1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
07.08.2024 № 20110
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
13 вересня 2024 р.
за № 1376/42721
Про затвердження Змін до форми акта, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного нагляду (контролю) щодо додержання суб’єктом господарювання вимог законодавства у сфері захисту прав споживачів
Відповідно до Законів України "Про захист прав споживачів", "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності", "Про житлово-комунальні послуги" та з метою приведення нормативно-правового акта у відповідність із вимогами законодавства НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Зміни до форми акта, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного нагляду (контролю) щодо додержання суб’єктом господарювання вимог законодавства у сфері захисту прав споживачів, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 29 січня 2020 року № 94, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 18 лютого 2020 року за № 185/34468, що додаються.
2. Департаменту регуляторної політики та підприємництва в установленому порядку подати цей наказ на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
3. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра економіки України згідно з розподілом обов’язків.

Перший
віце-прем’єр-міністр України -
Міністр економіки України



Ю. Свириденко

ПОГОДЖЕНО:

Голова Державної служби України
з питань безпечності харчових продуктів
та захисту споживачів





С. Ткачук
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
економіки України
07 серпня 2024 року № 20110
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
13 вересня 2024 р.
за № 1376/42721
ЗМІНИ
до форми акта, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного нагляду (контролю) щодо додержання суб’єктом господарювання вимог законодавства у сфері захисту прав споживачів, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 29 січня 2020 року № 94, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 18 лютого 2020 року за № 185/34468
( Див. текст )
1. У Переліку питань щодо проведення заходу державного нагляду (контролю):
пункт 5 викласти в такій редакції:
"
5 Можливість здійснення безготівкових розрахунків за продані товари (надані послуги), у тому числі за допомогою електронних платіжних засобів та/або платіжних застосунків, та/або платіжних пристроїв, забезпечено високий,
середній,
незначний
перше речення абзацу першого частини двадцять восьмої статті 38 ЗУ 1591-IX
";
пункти 12-16 викласти в такій редакції:
"
12 Виробником (продавцем) гарантійні зобов’язання щодо товару, зокрема передбачені рекламою, шляхом здійснення безоплатного ремонту або заміни товару протягом гарантійного строку виконано високий,
середній,
незначний
абзац перший пункту 3 ПКМУ 1251;
абзац другий частини другої статті 7 ЗУ 1023-XII
13 Експлуатаційні документи на товар, що містять гарантійний талон та інформацію про товар, зокрема найменування товару, модель, серійний номер, дату виготовлення товару, основні споживчі властивості, характеристики товару, правила та умови зберігання і безпечного використання товару, гарантійні зобов’язання, надані виробником (продавцем) щодо товару, гарантійний строк, строк служби товару, в разі потреби відомості про дії споживача після закінчення строку служби товару та про можливі наслідки невиконання таких дій, найменування та адресу виробника (або імпортера), найменування та адресу сервісного центру, інформацію про товар, який за певних умов може мати небезпечний вплив на життя, здоров’я і майно споживача, та про можливі наслідки такого впливу, надано споживачеві у паперовій або в електронній формі через офіційний вебсайт виробника не пізніше моменту передачі товару високий,
середній,
незначний
абзац перший пункту 4 ПКМУ 1251
14 Продавцем (сервісним центром) прийнято товар для здійснення гарантійного ремонту або гарантійної заміни після пред’явлення споживачем розрахункового документа, передбаченого Законом України "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг", та гарантійного талону за умови цілісності передбачених експлуатаційними документами пломб на товарі високий,
середній,
незначний
абзац перший пункту 5 ПКМУ 1251;
абзац перший частини одинадцятої статті 8 ЗУ 1023-XII
15 У разі коли під час гарантійного строку необхідно визначити причини втрати якості продукції, продавцем (виконавцем, виробником) у триденний строк з дня одержання від споживача письмової згоди проведення експертизи продукції організовується високий,
середній,
незначний
перше речення абзацу другого частини четвертої статті 17 ЗУ 1023-XII
16 Продавцем (сервісним центром) за зверненням споживача про необхідність усунення недоліку в товарі проведено безоплатно для споживача діагностику такого товару з метою виявлення недоліку високий,
середній,
незначний
абзац перший пункту 6 ПКМУ 1251
";
після пункту 16 доповнити пунктами 17-22 такого змісту:
"
17 У разі виявлення недоліку, який виник з вини виробника (продавця), гарантійний ремонт в установлений строк здійснено високий,
середній,
незначний
абзац другий пункту 6 ПКМУ 1251;
абзац перший частини дев’ятої статті 8 ЗУ 1023-XII
18 Продавцем (сервісним центром) прийнято товар та видано споживачеві квитанцію або інший документ, у яких зазначаються найменування та адреса сервісного центру, номер, за яким товар приймається для здійснення гарантійного ремонту, найменування товару, модель, серійний номер, дата виготовлення, дата приймання товару, опис зовнішнього вигляду товару, опис заявленого недоліку, строк здійснення гарантійного ремонту, інформація про споживача, засоби зв’язку з ним та інша необхідна інформація високий,
середній,
незначний
абзац третій пункту 6 ПКМУ 1251
19 Продавець (виробник) заявив про те, що здійснення гарантійного ремонту товару є економічно невигідним для нього або його неможливо здійснити, тому: Х Х Х Х Х перше речення абзацу першого пункту 7 ПКМУ 1251
19.1 здійснив гарантійну заміну товару на такий самий товар або аналогічний з числа наявних у продавця (виробника) високий,
середній,
незначний
перше речення абзацу першого пункту 7 ПКМУ 1251
19.2 повернув сплачені за товар кошти споживачеві в установленому законодавством порядку високий,
середній,
незначний
перше речення абзацу першого пункту 7 ПКМУ 1251
20 Продавець (виробник) у разі, коли за результатами проведення діагностики не виявлено недоліку в товарі або з’ясовано, що недолік виник не з вини виробника (продавця), надав споживачеві підтвердний документ у паперовій або електронній формі високий,
середній,
незначний
абзац другий пункту 7 ПКМУ 1251
21 Відремонтований товар вимогам експлуатаційних документів відповідає високий,
середній,
незначний
абзац перший пункту 8 ПКМУ 1251
22 Під час передачі споживачеві відремонтованого товару продавець (сервісний центр) провів у присутності споживача перевірку відповідності параметрів та споживчих властивостей товару вимогам експлуатаційних документів високий,
середній,
незначний
перше речення абзацу четвертого пункту 8 ПКМУ 1251
".
