1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


АДМІНІСТРАЦІЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ СПЕЦІАЛЬНОГО ЗВ’ЯЗКУ ТА ЗАХИСТУ ІНФОРМАЦІЇ УКРАЇНИ
НАКАЗ
24.09.2024 № 523
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
07 жовтня 2024 р.
за № 1507/42852
Про затвердження Інструкції взаємодії із користувачами під час опрацювання заявок на отримання послуги Національної телекомунікаційної мережі за різними типами звернень і типових форм таких заявок
Відповідно до пунктів 4, 10 Положення про Адміністрацію Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 вересня 2014 року № 411, пункту 23 Порядку функціонування Національної телекомунікаційної мережі, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 року № 1358, НАКАЗУЮ:
1. Затвердити такі, що додаються:
1) Інструкцію взаємодії із користувачами під час опрацювання заявок на отримання послуги Національної телекомунікаційної мережі за різними типами звернень;
2) типові форми заявок на отримання послуги Національної телекомунікаційної мережі за різними типами звернень:
заявка на підключення послуги Національної телекомунікаційної мережі (транспортні електронні комунікаційні послуги);
заявка на підключення послуги Національної телекомунікаційної мережі (послуги спеціального зв’язку);
заявка на підключення послуги Національної телекомунікаційної мережі (мультимедійні послуги);
заявка на підключення послуги Національної телекомунікаційної мережі (послуги доступу до інформаційних ресурсів);
заявка на підключення послуги Національної телекомунікаційної мережі (послуги з кіберзахисту);
заявка на активацію нової послуги Національної телекомунікаційної мережі (транспортні електронні комунікаційні послуги);
заявка на активацію нової послуги Національної телекомунікаційної мережі (послуги спеціального зв’язку);
заявка на активацію нової послуги Національної телекомунікаційної мережі (мультимедійні послуги);
заявка на активацію нової послуги Національної телекомунікаційної мережі (послуги доступу до інформаційних ресурсів);
заявка на активацію нової послуги Національної телекомунікаційної мережі (послуги з кіберзахисту);
заявка на модифікацію послуги Національної телекомунікаційної мережі;
заявка на блокування послуги Національної телекомунікаційної мережі;
заявка на розблокування послуги Національної телекомунікаційної мережі;
заявка на видалення послуги Національної телекомунікаційної мережі;
заявка на відключення послуги Національної телекомунікаційної мережі.
2. Директору Департаменту планування застосування органів і підрозділів та спеціального зв’язку Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України в установленому законодавством порядку.
3. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Голова Служби

Ю. Мироненко

ПОГОДЖЕНО:

