних даних",
"Про доступ до публічної інформації",
"Про публічні електронні реєстри" (за технічної можливості).
5. Обласним, Київській міській державним адміністраціям (військовим адміністраціям), військовим адміністраціям населених пунктів (у разі їх утворення) разом з виконавчими органами сільських, селищних, міських, районних у містах (у разі їх утворення) рад протягом місяця з дня набрання чинності цією постановою забезпечити внесення до Єдиної інформаційно-аналітичної системи "Діти" інформації про дітей, які постраждали внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, дітей, які тимчасово переміщені (евакуйовані) на території України, де не ведуться воєнні (бойові) дії.
6. Пенсійному фонду України:
протягом місяця з дня набрання чинності цією постановою реалізувати технічну можливість фіксації інформації про призначення і виплату пенсії у зв’язку з втратою годувальника, пенсії по інвалідності; разової грошової виплати до Дня Незалежності України; допомоги по тимчасовій непрацездатності застрахованим особам; страхових виплат (одноразових, щомісячних) потерпілим від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, членам їх сімей; допомоги на поховання пенсіонера у разі смерті застрахованої особи або членів сім’ї, які перебували на її утриманні; пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу; одноразової грошової допомоги відповідно до пункту 12
постанови Кабінету Міністрів України від 17 липня 1992 р. № 393 "Про порядок обчислення вислуги років, призначення та виплати пенсій і грошової допомоги особам, які мають право на пенсію відповідно до Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб", крім військовослужбовців строкової служби і членів їх сімей та прирівняних до них осіб" (ЗП України, 1992 р., № 7, ст. 182; Офіційний вісник України, 2007 р., № 10, ст. 359), одноразової грошової допомоги за шкоду життю та здоров’ю, завдану працівникам об’єктів критичної інфраструктури, державним службовцям, посадовим особам місцевого самоврядування внаслідок військової агресії Російської Федерації проти України, які здійснюються Пенсійним фондом України у зв’язку із збройною агресією Російської Федерації проти України;
під час фіксації зазначеної інформації визначення зв’язку між призначенням та здійсненням відповідних видів виплат і збройною агресією Російської Федерації проти України здійснювати за подіями, що настали після 19 лютого 2014 р., або на підставі відповідного статусу одержувача на основі документів та відомостей, які подаються/подавалися особами до органів Пенсійного фонду України для їх призначення та містять інформацію про шкоду, завдану особі внаслідок збройної агресії Російської Федерації проти України.
Прем'єр-міністр України |
Д. ШМИГАЛЬ |
Інд. 26 |
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 15 квітня 2025 р. № 450
ПОРЯДОК
ведення Системи обліку інформації про шкоду, завдану особистим немайновим правам фізичних осіб внаслідок збройної агресії Російської Федерації проти України
1. Цей Порядок визначає умови створення, наповнення даними та ведення Системи обліку інформації про шкоду, завдану особистим немайновим правам фізичних осіб внаслідок збройної агресії Російської Федерації проти України (далі - Система обліку інформації про шкоду), як складової Єдиної інформаційної системи соціальної сфери (далі - Єдина система).
2. У цьому Порядку терміни вживаються в такому значенні:
1) близькі родичі - батьки (усиновлювачі), дружина, чоловік, діти (в тому числі усиновлені);
2) заходи з підтримки постраждалих осіб - система заходів правового та соціального захисту, надання соціальних послуг, протезування, надання медичної допомоги та медичних послуг, програми соціально-психологічної підтримки та реабілітації, грошова допомога, інші виплати, невідкладні проміжні репараційні заходи, інші заходи відновлювального характеру, передбачені законодавством для задоволення потреб та інтересів постраждалих осіб;
3) Система обліку інформації про шкоду - автоматизована інформаційно-комунікаційна система, призначена для збирання, накопичення, зберігання, захисту, обліку, відображення, оброблення та надання інформації про:
фізичних осіб, зокрема депортованих або примусово переміщених дітей, особистим немайновим правам яких завдано шкоди внаслідок збройної агресії Російської Федерації проти України (далі - постраждалі особи);
шкоду, завдану особистим немайновим правам фізичних осіб внаслідок збройної агресії Російської Федерації проти України (далі - шкода, завдана особистим немайновим правам постраждалих осіб);
вжиті заходи з підтримки постраждалих осіб та обсяги видатків державного та місцевих бюджетів, бюджетів фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування, здійснених для вжиття таких заходів.