У зв’язку з цим пункти 17-177 вважати пунктами 23-183 відповідно;
пункти 30-37 викласти в такій редакції:
"
30 На фасаді об’єкта надання побутових послуг вивіска із зазначенням найменування виконавця розміщена високий,
середній,
незначний
перше речення пункту 5 ПКМУ 614;
частина третя статті 17 ЗУ 1023-XII
31 Біля входу до об’єкта надання побутових послуг на видному місці інформація про режим роботи розміщена високий,
середній,
незначний
друге речення пункту 5 ПКМУ 614;
частина третя статті 17 ЗУ 1023-XII
32 Виконавцем забезпечено: Х Х Х Х Х абзац перший пункту 6 ПКМУ 614
32.1 дотримання встановленого режиму роботи високий,
середній,
незначний
абзац другий пункту 6 ПКМУ 614
32.2 надання споживачу необхідної, доступної, достовірної та своєчасної інформації про побутові послуги високий,
середній,
незначний
абзац третій пункту 6 ПКМУ 614;
частина перша статті 15 ЗУ 1023-XII
32.3 наявність нормативно-правових актів, що регулюють відносини у сфері надання побутових послуг, технологічної документації на надання побутових послуг та дотримання їх вимог працівниками, які надають побутові послуги високий,
середній,
незначний
абзац п’ятий пункту 6 ПКМУ 614
32.4 підбір працівників з необхідним рівнем кваліфікації, додержання прав споживачів, установлених законодавством високий,
середній,
незначний
абзац шостий пункту 6 ПКМУ 614
32.5 створення умов для збереження прийнятих від споживача виробів та матеріалів та використання їх за призначенням високий,
середній,
незначний
абзац сьомий пункту 6 ПКМУ 614
33 Виконавець попередив споживача про незалежні від виконавця обставини, що можуть погіршувати властивості побутової послуги, у разі істотного зростання вартості побутової послуги, ніж можна було очікувати під час укладання договору високий,
середній,
незначний
абзац восьмий пункту 6 ПКМУ 614
34 Виконавець одержав від споживача згоду в разі виникнення потреби на виконання додаткових побутових послуг, не передбачених умовами договору високий,
середній,
незначний
абзац дев’ятий пункту 6 ПКМУ 614;
абзац перший частини одинадцятої статті 10 ЗУ 1023-XII
35 Виконавцем дотримано строки виконання замовлення високий,
середній,
незначний
абзац десятий пункту 6 ПКМУ 614
36 Виконавець виконав гарантійні зобов’язання щодо наданих побутових послуг високий,
середній,
незначний
абзац одинадцятий пункту 6 ПКМУ 614
37 Виконавцем забезпечено можливість використання електронних платіжних засобів під час здійснення розрахунків за надані побутові послуги відповідно до законодавства високий,
середній,
незначний
абзац дванадцятий пункту 6 ПКМУ 614;
абзац перший частини другої статті 17 ЗУ 1023-XII
";
після пункту 37 доповнити пунктами 38-49 такого змісту:
"
38 Виконавцем здійснено побутове обслуговування відповідно до вимог Правил побутового обслуговування населення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 16.06.2023 № 614, інших нормативно-правових актів та умов договору високий,
середній,
незначний
абзац тринадцятий пункту 6 ПКМУ 614
39 Виконавцем здійснено обслуговування споживача державною мовою відповідно до Закону України "Про забезпечення функціонування української мови як державної" високий,
середній,
незначний
перше речення абзацу чотирнадцятого пункту 6 ПКМУ 614
40 В об’єкті надання побутових послуг на видному і доступному для споживача місці розташовано куточок споживача, де розміщено: Х Х Х Х Х абзац перший пункту 7 ПКМУ 614
40.1 загальні відомості про виконавця для юридичних осіб: найменування юридичної особи (відокремленого підрозділу), місцезнаходження, код згідно з ЄДРПОУ, номер телефону високий,
середній,
незначний
абзаци другий, третій пункту 7 ПКМУ 614
40.2 загальні відомості про виконавця для фізичних осіб - підприємців: прізвище, ім’я та по батькові (за наявності), фактична адреса об’єкта надання побутових послуг, номер телефону високий,
середній,
незначний
абзаци другий, четвертий пункту 7 ПКМУ 614
40.3 офіційні вебсайти державних органів та органів місцевого самоврядування, що забезпечують захист прав споживачів високий,
середній,
незначний
абзац п’ятий пункту 7 ПКМУ 614
40.4 відомості про працівників, які обслуговують споживача (прізвище, ім’я та по батькові (за наявності)) високий,
середній,
незначний
абзац шостий пункту 7 ПКМУ 614
40.5 перелік побутових послуг, що надаються високий,
середній,
незначний
абзац сьомий пункту 7 ПКМУ 614
40.6 зразки матеріалів та виробів (у каталогах, буклетах, проспектах тощо) високий,
середній,
незначний
абзац восьмий пункту 7 ПКМУ 614
40.7 ціни і тарифи на побутові послуги, матеріали та вироби, затверджені виконавцем високий,
середній,
незначний
абзац дев’ятий пункту 7 ПКМУ 614;
пункт 6 частини першої статті 15 ЗУ 1023-XII
40.8 перелік категорій громадян, яким законодавчими актами установлені пільги високий,
середній,
незначний
абзац десятий пункту 7 ПКМУ 614
41 Інформацію надано споживачу відповідно до Закону України "Про забезпечення функціонування української мови як державної" високий,
середній,
незначний
абзац одинадцятий пункту 7 ПКМУ 614;
абзац двадцятий частини першої статті 15 ЗУ 1023-XII
42 Виконавець при побутовому обслуговувані поза межами об’єкта надання побутових послуг надав споживачу відомості: Х Х Х Х Х абзац перший пункту 8 ПКМУ 614
42.1 загальні відомості про виконавця для юридичних осіб: найменування юридичної особи (відокремленого підрозділу), місцезнаходження, код згідно з ЄДРПОУ, номер телефону високий,
середній,
незначний
абзаци другий, третій пункту 7 ПКМУ 614
42.2 загальні відомості про виконавця для фізичних осіб - підприємців: прізвище, ім’я та по батькові (за наявності), фактична адреса об’єкта надання побутових послуг, номер телефону високий,
середній,
незначний
абзаци другий, четвертий пункту 7 ПКМУ 614
42.3 офіційні вебсайти державних органів та органів місцевого самоврядування, що забезпечують захист прав споживачів високий,
середній,
незначний
абзац п’ятий пункту 7 ПКМУ 614
42.4 відомості про працівників, які обслуговують споживача (прізвище, ім’я та по батькові (за наявності)) високий,
середній,
незначний
абзац шостий пункту 7 ПКМУ 614
42.5 перелік побутових послуг, що надаються високий,
середній,
незначний
абзац сьомий пункту 7 ПКМУ 614
42.6 зразки матеріалів та виробів (у каталогах, буклетах, проспектах тощо) високий,
середній,
незначний
абзац восьмий пункту 7 ПКМУ 614
42.7 ціни і тарифи на побутові послуги, матеріали та вироби, затверджені виконавцем високий,
середній,
незначний
абзац дев’ятий пункту 7 ПКМУ 614;
пункт 6 частини першої статті 15 ЗУ 1023-XII
42.8 перелік категорій громадян, яким законодавчими актами встановлені пільги високий,
середній,
незначний
абзац десятий пункту 7 ПКМУ 614
43 Виконавцем, який здійснює дистанційне побутове обслуговування, надано споживачу інформацію про себе, запропоновані побутові послуги, додаткові послуги (за наявності), ціни на побутові послуги, умови укладення договору відповідно до Законів України "Про електронну комерцію" та "Про захист прав споживачів", яка розміщується на вебсайті, частині вебсайту, в застосунку тощо, в інший спосіб, у тому числі в каталогах, проспектах, буклетах тощо високий,
середній,
незначний
абзац другий пункту 8 ПКМУ 614;
частина друга статті 13 ЗУ 1023-XII;
частина перша статті 7 ЗУ 675-VIII
44 Надання побутових послуг здійснено відповідно до договору між споживачем і виконавцем відповідної послуги високий,
середній,
незначний
перше речення пункту 13 ПКМУ 614
45 Надана побутова послуга відповідає вимогам щодо якості, визначеним у договорі або передбаченим законодавством, протягом усього гарантійного строку високий,
середній,
незначний
абзац перший пункту 16 ПКМУ 614
46 Виконавець зробив відмітку про гарантію якості у договорі та/або розрахунковому документі, якщо у договорі не встановлено гарантійний строк на надану побутову послугу високий,
середній,
незначний
абзац другий пункту 16 ПКМУ 614
47 Забезпечено здійснення розрахунків за надані побутові послуги в готівковій та/або в безготівковій формі відповідно до законодавства високий,
середній,
незначний
абзац перший пункту 18 ПКМУ 614;
абзац перший частини другої статті 17 ЗУ 1023-XII
48 Споживачу в обов’язковому порядку видається розрахунковий документ, що підтверджує факт надання побутової послуги високий,
середній,
незначний
абзац другий пункту 18 ПКМУ 614;
абзац другий частини одинадцятої статті 8 ЗУ 1023-XII
49 У разі часткової оплати після кожної завершеної та сплаченої операції з надання побутової послуги споживачу видається розрахунковий документ високий,
середній,
незначний
абзац третій пункту 18 ПКМУ 614
".
