- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ
НАКАЗ
12.03.2024 № 153
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
04 квітня 2024 р.
за № 499/41844
Про затвердження Порядку роботи телефонної "гарячої лінії" Державної прикордонної служби України
Відповідно до
статті 5 Закону України "Про звернення громадян",
статті 1 Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", з метою підвищення ефективності роботи Державної прикордонної служби України зі зверненнями громадян, об’єктивного та вчасного їх розгляду згідно з вимогами законодавства України НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок роботи телефонної "гарячої лінії" Державної прикордонної служби України, що додається.
2. Управлінню взаємодії з Державною прикордонною службою України Міністерства внутрішніх справ України (Лукашук М.) забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України в установленому порядку.
3. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра внутрішніх справ України відповідно до розподілу обов’язків.
ПОГОДЖЕНО: Голова Державної прикордонної служби України Уповноважений Верховної Ради України з прав людини | С. Дейнеко Д. Лубінець |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства внутрішніх
справ України
12 березня 2024 року № 153
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
04 квітня 2024 р.
за № 499/41844
ПОРЯДОК
роботи телефонної "гарячої лінії" Державної прикордонної служби України
1. Цей Порядок визначає організаційні та процедурні питання роботи телефонної "гарячої лінії" Державної прикордонної служби України (далі - телефонна "гаряча лінія"), на яку надходять звернення громадян, та забезпечення зворотного зв’язку з ними.
2. Організація роботи телефонної "гарячої лінії" покладається на визначений Головою Державної прикордонної служби України структурний підрозділ Адміністрації Державної прикордонної служби України.
4. Уповноважені особи приймають звернення громадян за номерами телефонів +380445276363 та 1598 (далі - номери телефонної "гарячої лінії") відповідно до затвердженого Головою Державної прикордонної служби України графіка роботи телефонної "гарячої лінії".
5. Усі звернення громадян підлягають автоматичному документуванню мовленнєвої інформації з обов’язковим повідомленням про це заявнику та її зберіганню на сервері запису телефонних розмов протягом одного року.
6. За номерами телефонної "гарячої лінії" здійснюється:
приймання усних звернень громадян, викладених за допомогою засобів телефонного зв’язку;
надання відповідей у межах компетенції Державної прикордонної служби України на питання довідкового або консультаційного характеру, а також звернення громадян, які не потребують додаткового вивчення.
7. Інформація щодо порядку роботи телефонної "гарячої лінії" розміщується на офіційному вебсайті Державної прикордонної служби України.
................Перейти до повного тексту