Інші терміни в цьому Порядку вживаються у значенні, наведеному в
Цивільному кодексі України,
Сімейному кодексі України, Законах України
"Про правовий режим воєнного стану",
"Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги",
"Про електронні документи та електронний документообіг",
"Про публічні електронні реєстри",
"Про особливості надання публічних (електронних публічних) послуг",
"Про захист персональних даних",
"Про захист інформації в інформаційно-комунікаційних системах",
"Про соціальні послуги",
"Про правовий статус осіб, зниклих безвісти за особливих обставин".
3. У Системі обліку інформації про шкоду ведеться облік інформації про шкоду особистим немайновим правам осіб, завдану починаючи з 19 лютого 2014 р. громадянам України, іноземцям та особам без громадянства, які на законних підставах перебували на території України.
4. Інформація включається до Системи обліку інформації про шкоду та обробляється з метою, визначеною частиною першою
статті 9 Закону України "Про облік інформації про шкоду, завдану особистим немайновим правам фізичних осіб внаслідок збройної агресії Російської Федерації проти України" (далі - Закон).
5. Створення програмного забезпечення Системи обліку інформації про шкоду передбачає здійснення комплексу заходів, спрямованих на його розроблення, модернізацію, зокрема Єдиної системи, тестування, дослідно-промислове середовище та експлуатацію та впровадження з урахуванням вимог законодавства.
6. За підключення та доступ до Системи обліку інформації про шкоду, внесення до неї відомостей та даних, користування нею плата не стягується.
7. Система обліку інформації про шкоду ведеться державною мовою.
8. На підставі відомостей та даних Системи обліку інформації про шкоду може формуватися аналітична та статистична інформація.
9. Відомості та дані Системи обліку інформації про шкоду не підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних.
10. Порушення вимог законодавства про захист персональних даних тягне за собою відповідальність, встановлену законом.
11. Система обліку інформації про шкоду функціонує в цілодобовому режимі, крім випадків проведення модернізації, планових і позапланових профілактичних та/або технічних робіт, пов’язаних з усуненням програмно-апаратних та/або методологічних помилок чи технічних збоїв у роботі.
12. Держателем Системи обліку інформації про шкоду є Мінсоцполітики (далі - держатель).
13. Держатель здійснює нормативно-правове, організаційно-методичне, інформаційне забезпечення формування та ведення Системи обліку інформації про шкоду і доступу до неї.
14. Держатель має право доступу до відомостей, внесених до Системи обліку інформації про шкоду, у повному обсязі.
15. Держатель у межах повноважень, визначених
Законом, має право отримувати інформацію, зокрема персональні дані, крім службової інформації та державної таємниці, від інших державних органів, органів влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування, зокрема шляхом електронної інформаційної взаємодії між Єдиною системою та іншими державними електронними інформаційними ресурсами інформаційно-комунікаційними засобами з використанням засобів технічного та криптографічного захисту інформації відповідно до вимог законодавства з питань захисту інформації.
З метою забезпечення функціонування Системи обліку інформації про шкоду її держатель має право використовувати інформацію баз даних, утворених неурядовими організаціями, а також міжнародними організаціями.
16. Адміністратором Системи обліку інформації про шкоду є державне підприємство "Інформаційно-обчислювальний центр Міністерства соціальної політики України" (далі - адміністратор), який виконує заходи з впровадження, адміністрування, підтримки та супроводу програмного забезпечення Системи обліку інформації про шкоду, відповідає за її технічне обслуговування, збереження даних, вживає технічних і технологічних заходів з надання, блокування, анулювання доступу до Системи обліку інформації про шкоду, проводить пошук і відбір даних для підготовки аналітичних звітів та на запит держателя.