У зв’язку з цим пункти 38-183 вважати пунктами 50-195 відповідно;
підпункт 65.9 пункту 65 викласти в такій редакції:
"
65.9 порядок забезпечення туроператором страхування туристів та умови такого страхування високий,
середній,
незначний
пункт 9 частини четвертої статті 19-1 ЗУ 324/95-ВР
";
підпункт 66.3 пункту 66 викласти в такій редакції:
"
66.3 готелі та інші засоби тимчасового розміщення, їх місце розташування, категорія, а також строк і порядок оплати готельного обслуговування високий,
середній,
незначний
пункт 3 частини четвертої статті 20 ЗУ 324/95-ВР
";
підпункт 66.9 пункту 66 викласти в такій редакції:
"
66.9 страховик, що здійснює страхування туристів за бажанням туриста, інших ризиків, пов’язаних з наданням туристичних послуг високий,
середній,
незначний
пункт 9 частини четвертої статті 20 ЗУ 324/95-ВР
";
пункт 71 викласти в такій редакції:
"
71 Суб’єкт господарювання, що надає послуги з тимчасового розміщення, до укладення договору надав необхідну і достовірну інформацію про послуги з готельного обслуговування, їх види і особливості, про порядок і строк оплати послуг готелю та надав споживачу на його прохання інші пов’язані з договором і відповідним готельним обслуговуванням відомості, а також іншу інформацію, передбачену законодавством про захист прав споживачів високий,
середній,
незначний
частина четверта статті 22 ЗУ 324/95-ВР
";
підпункт 72.1 пункту 72 викласти в такій редакції:
"
72.1 найменування та місцезнаходження суб’єкта туристичної діяльності, номер ліцензії на відповідний вид діяльності, юридична адреса високий,
середній,
незначний
абзац другий частини другої статті 23 ЗУ 324/95-ВР
";
після підпункту 72.7 пункту 72 доповнити пунктом 73 такого змісту:
"
73 Суб’єкт туристичної діяльності: Х Х Х Х Х абзац перший частини другої статті 24 ЗУ 324/95-ВР
73.1 необхідну і достовірну інформацію про туристичні послуги, права, обов’язки та правила поведінки туристів (екскурсантів), умови страхування, порядок відшкодування завданих збитків, умови відмови від послуг, правила візового митного режиму, перетинання державного кордону та іншу інформацію, передбачену Законом України "Про туризм", туристам надав високий,
середній,
незначний
абзац п’ятий частини другої статті 24 ЗУ 324/95-ВР
73.2 туристичні послуги в обсягах та в терміни, обумовлені договором, надав високий,
середній,
незначний
абзац шостий частини другої статті 24 ЗУ 324/95-ВР
".
У зв’язку з цим пункти 73-195 вважати пунктами 74-196 відповідно;
пункт 81 викласти в такій редакції:
"
81 Договір про надання основних готельних послуг споживачу укладено після оформлення документів на проживання (заповнення анкети, реєстрації) та засвідчено розрахунковою квитанцією або іншим розрахунковим документом, що підтверджує укладення договору і містить: високий,
середній,
незначний
абзац перший пункту 3.6 НДТАУ 19
81.1 найменування готелю, його реквізити (для приватного підприємця: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), інформацію про державну реєстрацію) високий,
середній,
незначний
абзац другий пункту 3.6 НДТАУ 19
81.2 прізвище, ім’я та по батькові (за наявності) споживача високий,
середній,
незначний
абзац третій пункту 3.6 НДТАУ 19
81.3 інформацію про номер (місце в номері), що надається високий,
середній,
незначний
абзац четвертий пункту 3.6 НДТАУ 19
81.4 ціну номера (місця в номері) високий,
середній,
незначний
абзац п’ятий пункту 3.6 НДТАУ 19
81.5 інші необхідні дані на розсуд готелю високий,
середній,
незначний
абзац шостий пункту 3.6 НДТАУ 19
";
пункти 100-110 виключити.
У зв’язку з цим пункти 111-196 вважати пунктами 100-185 відповідно;
після підпункту 145.6 пункту 145 доповнити пунктами 146-221 такого змісту:
"
146 Послуги надаються споживачу згідно з умовами типового договору про надання послуг, що укладається з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про житлово-комунальні послуги", та вимогами Правил надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 05.07.2019 № 690 високий,
середній,
незначний
пункт 5 ПКМУ 690
147 Виконавцем забезпечено безпечне та безперервне постачання питної води споживачу, якість та тиск якої відповідає вимогам законодавства та умовам договору високий,
середній,
незначний
пункт 7 ПКМУ 690
148 Виконавцем забезпечено постачання питної води у відповідній кількості та якості послуги, що встановлені нормативами: Х Х Х Х Х абзац перший пункту 9 ПКМУ 690
148.1 за індивідуальним договором про надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення з обслуговуванням внутрішньобудинкових систем - до межі внутрішньобудинкових систем багатоквартирного будинку (будівлі) та інженерно-технічних систем приміщення споживача високий,
середній,
незначний
абзац другий пункту 9 ПКМУ 690
148.2 за колективним договором про надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення, договором з колективним споживачем про надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення, індивідуальним договором про надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення, договором з власником (користувачем) будівлі (приміщення у будівлі) про надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення - до межі зовнішніх інженерних мереж постачання послуг виконавця та внутрішньобудинкових систем багатоквартирного будинку (будівлі) високий,
середній,
незначний
абзац третій пункту 9 ПКМУ 690
149 Послуги надаються споживачам безперервно, крім часу перерв на:
1) проведення ремонтних і профілактичних робіт згідно з будівельними нормами і правилами, правилами технічної експлуатації і користування, положеннями про проведення поточного і капітального ремонтів та іншими нормативно-правовими актами;
2) міжопалювальний період для мереж (систем) опалення (теплопостачання) виходячи з кліматичних умов згідно з нормативно-правовими актами;
3) ліквідацію наслідків аварії
високий,
середній,
незначний
абзац перший пункту 11 ПКМУ 690;
частина перша статті 16 ЗУ 2189-VIII
150 У разі планової перерви в наданні послуг (проведення ремонтних і профілактичних робіт згідно з будівельними нормами і правилами, правилами технічної експлуатації і користування, положеннями про проведення поточного і капітального ремонту та іншими нормативно-правовими актами) виконавець повідомив споживачу через засоби масової інформації або в інший спосіб, що гарантує доведення такої інформації до споживача, про таку планову перерву не пізніш як за 10 робочих днів високий,
середній,
незначний
перше речення абзацу другого пункту 11 ПКМУ 690
151 У разі застосування перерви в наданні послуг для ліквідації наслідків аварії виконавець повідомив споживачу через засоби масової інформації або в інший спосіб, що гарантує доведення такої інформації до споживача, про таку перерву не пізніш як через три години з початку перерви високий,
середній,
незначний
перше речення абзацу третього пункту 11 ПКМУ 690
152 У повідомленні зазначено причину та строк перерви в наданні послуги високий,
середній,
незначний
друге речення абзацу другого, друге речення абзацу третього пункту 11 ПКМУ 690
153 Якщо надання послуг споживачу припинено для проведення робіт з усунення виявлених неполадок, пов’язаних з отриманням послуг, що виникли з вини споживача, виконавець поновив надання послуг після усунення причин виявлених неполадок у найкоротший строк, але не більше ніж протягом 24 годин з моменту отримання відомостей про усунення причин. високий,
