- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
ПОСТАНОВА
Верховної Ради України
Про прийняття за основу проекту Закону України про внесення змін до деяких законів України щодо меценатської діяльності у сфері спорту
Верховна Рада України
постановляє:
1. Прийняти за основу проект Закону України про внесення змін до деяких законів України щодо меценатської діяльності у сфері спорту (реєстр. № 3498), поданий народним депутатом України Кожем’якіним А.А. та іншими народними депутатами України, з урахуванням таких пропозицій до розділу І законопроекту:
1) у підпункті 3 пункту 1:
абзац перший викласти в такій редакції:
"3) доповнити статтями 51-1, 51-2 і 51-3 такого змісту";
доповнити п’ятьма абзацами такого змісту:
"Стаття 51-3.-Інформаційне забезпечення меценатства
1. Набувачі меценатської допомоги мають право розміщувати торговельну марку, логотип, інше позначення мецената спорту, з яким у них укладено договір, на будь-якій рекламі, пов’язаній із діяльністю набувача меценатської допомоги.
2. Особливості використання позначення мецената спорту на рекламі набувача меценатської допомоги можуть встановлюватися у договорі між меценатом спорту та набувачем меценатської допомоги.
3. Позначення мецената спорту на рекламі набувача меценатської допомоги не вважається рекламою мецената спорту або його товару чи послуги в розумінні Закону України
"Про рекламу" .
4. Розміщення інформації про мецената під час підготовки та проведення офіційних спортивних заходів прирівнюється до соціальної реклами";
2) доповнити пунктом 3 такого змісту:
"3. Абзац перший частини другої статті
12 Закону України
"Про рекламу" (Відомості Верховної Ради України, 2004 р., № 8, ст. 62; 2008 р., № 18, ст. 197; 2017 р., № 20, ст. 240) викласти в такій редакції:
"2. Соціальна реклама не повинна містити посилань на конкретний товар та/або його виробника, на рекламодавця (крім випадків, коли рекламодавцем є громадське об’єднання чи благодійна організація, або меценат спорту (під час підготовки та проведення офіційних спортивних заходів), на об’єкти права інтелектуальної власності, що належать виробнику товару або рекламодавцю соціальної реклами, крім реклами національних фільмів".
2. Комітету Верховної Ради України з питань молоді і спорту доопрацювати зазначений законопроект з урахуванням зауважень і пропозицій суб’єктів права законодавчої ініціативи та внести його на розгляд Верховної Ради України у другому читанні.
Голова Верховної Ради України |
Д.РАЗУМКОВ |
м. Київ 14 липня 2020 року № 782-IX |
Перейти до повного тексту