17. Адміністратор в межах повноважень адміністратора Єдиної системи проводить комплекс програмних, технологічних та організаційних заходів щодо захисту даних, що містяться у Системі обліку інформації про шкоду, від несанкціонованого доступу.
18. Для забезпечення здійснення контролю за роботою Системи обліку інформації про шкоду адміністратор має право перегляду журналу всіх дій та подій, що здійснюються в Системі обліку інформації про шкоду, зокрема фіксації дати і часу створення, завантаження, надсилання, отримання відомостей, електронних документів, іншої інформації з ідентифікацією відправника та отримувача і будь-якої зміни та видалення даних, доступних у Системі обліку інформації про шкоду, за допомогою кваліфікованої електронної позначки часу (за технічної можливості).
19. Фінансування робіт із створення Системи обліку інформації про шкоду, в тому числі програмно-технічних засобів, а також здійснення необхідних доопрацювань, зокрема Єдиної системи, та забезпечення обміну даними здійснюється за рахунок міжнародної технічної, поворотної чи безповоротної фінансової допомоги міжнародних організацій чи інших джерел, не заборонених законодавством, на підставі укладених держателем договорів щодо виконання робіт та надання послуг, пов’язаних із створенням та забезпеченням функціонування Системи обліку інформації про шкоду.
Адміністрування Системи обліку інформації про шкоду здійснюється за рахунок коштів державного бюджету, міжнародної технічної, поворотної чи безповоротної фінансової допомоги міжнародних організацій чи інших джерел, не заборонених законодавством.
20. Користувачами Системи обліку інформації про шкоду є:
1) постраждалі особи - стосовно інформації про себе, яку вони можуть отримати через електронний кабінет на Соціальному веб-порталі електронних послуг Мінсоцполітики чи за допомогою засобів Єдиного державного вебпорталу електронних послуг, зокрема з використанням мобільного додатка Порталу Дія (Дія) (за технічної можливості), або в паперовій формі;
2) законні представники постраждалих осіб - стосовно інформації про таких осіб, яку вони можуть отримати через електронний кабінет на Соціальному веб-порталі електронних послуг Мінсоцполітики чи за допомогою засобів Єдиного державного вебпорталу електронних послуг, зокрема з використанням мобільного додатка Порталу Дія (Дія) (за технічної можливості), або в паперовій формі;
3) посадові особи центрів надання адміністративних послуг, Пенсійного фонду України та його територіальних органів, які від імені постраждалої особи або її законного представника забезпечують внесення і коригування інформації до Системи обліку інформації про шкоду, а також іншої інформації, визначеної
Законом (за технічної можливості);
4) посадові особи державних органів, органів влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування, інших юридичних осіб публічного права, яким надається доступ до Системи обліку інформації про шкоду відповідно до їх функціонального призначення, - стосовно інформації про шкоду, завдану особистим немайновим правам постраждалих осіб, яку вони можуть отримати за зверненням до адміністратора (за технічної можливості).
21. Підлягає обліку інформація про шкоду, завдану особистим немайновим правам постраждалої особи через причини, визначені пунктами 1-16 частини першої
статті 8 Закону.
22. Запровадження та наповнення Системи обліку інформації про шкоду здійснюється поетапно:
перший етап - протягом 2025 року;
другий етап - з 1 січня 2026 року.
23. На першому етапі підлягає обліку інформація про шкоду, завдану особистим немайновим правам постраждалої особи через:
внутрішнє переміщення;
смерть (загибель);
зникнення безвісти за особливих обставин, безвісну відсутність;
залишення дитини без піклування батьків, позбавлення дитини батьківського піклування, неможливість виконання батьками, іншими законними представниками дитини обов’язків щодо виховання та утримання дитини;
травму чи ушкодження здоров’я, за результатами яких встановлено інвалідність.