середній,
незначний
пункт 12 ПКМУ 690
154 Власник будинку (співвласники багатоквартирного будинку) забезпечує (забезпечують) належне утримання та ремонт внутрішньобудинкових систем, призначених для надання послуг високий,
середній,
незначний
пункт 16 ПКМУ 690
155 Комерційний облік послуги ведеться вузлом (вузлами) комерційного обліку, що забезпечує (забезпечують) загальний облік споживання послуги в будівлі, її частині (під’їзді), обладнаній окремим інженерним вводом, згідно з показаннями його (їх) засобів вимірювальної техніки високий,
середній,
незначний
абзац перший пункту 20 ПКМУ 690;
абзац перший пункту 19 ПКМУ 830;
абзац перший пункту 20 ПКМУ 1182;
частина перша статті 9 ЗУ 2119-VIII
156 Обслуговування та заміна вузлів комерційного обліку відповідно до умов типового договору про надання послуг, укладеного з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про житлово-комунальні послуги", і з урахуванням вимог Законів України "Про метрологію та метрологічну діяльність" та "Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання" здійснено: високий,
середній,
незначний
абзац перший пункту 23 ПКМУ 690;
абзац перший частини першої статті 6 ЗУ 2119-VIII
156.1 оператором зовнішніх інженерних мереж або виконавцем послуг (якщо він не є оператором відповідних зовнішніх інженерних мереж, але перераховує йому сплачені споживачами кошти) у разі укладення із споживачами індивідуального договору або індивідуального договору про надання послуг з обслуговуванням внутрішньобудинкових систем високий,
середній,
незначний
абзац другий пункту 23 ПКМУ 690
156.2 суб’єктами господарювання, уповноваженими на виконання таких робіт, залученими співвласниками багатоквартирного будинку за рахунок співвласників, у разі укладення колективного договору, договору з колективним споживачем, договору з власником (користувачем) будівлі або прийняття рішення співвласниками про порядок обслуговування та заміну вузла (вузлів) комерційного обліку відповідно до законодавства високий,
середній,
незначний
абзац третій пункту 23 ПКМУ 690
157 Виконавець повідомив споживачам про вихід з ладу або втрату вузла комерційного обліку в один із способів, що гарантують доведення інформації до споживача із зазначенням у повідомленні відповідної дати. Способами, що гарантують доведення інформації до споживача, є оголошення, розміщені на офіційному вебсайті виконавця (за наявності), у під’їзді, на дошці оголошень (за наявності), в електронній системі обліку розрахунків споживача (за наявності), або повідомлення споживачу за допомогою засобів зв’язку, електрозв’язку (зокрема електронною поштою), номер/адреса яких зазначені споживачем у заяві-приєднанні до індивідуального договору про надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення або у розділі "Реквізити і підписи сторін" у всіх інших договорах. Споживачам у багатоквартирному будинку така інформація додатково доводиться шляхом розміщення відповідних оголошень на дошках оголошень, що розташовані у місцях загального користування такого будинку або на його прибудинковій території високий,
середній,
незначний
абзац двадцять сьомий пункту 23 ПКМУ 690;
пункт 11 ПКМУ 690
158 Договором визначено порядок зняття показань засобів вимірювальної техніки вузла (вузлів) комерційного обліку високий,
середній,
незначний
перше речення абзацу третього пункту 24 ПКМУ 690
159 Зняття показань здійснюється виконавцем у присутності споживача або його представника, крім випадків, коли зняття таких показань здійснюється виконавцем за допомогою систем дистанційного зняття показань високий,
середній,
незначний
друге речення абзацу третього пункту 24 ПКМУ 690
160 Обсяг спожитої у будівлі холодної води, витраченої на загальнобудинкові потреби, визначено та розподілено між споживачами відповідно до Методики розподілу між споживачами обсягів спожитих у будівлі комунальних послуг, затвердженої наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 22.11.2018 № 315, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 28.12.2018 за № 1502/32954 високий,
середній,
незначний
пункт 26 ПКМУ 690;
НМІН 315
161 На час відсутності у споживача вузла розподільного обліку у зв’язку з проведенням повірки засобів вимірювальної техніки, які є складовою частиною вузла обліку, ремонту для цілей розподільного обліку обсяг спожитих послуг визначено відповідно до Методики розподілу між споживачами обсягів спожитих у будівлі комунальних послуг, затвердженої наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 22.11.2018 № 315, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 28.12.2018 за № 1502/32954 високий,
середній,
незначний
абзац восьмий пункту 27 ПКМУ 690;
НМІН 315
162 Виконавцем у разі здійснення ним розподілу обсягів спожитих у будівлі послуг періодично, але не менше одного разу на рік проведено контрольне зняття показань вузлів розподільного обліку у присутності споживача або його представника високий,
середній,
незначний
перше речення абзацу першого пункту 29 ПКМУ 690
163 Здійснено перерозподіл обсягу спожитих послуг та проведено перерахунок із споживачем на підставі результатів контрольного зняття показань вузлів розподільного обліку високий,
середній,
незначний
друге речення абзацу першого пункту 29 ПКМУ 690
164 Вартість послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення визначено за обсягом спожитих послуг та встановленими відповідно до законодавства тарифами високий,
середній,
незначний
абзац перший пункту 32 ПКМУ 690
165 У разі прийняття уповноваженим органом рішення про зміну (коригування) цін/тарифів на послуги виконавець у строк, що не перевищує 15 днів з дати введення їх у дію, повідомив про це споживачу в один із способів, що гарантують доведення інформації до споживачів, з посиланням на рішення відповідного органу. Способами, що гарантують доведення інформації до споживача, є оголошення, розміщені на офіційному вебсайті виконавця (за наявності), у під’їзді, на дошці оголошень (за наявності), в електронній системі обліку розрахунків споживача (за наявності), або повідомлення споживачу за допомогою засобів зв’язку, електрозв’язку (зокрема електронною поштою), номер / адреса яких зазначені споживачем у заяві-приєднанні до індивідуального договору про надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення або у розділі "Реквізити і підписи сторін" у всіх інших договорах. Споживачам у багатоквартирному будинку така інформація додатково доводиться шляхом розміщення відповідних оголошень на дошках оголошень, що розташовані у місцях загального користування такого будинку або на його прибудинковій території високий,
середній,
незначний
абзац четвертий пункту 32 ПКМУ 690;
пункт 11 ПКМУ 690
166 Плата за послуги розрахована виходячи з розмірів затверджених тарифів та обсягу спожитих послуг, визначеного та розподіленого відповідно до законодавства високий,
середній,
незначний
пункт 33 ПКМУ 690
167 Рахунок на оплату спожитих послуг надається споживачу щомісяця на безоплатній основі відповідно до статті 8 Закону України "Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання" високий,
середній,
незначний
абзац перший пункту 36 ПКМУ 690;
абзац перший пункту 34 ПКМУ 830;
абзац перший пункту 36 ПКМУ 1182;|