Голова Державної регуляторної
служби України

Перший заступник Міністра цифрової
трансформації України




О. Кучер


О. Вискуб
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Адміністрації
Державної служби спеціального
зв’язку та захисту
інформації України
24 вересня 2024 року № 523
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
07 жовтня 2024 р.
за № 1507/42852
ІНСТРУКЦІЯ
взаємодії із користувачами під час опрацювання заявок на отримання послуги Національної телекомунікаційної мережі за різними типами звернень
I. Загальні положення
1. Ця Інструкція визначає механізм взаємодії суб’єктів Національної телекомунікаційної мережі (далі - НТМ), під час виконання організаційно-технічних заходів при замовленні, обробці звернень користувачів НТМ та забезпеченні надання інформаційно-комунікаційних (мультисервісних) послуг НТМ.
2. У цій Інструкції терміни вживаються у значенні, наведеному в Законах України "Про електронні комунікації", "Про основні засади забезпечення кібербезпеки України", "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги", Порядку функціонування Національної телекомунікаційної мережі та Правилах надання послуг, які надаються з використанням Національної телекомунікаційної мережі, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 року № 1358.
II. Правила та вимоги щодо отримання послуги НТМ
1. Заявка на отримання послуги НТМ (далі - заявка) подається замовником послуги до Адміністрації Держспецзв’язку в паперовій формі або електронній формі через веб сайт НТМ.
2. Оформлення заявки в електронній формі підтверджується шляхом накладення електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису посадової особи замовника послуги.
3. Заявка повинна містити повну, вичерпну та достовірну інформацію. Замовник послуги обов’язково зазначає у заявці таку інформацію:
вид послуги;
місцезнаходження або вузол отримання послуги;
технічні параметри послуги для заявок на підключення та активацію нової послуги;
контактні дані одержувача послуги;
дату завершення надання або тимчасового відключення послуги для заявок на видалення, відключення та блокування послуги;
дату включення послуги для заявок на розблокування послуги.
4. Адміністрація Держспецзв’язку перевіряє правильність надходження та оформлення заявки від замовника послуги на відповідність критеріям, зазначеним у пунктах 1-3 цього розділу.
5. В разі невідповідності заявки вимогам, встановленим у пунктах 1-3 цього розділу Адміністрація Держспецзв’язку залишає заявку без розгляду та протягом 2 робочих днів з дня її отримання письмово повідомляє про це замовника послуги.
6. Ресурс НТМ виділяється для надання послуги на об’єктах НТМ. Межа розподілу належності (межа демаркації) визначається в точці приєднання до об’єкта НТМ.
III. Типи звернень
1. Підключення послуги
1. Для отримання послуги без наявного взаємоз’єднання з об’єктом НТМ замовник послуги подає заявку на підключення послуги НТМ.
2. Адміністрація Держспецзв’язку не пізніше 10 робочих днів з дати отримання заявки, оформленій у паперовій формі, та не пізніше 5 робочих днів з дати отримання заявки, оформленій в електронній формі інформує замовника послуги про прийняте рішення щодо надання послуги.
3. Підставами відмови у наданні послуги є:
відсутність технічної можливості за вказаними у заявці адресами;
відсутність на замовлених об’єктах НТМ вільного не зарезервованого ресурсу НТМ або вільних портів доступу;
замовник послуги не належить до визначених категорій користувачів НТМ;
замовлений ресурс користувача НТМ становить більше ніж 10 відсотків технічної спроможності об’єкта НТМ, на якому замовляється послуга.
4. Технічний адміністратор не пізніше 10 робочих днів з дати прийняття Адміністрацією Держспецзв’язку позитивного рішення про надання послуги:
проводить разом з одержувачем послуги вишукувальні роботи;
визначає фізичні з’єднання;
видає одержувачу послуги технічні умови на приєднання до об’єкту НТМ (далі - технічні умови).
5. Строк дії технічних умов встановлюється залежно від планів розвитку НТМ але не більше ніж 1 рік від дати їх реєстрації. Після закінчення строку дії технічних умов, за окремим запитом одержувача послуги, технічний адміністратор може їх подовжити на строк не більше ніж 6 місяців.
6. На підставі технічних умов одержувач послуги розробляє або замовляє розробку робочого проєкту, який погоджується з технічним адміністратором, що видав технічні умови.
7. Технічний адміністратор протягом 5 робочих днів з дати отримання робочого проєкту для погодження перевіряє його на відповідність виданим технічним умовам та у разі виявлення недоліків письмово інформує про це одержувача послуги з наданням переліку таких недоліків.
8. Якщо робочий проєкт відповідає критеріям, вказаним у технічних умовах, технічний адміністратор зобов’язаний його погодити.
9. Про виконання технічних умов одержувач послуги письмово повідомляє технічного адміністратора, який їх видав або через свого замовника послуги засобами веб сайту НТМ.
10. Технічний адміністратор перевіряє відповідність виконаних робіт з погодженим робочим проєктом та організовує фізичні з’єднання не пізніше 5 робочих днів з дати отримання повідомлення про виконання одержувачем послуги технічних умов.
11. При виявлені невідповідностей фізичні з’єднання організовуються після усунення одержувачем послуги недоліків виконаних робіт.
12. Для перевірки готовності наданої послуги та відповідності заявленим характеристикам технічний адміністратор спільно з одержувачем послуги проводять перевірку функціонування послуги у точці підключення.
13. Результати тестування оформлюються протоколом, який підписують одержувач послуги та технічний адміністратор.
14. Не пізніше п’яти робочих днів після отримання позитивних результатів тестування технічний адміністратор укладає з одержувачем послуги договір про надання послуг (далі - договір).
15. Якщо такий договір між технічним адміністратором та одержувачем послуги вже існує - укладається додатковий договір до договору.
16. Адміністрація Держспецзв’язку письмово інформує замовника послуги про початок надання послуги не пізніше 2 робочих днів з дня укладання договору або додаткового договору до договору.
2. Активація нової послуги
1. Для отримання послуги на базі існуючого взаємоз’єднання з об’єктом НТМ замовник послуги подає заявку на активацію послуги НТМ.
2. Адміністрація Держспецзв’язку не пізніше 10 робочих днів з дати отримання заявки, оформленій у паперовій формі, та не пізніше 5 робочих днів з дати реєстрації заявки, оформленій в електронній формі інформує замовника послуги про прийняте рішення щодо активації послуги.
3. Підставами відмови в активації нової послуги є:
відсутність на замовлених об’єктах НТМ вільного не зарезервованого ресурсу НТМ;
замовник послуги не належить до визначених категорій користувачів НТМ;
загальний замовлений ресурс користувача НТМ становить більше ніж 10 відсотків технічної спроможності об’єкта НТМ, на якому замовляється послуга.
4. У разі позитивного рішення технічний адміністратор виконує заходи, передбачені пунктами 12-15 глави 1 цього розділу.
5. Про початок надання послуги Адміністрація Держспецзв’язку письмово інформує замовника послуги не пізніше 2 робочих днів з дня отримання повідомлення про укладання договору або додаткового договору до договору.

................
Перейти до повного тексту