Наповнення Системи обліку інформації про шкоду на першому етапі здійснюється автоматично шляхом отримання необхідної інформації за переліком згідно з додатком у порядку електронної інформаційної взаємодії відповідно до цього Порядку з публічних електронних реєстрів та інформаційних (автоматизованих), інформаційно-комунікаційних, комунікаційних і довідкових систем, реєстрів, банків даних та баз даних, власниками (розпорядниками, держателями, володільцями, адміністраторами) яких є державні органи, органи влади Автономної Республіки Крим або органи місцевого самоврядування (за технічної можливості).
24. Інформацію про шкоду, завдану особистим немайновим правам постраждалої особи через евакуацію та травми чи ушкодження здоров’я, за результатами яких не було встановлено інвалідність, буде внесено до Системи обліку інформації про шкоду на другому етапі.
Визначення вимог щодо відповідності інформації для верифікації завдання шкоди особистим немайновим правам постраждалих осіб, переліку посадових осіб державних органів, органів влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування, інших юридичних осіб публічного права, яким надається доступ до Системи обліку інформації про шкоду, публічного реєстратора та створювачів інформації Системи обліку інформації про шкоду, категорії шкоди особистим немайновим правам та постраждалих осіб, які підлягають внесенню до Системи обліку інформації про шкоду, особливостей наповнення Системи обліку інформації про шкоду шляхом отримання від постраждалої особи або її законного представника інформації про шкоду її особистим немайновим правам в електронній формі забезпечується на другому етапі.
25. Облік інформації про шкоду, завдану особистим немайновим правам постраждалих осіб, здійснюється з урахуванням їх потреб та інтересів та недопущення дискримінації за будь-якою ознакою.
26. Засобами Єдиної системи автоматично формуються (в разі їх відсутності)/оновлюються в Єдиному соціальному реєстрі, що є складовою Єдиної системи, соціальні реєстраційні картки осіб на підставі даних, отриманих з інших публічних електронних реєстрів та інформаційних (автоматизованих), інформаційно-комунікаційних, комунікаційних і довідкових систем, реєстрів, банків даних та баз даних, що є першоджерелом таких даних.
27. Засобами Єдиної системи шляхом електронної інформаційної взаємодії в режимі реального часу з іншими публічними електронними реєстрами, інформаційними (автоматизованими), інформаційно-комунікаційними та електронними комунікаційними системами, реєстрами та базами даних здійснюється постійне оновлення інформації про шкоду, завдану особистим немайновим правам постраждалих осіб, внесеної до Системи обліку інформації про шкоду.
28. Об’єктом Системи обліку інформації про шкоду є інформація про постраждалих осіб, шкоду, завдану особистим немайновим правам постраждалих осіб, вжиті заходи з підтримки постраждалих осіб та обсяги видатків державного та місцевих бюджетів, бюджетів фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування, здійснених для вжиття таких заходів.
29. Зберігання інформації у Системі обліку інформації про шкоду забезпечується адміністратором постійно (якщо інше не встановлено законодавством) з обов’язковим застосуванням засобів і технологій резервного копіювання та хеш-логування з дотриманням вимог законодавства у сфері захисту інформації в інформаційно-комунікаційних системах (за технічної можливості).
30. Створення, внесення, перегляд, надсилання, використання інформації та електронних документів, внесення змін і доповнень до них здійснюються користувачами Системи обліку інформації про шкоду в межах їх повноважень, визначених цим Порядком, та функціональної ролі (рівня прав доступу), заданої в Єдиній системі.
31. Документообіг у Системі обліку інформації про шкоду здійснюється відповідно до вимог законодавства про електронні документи та електронний документообіг.
32. Програмними засобами Єдиної системи автоматично вносяться до журналу всі дії користувачів та події, що здійснюються в Системі обліку інформації про шкоду, зокрема зазначення дати і часу створення, завантаження, надсилання, отримання відомостей, електронних документів, іншої інформації з ідентифікацією відправника та отримувача і будь-якої зміни та видалення даних за допомогою кваліфікованої електронної позначки часу (за технічної можливості).