стаття 8 ЗУ 2119-VIII
168 Рахунки на оплату спожитої послуги сформовано виконавцем або визначеною власником (співвласниками) іншою особою, що здійснює розподіл обсягів послуг, на основі показань вузлів комерційного обліку з урахуванням показань вузлів розподільного обліку відповідно до Закону України "Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання" та надаються споживачу (його представнику) у строк не пізніше ніж за 10 календарних днів до граничного строку внесення плати за послуги, визначеного договором абзац другий пункту 36 ПКМУ 690;
абзац другий пункту 34 ПКМУ 830;
абзац другий пункту 36 ПКМУ 1182;
стаття 8 ЗУ 2119-VIII
169 У разі ненадання послуг, надання їх не в повному обсязі або неналежної якості виконавцем проведено перерахунок вартості послуг в установленому законодавством порядку та сплачено споживачу неустойку (штраф, пеню) у порядку та розмірі, визначених законом або договором високий,
середній,
незначний
пункт 40 ПКМУ 690
170 У разі виявлення у будівлі витоку води із внутрішньобудинкових систем централізованого водопостачання протягом періоду, за який здійснюється розрахунок за послуги з централізованого водопостачання, розподіл обсягів наданих послуг між споживачами здійснено відповідно до Методики розподілу між споживачами обсягів спожитих у будівлі комунальних послуг, затвердженої наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 22.11.2018 № 315, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 28.12.2018 за № 1502/32954 високий,
середній,
незначний
пункт 43 ПКМУ 690;
НМІН 315
171 Виконавцем: Х Х Х Х Х пункт 50 ПКМУ 690
171.1 забезпечено своєчасність надання, безперервність і відповідну якість послуги згідно із законодавством та умовами договорів, зокрема шляхом створення системи управління якістю відповідно до національних або міжнародних стандартів високий,
середній,
незначний
підпункт 1 пункту 50 ПКМУ 690
171.2 вжито заходів до забезпечення питною водою у разі порушення функціонування систем централізованого водопостачання та водовідведення (аварійні ситуації) високий,
середній,
незначний
підпункт 2 пункту 50 ПКМУ 690
171.3 вирішено питання, пов’язані з порушенням функціонування систем централізованого водопостачання і водовідведення (аварійні ситуації), відповідно до плану оперативних дій із забезпечення споживачів питною водою у відповідному населеному пункті (районі) високий,
середній,
незначний
підпункт 3 пункту 50 ПКМУ 690
171.4 підготовлено, укладено та переукладено із споживачем договір відповідно до обраної співвласниками моделі договірних відносин високий,
середній,
незначний
підпункт 5 пункту 50 ПКМУ 690
171.5 надано без додаткової оплати в установленому законодавством порядку необхідну інформацію про ціни / тарифи, загальний розмір місячного платежу, структуру цін / тарифів, норми споживання та порядок надання послуг, їх споживчі властивості, а також іншу інформацію, передбачену законодавством високий,
середній,
незначний
підпункт 6 пункту 50 ПКМУ 690
171.6 проведено у міжопалювальний період підготовку об’єктів житлово-комунального господарства до експлуатації в осінньо-зимовий період з урахуванням моделі укладених договорів; високий,
середній,
незначний
підпункт 7 пункту 50 ПКМУ 690
171.7 розглянуто у визначений законодавством строк претензії та скарги споживачів, у визначених законом випадках - управителів і проведено відповідні перерахунки розміру плати за послуги в разі їх ненадання, надання не в повному обсязі, несвоєчасно або неналежної якості, а також в інших випадках, визначених договором високий,
середній,
незначний
підпункт 8 пункту 50 ПКМУ 690
171.8 здійснено перерахування розміру нарахованої плати за послуги та/або ненарахування її для споживача протягом періоду тимчасової відсутності в житловому приміщенні (іншому об’єкті нерухомого майна) споживача та інших осіб за умови отримання заяви та документального підтвердження відповідно до умов договору високий,
середній,
незначний
підпункт 81 пункту 50 ПКМУ 690
171.9 вжито заходів до ліквідації аварій, усунення порушень якості послуг, що сталися з вини виконавця або на об’єктах, що забезпечують надання послуг та перебувають у його власності (користуванні), у строк, встановлений договором, але не більше семи діб високий,
середній,
незначний
підпункт 9 пункту 50 ПКМУ 690
171.10 виплачено споживачу штраф за перевищення встановлених строків проведення аварійно-відновних робіт на об’єктах, що забезпечують надання послуг та перебувають у його власності (користуванні), у розмірі, визначеному договором високий,
середній,
незначний
підпункт 10 пункту 50 ПКМУ 690
171.11 своєчасно відреаговано на виклики споживачів, підписано акти-претензії, ведеться облік вимог (претензій) споживачів у зв’язку з порушенням порядку надання послуг високий,
середній,
незначний
підпункт 11 пункту 50 ПКМУ 690
171.12 своєчасно та за власний рахунок проведено роботи з усунення виявлених неполадок, пов’язаних з наданням послуг, що виникли з його вини високий,
середній,
незначний
підпункт 12 пункту 50 ПКМУ 690
171.13 проконтрольовано дотримання установлених міжповірочних інтервалів для засобів вимірювальної техніки, які є складовою частиною вузлів комерційного обліку, а у разі укладення індивідуального договору або індивідуального договору про надання послуг з обслуговуванням внутрішньобудинкових систем - вузлів розподільного обліку високий,
середній,
незначний
підпункт 15 пункту 50 ПКМУ 690
171.14 надіслано протягом п’яти робочих днів управителю або відповідним виконавцям скарги споживачів щодо надання комунальних послуг у разі, коли вирішення таких питань належить до повноважень управителя або інших виконавців послуг високий,
середній,
незначний
підпункт 17 пункту 50 ПКМУ 690
172 У разі застосування планової перерви в наданні комунальних послуг виконавець повідомив споживача через засоби масової інформації або в інший спосіб, що гарантує доведення такої інформації до споживача, про таку планову перерву не пізніш як за 10 робочих днів. Способами, що гарантують доведення інформації до споживача, є оголошення, розміщені на офіційному вебсайті виконавця (за наявності), у під’їзді, на дошці оголошень (за наявності), в електронній системі обліку розрахунків споживача (за наявності), або повідомлення споживачу за допомогою засобів зв’язку, електрозв’язку (зокрема електронною поштою), номер / адреса яких зазначені споживачем у заяві-приєднанні до індивідуального договору про надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення або у розділі "Реквізити і підписи сторін" у всіх інших договорах. Споживачам у багатоквартирному будинку така інформація додатково доводиться шляхом розміщення відповідних оголошень на дошках оголошень, що розташовані у місцях загального користування такого будинку або на його прибудинковій території високий,
середній,
незначний
перше речення абзацу першого пункту 51 ПКМУ 690;
пункт 11 ПКМУ 690