Журнал всіх дій користувачів та подій, що здійснюються в Системі обліку інформації про шкоду, зберігається безстроково (крім випадків, коли законодавством установлено інший строк зберігання даних).
34. За відсутності технічної можливості передачі даних з використанням системи електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів "Трембіта" електронна інформаційна взаємодія між суб’єктами електронної взаємодії може здійснюватися з використанням інших інформаційно-комунікаційних систем із застосуванням відповідних комплексних систем захисту інформації з підтвердженою відповідністю за результатами державної експертизи в порядку, встановленому законодавством.
35. Обсяг і структура даних, якими обмінюються суб’єкти електронної взаємодії через програмні інтерфейси електронних інформаційних ресурсів (сервіси), визначаються договорами про інформаційну взаємодію, укладеними відповідно до
Порядку електронної (технічної та інформаційної) взаємодії, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 8 вересня 2016 р. № 606 (Офіційний вісник України, 2016 р., № 73, ст. 2455).
36. Для захисту персональних даних фізичної особи, які передаються та приймаються в порядку електронної інформаційної взаємодії, впроваджуються організаційно-технічні заходи з урахуванням вимог законодавства про захист персональних даних та використовуються суб’єктами електронної взаємодії виключно з метою реалізації ними повноважень, передбачених законодавством, і не можуть бути передані третій особі, якщо інше не передбачено законом.
37. З метою наповнення Системи обліку інформації про шкоду програмні засоби ведення Єдиної системи забезпечують можливість передачі та отримання даних в порядку електронної інформаційної взаємодії, зокрема з:
1) Єдиним державним вебпорталом електронних послуг;
2) Єдиним державним демографічним реєстром - з метою наповнення даними про постраждалу особу;
3) єдиною інформаційною системою МВС - з метою отримання інформації про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності чи відсутності судимості у постраждалої особи у зв’язку з вчиненням такою особою злочину проти основ національної безпеки України, вчиненням або сприянням вчиненню терористичного акту, втягненням у вчинення терористичного акту, публічними закликами до вчинення терористичного акту, створенням терористичної групи чи терористичної організації, фінансуванням тероризму, вчиненням кримінального правопорушення у сфері охорони державної таємниці, недоторканності державних кордонів, вчиненням тяжкого і особливо тяжкого злочину проти встановленого порядку несення військової служби, вчиненням кримінального правопорушення проти миру, безпеки людства та міжнародного правопорядку (за технічної можливості);
4) Єдиним реєстром осіб, зниклих безвісти за особливих обставин, - з метою отримання інформації про особу, яка набула статусу такої, що зникла безвісти за особливих обставин (за технічної можливості);
5) Державним реєстром актів цивільного стану громадян - з метою отримання інформації щодо актових записів про народження, шлюб, розірвання шлюбу, смерть;
6) Державним реєстром майна, пошкодженого та знищеного внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України, - з метою отримання інформації про знищення/пошкодження житлового приміщення (квартири, будинку);
7) інформаційною системою переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією, - з метою отримання інформації про те, чи велися бойові дії в цьому регіоні в момент завдання шкоди особистим немайновим правам постраждалих осіб;
8) інтегрованою міжвідомчою інформаційно-комунікаційною системою щодо контролю осіб, транспортних засобів та вантажів, які перетинають державний кордон, - з метою отримання інформації про перетин кордону постраждалою особою;
9) Єдиним державним реєстром судових рішень - з метою отримання інформації про наявність судових рішень або обвинувальних вироків щодо:
встановлення батьківства/материнства;
позбавлення батьківських прав;
розірвання шлюбу;
усиновлення громадянами України, що проживають на території України;
усиновлення громадянами України, що проживають за межами території України, та іноземцями;
передання неповнолітніх під нагляд батьків, опікунів чи піклувальників;
визнання фізичної особи безвісно відсутньою чи оголошення її померлою;
скасування рішень про визнання фізичної особи безвісно відсутньою чи оголошення її померлою;
встановлення факту родинних відносин (за технічної можливості);
проживання однією сім’єю чоловіка та жінки без шлюбу (за технічної можливості);
обмеження цивільної дієздатності фізичної особи, визнання фізичної особи недієздатною та поновлення цивільної дієздатності фізичної особи, призначення для таких осіб опікунів або піклувальників;
вчинення злочину проти основ національної безпеки України, вчинення або сприяння вчиненню терористичного акту, втягнення у вчинення терористичного акту, публічних закликів до вчинення терористичного акту, створення терористичної групи чи терористичної організації, фінансування тероризму, вчинення кримінального правопорушення у сфері охорони державної таємниці, недоторканності державних кордонів, вчинення тяжкого і особливо тяжкого злочину проти встановленого порядку несення військової служби, вчинення кримінального правопорушення проти миру, безпеки людства та міжнародного правопорядку (за технічної можливості);
10) Інтегрованою комплексною інформаційною системою Пенсійного фонду України;
11) Державним реєстром фізичних осіб - платників податків - щодо:
підтвердження відповідності даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків або серію (за наявності) та номер паспорта громадянина України (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку в паспорті громадянина України) постраждалої особи;
отримання інформації про реєстраційний помер облікової картки платника податків або серію (за наявності) та номер паспорта громадянина України - у разі відсутності таких відомостей в Єдиній системі та у разі ідентифікації особи у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків.
38. Електронна інформаційна взаємодія між Єдиною Системою та відповідними публічними електронними реєстрами та інформаційними (автоматизованими), інформаційно-комунікаційними, комунікаційними і довідковими системами, реєстрами, банками даних та базами даних органів прокуратури та ДСА здійснюється відповідно до законодавства.
39. За результатами електронної інформаційної взаємодії між суб’єктами електронної взаємодії та на підставі автоматичної обробки в Єдиній системі консолідованої інформації автоматично приймається одне із рішень:
про задекларованість інформації - у разі неможливості повного автоматичного підтвердження всієї інформації, необхідної для наповнення Системи обліку інформації про шкоду;
про наявність верифікованої інформації - у разі отримання інформації про часткову наявність підтвердженої інформації;
про автоматичну верифікацію - у разі отримання всієї необхідної та підтвердженої інформації.
Факт внесення інформації до Системи обліку інформації про шкоду до моменту її повного підтвердження не є підставою для визнання особи постраждалою.
41. Персональні дані постраждалих осіб, які містяться в Системі обліку інформації про шкоду, є конфіденційною інформацією.
Додаток
до Порядку
ПЕРЕЛІК
інформації, яка засобами електронної інформаційної взаємодії Єдиної інформаційної системи соціальної сфери вноситься до Системи обліку інформації про шкоду, завдану особистим немайновим правам фізичних осіб внаслідок збройної агресії Російської Федерації проти України
1. Щодо шкоди, завданої постраждалим особам через внутрішнє переміщення:
1) інформація для ідентифікації особи:
прізвище, власне ім’я, по батькові постраждалої особи;
реєстраційний номер облікової картки платника податків (далі - РНОКПП) або серія та номер паспорта громадянина України (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку в паспорті громадянина України);
реквізити паспорта громадянина України або паспорта громадянина України для виїзду за кордон чи реквізити довідки про звернення за захистом в Україні або посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, або посвідчення біженця, або паспортний документ іноземця та посвідка на тимчасове проживання або посвідка на постійне проживання;
унікальний номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі;
контактний номер телефону;
адреса електронної пошти;
стать;
дата народження/смерті;
місце народження;
відомості про громадянство або його відсутність та підстави набуття громадянства України;
адреса задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування) постраждалої особи;
адреса фактичного місця проживання постраждалої особи;
відомості про те, що постраждала особа не є особою, до якої застосовано санкції відповідно до законодавства України та/або законодавства іноземних держав, міжнародні санкції чи інші обмежувальні заходи відповідно до рішень міждержавних об’єднань, міжнародних, міжурядових організацій (за технічної можливості);
................Перейти до повного тексту