173 У разі застосування перерви в наданні комунальних послуг на ліквідацію наслідків аварії виконавець повідомив споживачеві через засоби масової інформації або в інший спосіб, що гарантує доведення такої інформації до споживача, про таку перерву не пізніш як через три години з початку такої перерви. Способами, що гарантують доведення інформації до споживача, є оголошення, розміщені на офіційному вебсайті виконавця (за наявності), у під’їзді, на дошці оголошень (за наявності), в електронній системі обліку розрахунків споживача (за наявності), або повідомлення споживачу за допомогою засобів зв’язку, електрозв’язку (зокрема електронною поштою), номер / адреса яких зазначені споживачем у заяві-приєднанні до індивідуального договору про надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення або у розділі "Реквізити і підписи сторін" у всіх інших договорах. Споживачам у багатоквартирному будинку така інформація додатково доводиться шляхом розміщення відповідних оголошень на дошках оголошень, що розташовані у місцях загального користування такого будинку або на його прибудинковій території високий,
середній,
незначний
перше речення абзацу другого пункту 51 ПКМУ 690;
пункт 11 ПКМУ 690
174 Обмеження (припинення) надання послуг виконавцем здійснено: Х Х Х Х Х пункт 52 ПКМУ 690
174.1 у разі непогашення в повному обсязі заборгованості за спожиті комунальні послуги протягом 30 днів з дня отримання споживачем попередження від виконавця. Таке попередження надіслано споживачу не раніше наступного робочого дня після спливу граничного строку оплати комунальної послуги, визначеного законодавством та/або договором про надання відповідної комунальної послуги високий,
середній,
незначний
абзац перший частини четвертої статті 26 ЗУ 2189-VIII
174.2 у присутності представника особи, яка здійснює технічне обслуговування внутрішньобудинкових систем багатоквартирного будинку, що забезпечують надання відповідної комунальної послуги, а також управителя або посадової особи чи працівника об’єднання співвласників багатоквартирного будинку, якщо управління багатоквартирним будинком здійснюється відповідно управителем або об’єднанням співвласників багатоквартирного будинку високий,
середній,
незначний
перше речення абзацу другого частини четвертої статті 26 ЗУ 2189-VIII
175 Надання послуг відновлено у повному обсязі протягом наступного дня з дати повного погашення заборгованості за фактично спожиті послуги чи з дати укладення угоди про реструктуризацію такої заборгованості високий,
середній,
незначний
пункт 53 ПКМУ 690
176 Виконавець прибув на виклик споживача у строк, визначений в договорі, але не пізніше ніж протягом однієї доби з моменту отримання повідомлення споживача високий,
середній,
незначний
пункт 59 ПКМУ 690
177 Виконавець протягом п’яти робочих днів з дня отримання акта-претензії вирішив питання щодо задоволення вимог, зазначених у ньому, або видав (надіслав) споживачу обґрунтовану письмову відмову в задоволенні його претензії високий,
середній,
незначний
перше речення пункту 62 ПКМУ 690
178 Виконавець визнає претензії споживача у разі ненадання виконавцем відповіді в установлений строк високий,
середній,
незначний
друге речення пункту 62 ПКМУ 690
179 Виконавець в десятиденний строк повідомив споживачу про вжиті заходи за результатами задоволення його претензії високий,
середній,
незначний
третє речення пункту 62 ПКМУ 690
180 Теплоносій подано в обсязі відповідно до теплового навантаження будівлі високий,
середній,
незначний
друге речення пункту 5 ПКМУ 830
181 Значення температури теплоносія відповідає температурному графіку теплової мережі (в частині температури подавального трубопроводу), значення тиску - гідравлічному режиму теплової мережі відповідно до умов договору високий,
середній,
незначний
третє речення пункту 5 ПКМУ 830
182 Виконавець забезпечив постачання теплової енергії у відповідній кількості та якості, що забезпечує надання послуги встановленим нормативам: Х Х Х Х Х абзац перший пункту 6 ПКМУ 830
182.1 за індивідуальним договором з обслуговуванням внутрішньобудинкових систем - до межі внутрішньобудинкових систем багатоквартирного будинку (будівлі) та інженерно-технічних систем приміщення споживача високий,
середній,
незначний
абзац другий пункту 6 ПКМУ 830
182.2 за договором з колективним споживачем, колективним договором, індивідуальним договором, договором з власником (користувачем) будівлі - до межі зовнішніх інженерних мереж постачання послуги виконавця та внутрішньобудинкових систем багатоквартирного будинку (будівлі) високий,
середній,
незначний
абзац третій пункту 6 ПКМУ 830
183 Визначення кількості та якості послуги здійснено відповідно до умов договору: Х Х Х Х Х пункт 7 ПКМУ 830
183.1 за показаннями вузла комерційного обліку теплової енергії та іншими засобами вимірювальної техніки - для колективного договору, договору з колективним споживачем, договору з власником (користувачем) будівлі, індивідуального договору високий,
середній,
незначний
підпункт 1 пункту 7 ПКМУ 830
183.2 з урахуванням показань вузла (вузлів) розподільного обліку/приладів-розподілювачів теплової енергії (у разі їх наявності) або дотриманням нормативної температури повітря у приміщеннях (для приміщень, не оснащених вузлами розподільного обліку/приладами-розподілювачами теплової енергії) - для індивідуального договору з обслуговуванням внутрішньобудинкових систем високий,
середній,
незначний
підпункт 2 пункту 7 ПКМУ 830
184 У разі застосування планової перерви в наданні послуги (проведення ремонтних і профілактичних робіт згідно з будівельними нормами і правилами, правилами технічної експлуатації і користування, положеннями про проведення поточного і капітального ремонту та іншими нормативно-правовими актами) виконавець повідомив споживачу через засоби масової інформації або в інший спосіб, що гарантує доведення такої інформації до споживача, про таку планову перерву не пізніше ніж за 10 робочих днів високий,
середній,
незначний
перше речення абзацу першого пункту 10 ПКМУ 830
185 У разі застосування перерви в наданні послуги для ліквідації наслідків аварії виконавець повідомив споживачу через засоби масової інформації або в інший спосіб, що гарантує доведення такої інформації до споживача, про таку перерву не пізніше ніж через три години з початку перерви високий,
середній,
незначний
перше речення абзацу другого пункту 10 ПКМУ 830
186 У повідомленні зазначено причину та строк перерви в наданні послуги високий,
середній,
незначний
друге речення абзацу першого, друге речення абзацу другого пункту 10 ПКМУ 830
187 Якщо надання послуги споживачу припинено для проведення робіт з усунення виявлених неполадок, пов’язаних з отриманням послуги, що виникли з вини споживача, виконавець поновив надання послуги після усунення причин виявлених неполадок у найкоротший строк, але не більш як протягом 24 годин з моменту отримання відомостей про усунення причин високий,
середній,
незначний
пункт 11 ПКМУ 830
188 Обслуговування та заміну вузлів комерційного обліку здійснено відповідно до умов договору: Х Х Х Х Х абзац перший пункту 21 ПКМУ 830
188.1 оператором зовнішніх інженерних мереж або виконавцем послуги (якщо він не є оператором відповідних зовнішніх інженерних мереж, але перераховує йому сплачені споживачами кошти) у разі укладення із споживачами індивідуального договору або індивідуального договору з обслуговуванням внутрішньобудинкових систем високий,
середній,
незначний
абзац другий пункту 21 ПКМУ 830
188.2 суб’єктами господарювання, уповноваженими на виконання таких робіт, залученими співвласниками багатоквартирного будинку за рахунок співвласників за умови укладення колективного договору, договорів з колективним споживачем, договору з власником (користувачем) будівлі або у разі прийняття рішення співвласниками про порядок обслуговування та заміну вузла (вузлів) комерційного обліку відповідно до законодавства високий,
середній,
незначний
абзац третій пункту 21 ПКМУ 830
189 У разі виходу з ладу або втрати вузла комерційного обліку до відновлення його роботи або заміни, а також на час відсутності вузла комерційного обліку у зв’язку з проведенням повірки засобів вимірювальної техніки, які є складовою частиною такого вузла обліку, ведення комерційного обліку здійснено розрахунково відповідно до Методики розподілу між споживачами обсягів спожитих у будівлі комунальних послуг, затвердженої наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 22.11.2018 № 315, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 28.12.2018 за № 1502/32954 високий,
середній,
незначний
абзац двадцять шостий пункту 21 ПКМУ 830;
НМІН 315
190 Розподіл між споживачами обсягу спожитої у будівлі послуги здійснено з урахуванням показань вузлів розподільного обліку/приладів-розподілювачів теплової енергії, а у разі їх відсутності - пропорційно опалюваній площі (об’єму) приміщення споживача відповідно до Методики розподілу між споживачами обсягів спожитих у будівлі комунальних послуг, затвердженої наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 22.11.2018 № 315, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 28.12.2018 за № 1502/32954 високий,
середній,
незначний
абзац перший пункту 24 ПКМУ 830;
НМІН 315
191 Обсяг теплової енергії, витраченої на опалення місць загального користування та допоміжних приміщень будівлі, а також на забезпечення функціонування внутрішньобудинкових систем опалення та гарячого водопостачання, розподілено також на споживачів, приміщення яких обладнані індивідуальними системами опалення та/або гарячого водопостачання або відокремлені (відключені) від системи (мережі) централізованого опалення (теплопостачання) та постачання гарячої води високий,
середній,
незначний
абзац четвертий пункту 24 ПКМУ 830
192 На час відсутності у споживача вузла розподільного обліку у зв’язку з проведенням повірки засобів вимірювальної техніки, які є складовою частиною вузла обліку, ремонту для цілей розподільного обліку послуги обсяг теплової енергії визначено відповідно до Методики розподілу між споживачами обсягів спожитих у будівлі комунальних послуг, затвердженої наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 22.11.2018 № 315, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 28.12.2018 за № 1502/32954 високий,
середній,
незначний
абзац восьмий пункту 25 ПКМУ 830;
НМІН 315
193 Виконавець у разі здійснення ним розподілу обсягів спожитої у будівлі послуги періодично, але не менш як один раз на рік, провів контрольне зняття показань вузлів розподільного обліку/приладів-розподілювачів теплової енергії у присутності споживача або його представника високий,
середній,
незначний
перше речення абзацу першого пункту 28 ПКМУ 830
194 Інформування споживачів про намір зміни (коригування) тарифу на послугу з обґрунтуванням такої необхідності здійснено виконавцем відповідно до Порядку інформування споживачів про намір зміни цін/тарифів на комунальні послуги з обґрунтуванням такої необхідності, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.06.2018 № 130, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 26.06.2018 за № 753/32205 високий,
середній,
незначний
абзац другий пункту 31 ПКМУ 830;
НМІН 130
195 У разі прийняття уповноваженим органом рішення про зміну (коригування) ціни / тарифу на послугу виконавець у строк, що не перевищує 15 днів з дати введення її / його у дію, повідомив про це споживачу в один із способів, що гарантують доведення інформації до споживачів, з посиланням на рішення відповідного органу. Способами, що гарантують доведення інформації до споживача, є оголошення, розміщені на офіційному вебсайті виконавця (за наявності), у під’їзді, на дошці оголошень (за наявності), в електронній системі обліку розрахунків споживача (за наявності), або повідомлення споживачу за допомогою засобів зв’язку, електрозв’язку (у тому числі електронною поштою), номер / адресу яких зазначено споживачем у заяві-приєднанні до індивідуального договору про надання послуги з постачання теплової енергії або у розділі "Реквізити і підписи сторін" в усіх інших договорах. Споживачам у багатоквартирному будинку така інформація додатково доводиться шляхом розміщення відповідних оголошень на дошках оголошень, що розташовані у місцях загального користування такого будинку або на його прибудинковій території високий,
середній,
незначний
абзац четвертий пункту 31 ПКМУ 830;
пункт 10 ПКМУ 830
196 Плата за послугу розрахована виходячи з розміру встановленого тарифу та обсягу спожитої послуги, визначеного та розподіленого відповідно до законодавства високий,
середній,
незначний
абзац перший пункту 32 ПКМУ 830
197 У разі ненадання послуги, надання її не в повному обсязі або надання послуги неналежної якості виконавець провів перерахунок вартості послуги в установленому законодавством порядку та сплатив споживачу неустойку (штраф, пеню) у порядку та розмірі, визначених законом або договором високий,
середній,
незначний
пункт 39 ПКМУ 830
198 Виконавцем: Х Х Х Х Х абзац перший пункту 48 ПКМУ 830
198.1 забезпечено своєчасність надання, безперервність і належну якість послуги згідно із законодавством та умовами договорів про її надання, зокрема шляхом створення системи управління якістю відповідно до національних або міжнародних стандартів високий,
середній,
незначний
підпункт 1 пункту 48 ПКМУ 830
198.2 забезпечено надійне постачання обсягів теплової енергії відповідно до умов договору високий,
середній,
незначний
підпункт 2 пункту 48 ПКМУ 830
198.3 проведено у міжопалювальний період підготовку об’єктів житлово-комунального господарства до експлуатації в осінньо-зимовий період з урахуванням моделі укладених договорів високий,
середній,
незначний
підпункт 3 пункту 48 ПКМУ 830
198.4 підготовлено, укладено та переукладено із споживачем договір відповідно до обраної співвласниками моделі договірних відносин високий,
середній,
незначний
підпункт 4 пункту 48 ПКМУ 830
198.5 надано без додаткової оплати в установленому законодавством порядку необхідну інформацію про ціни / тарифи, загальну вартість місячного платежу, структуру ціни / тарифу, норми споживання та порядок надання відповідної послуги, а також про її споживчі властивості та іншу інформацію, передбачену законодавством високий,
середній,
незначний
підпункт 5 пункту 48 ПКМУ 830
198.6 розглянуто у визначений законодавством строк претензії та скарги споживачів, у визначених законом випадках - управителів і проведено відповідні перерахунки розміру плати за послугу в разі її ненадання, надання не в повному обсязі, несвоєчасно або надання послуги неналежної якості, а також в інших випадках, визначених договором високий,
середній,
незначний
підпункт 6 пункту 48 ПКМУ 830
198.7 своєчасно відреаговано на виклики споживачів, підписано акти-претензії, ведеться облік вимог (претензій) споживачів у зв’язку з порушенням порядку надання послуг високий,
середній,
незначний
підпункт 7 пункту 48 ПКМУ 830
198.8 своєчасно та власним коштом проведено роботи з усунення виявлених неполадок, пов’язаних з наданням послуги, що виникли з його вини високий,
середній,
незначний
підпункт 8 пункту 48 ПКМУ 830
198.9 вжито заходів до ліквідації аварій, усунення порушень якості послуги, що сталися з вини виконавця або на об’єктах, що забезпечують надання послуги та перебувають у його власності (користуванні), у строк, встановлений договором, але не більше семи діб високий,
середній,
незначний
підпункт 11 пункту 48 ПКМУ 830
198.10 сплачено споживачу штраф за перевищення встановлених строків проведення аварійно-відновних робіт на об’єктах, що забезпечують надання послуги та перебувають у його власності (користуванні), у розмірі, визначеному договором високий,
середній,
незначний
підпункт 12 пункту 48 ПКМУ 830
198.11 проконтрольовано дотримання установлених міжповірочних інтервалів для засобів вимірювальної техніки, які є складовою частиною вузла комерційного обліку, а у разі укладення індивідуального договору або індивідуального договору з обслуговуванням внутрішньобудинкових систем - вузлів розподільного обліку високий, середній, незначний підпункт 13 пункту 48 ПКМУ 830
198.12 змінено розмір нарахувань за послугу з постачання теплової енергії у зв’язку із щомісячною зміною ціни природного газу, що використовується для виробництва теплової енергії та надання послуги з постачання теплової енергії відповідній категорії споживачів, згідно з вимогами Правил надання послуги з постачання теплової енергії, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21.08.2019 № 830 високий,
середній,
незначний
підпункт 16 пункту 48 ПКМУ 830
199 Обмеження (припинення) надання послуги виконавцем відповідно до частини четвертої статті 26 Закону України "Про житлово-комунальні послуги" здійснено високий,
середній,
незначний
пункт 50 ПКМУ 830;
частина четверта статті 26 ЗУ 2189-VIII
200 Надання послуги відновлено у повному обсязі протягом наступного дня з дати повного погашення заборгованості за фактично спожиту послугу чи з дати укладення угоди про реструктуризацію такої заборгованості високий,
середній,
незначний
пункт 51 ПКМУ 830
201 Послугу надано споживачу згідно з умовами типового договору про надання послуги, що укладено з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про житлово-комунальні послуги", та вимогами Правил надання послуги з постачання гарячої води, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 № 1182 високий,
середній,
незначний
пункт 4 ПКМУ 1182;
ЗУ 2189-VIII
202 Виконавець забезпечив безпечне та безперервне постачання гарячої води споживачу, значення температури та тиску якої відповідають вимогам законодавства та умовам договору високий,
середній,
незначний
пункт 5 ПКМУ 1182
203 Значення температури гарячої води становить не нижче ніж 50 °C і не вище ніж 75 °C на межі внутрішньобудинкових систем багатоквартирного будинку та інженерно-технічних систем приміщення споживача та не нижче ніж 55 °C і не вище ніж 75 °C на межі централізованих інженерно-технічних систем постачання послуги виконавця та внутрішньобудинкових систем багатоквартирного будинку високий,
середній,
незначний
абзац другий пункту 6 ПКМУ 1182
204 Послуга з постачання гарячої води надається споживачам безперервно, крім часу перерв на:
1) проведення ремонтних і профілактичних робіт згідно з будівельними нормами і правилами, правилами технічної експлуатації і користування, положеннями про проведення поточного і капітального ремонтів та іншими нормативно-правовими актами;
2) міжопалювальний період для мереж (систем) опалення (теплопостачання) виходячи з кліматичних умов згідно з нормативно-правовими актами;
3) ліквідацію наслідків аварії
високий,
середній,
незначний
абзац перший пункту 9 ПКМУ 1182;
частина перша статті 16 ЗУ 2189-VIII
205 У разі застосування планової перерви в наданні послуги з постачання гарячої води (проведення ремонтних і профілактичних робіт згідно з будівельними нормами і правилами, правилами технічної експлуатації і користування, положеннями про проведення поточного і капітального ремонту та іншими нормативно-правовими актами) виконавець повідомив споживачу через засоби масової інформації або в інший спосіб, що гарантує доведення такої інформації до споживача, про таку планову перерву не пізніш як за 10 робочих днів високий,
середній,
незначний
перше речення абзацу другого пункту 9 ПКМУ 1182
206 У разі застосування перерви в наданні послуги з постачання гарячої води для ліквідації наслідків аварії виконавець повідомив споживачу через засоби масової інформації або в інший спосіб, що гарантує доведення такої інформації до споживача, про таку перерву не пізніш як через три години з початку перерви високий,
середній,
незначний
перше речення абзацу третього пункту 9 ПКМУ 1182
207 У повідомленні зазначено причину та строк перерви в наданні послуги з постачання гарячої води високий,
середній,
незначний
друге речення абзацу другого, друге речення абзацу третього пункту 9 ПКМУ 1182
208 Якщо надання послуги з постачання гарячої води споживачу припинено для проведення робіт з усунення виявлених неполадок, пов’язаних з отриманням послуги, що виникли з вини споживача, виконавець поновлює надання послуги після усунення причин виявлених неполадок у найкоротший строк, але не більше ніж протягом 24 годин з моменту отримання відомостей про усунення причин високий,
середній,
незначний
пункт 10 ПКМУ 1182
209 Власник будинку (співвласники багатоквартирного будинку) забезпечив (забезпечили) належне утримання та ремонт внутрішньобудинкових систем, призначених для надання послуги з постачання гарячої води високий,
середній,
незначний
пункт 16 ПКМУ 1182
210 До встановлення вузла (вузлів) комерційного обліку обсяг споживання гарячої води у будівлі визначено відповідно до Методики розподілу між споживачами обсягів спожитих у будівлі комунальних послуг, затвердженої наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 22.11.2018 № 315, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 28.12.2018 за № 1502/32954 високий,
середній,
незначний
пункт 21 ПКМУ 1182;
НМІН 315
211 Обслуговування та заміну вузлів комерційного обліку здійснено відповідно до умов договору: Х Х Х Х Х абзац перший пункту 23 ПКМУ 1182
211.1 оператором зовнішніх інженерних мереж або виконавцем послуги (якщо він не є оператором відповідних зовнішніх інженерних мереж, але перераховує йому сплачені споживачами кошти) у разі укладення із споживачами індивідуального договору або індивідуального договору з обслуговуванням внутрішньобудинкових систем високий,
середній,
незначний
абзац другий пункту 23 ПКМУ 1182
211.2 суб’єктами господарювання, уповноваженими на виконання таких робіт, залученими співвласниками багатоквартирного будинку за рахунок співвласників за умови укладення колективного договору, договорів з колективним споживачем, договору з власником (користувачем) будівлі або у разі прийняття рішення співвласниками про порядок обслуговування та заміну вузла (вузлів) комерційного обліку відповідно до законодавства високий,
середній,
незначний
абзац третій пункту 23 ПКМУ 1182
212 Інформування споживачів про намір зміни (коригування) тарифу на послугу з обґрунтуванням такої необхідності здійснено виконавцем відповідно до Порядку інформування споживачів про намір зміни цін/тарифів на комунальні послуги з обґрунтуванням такої необхідності, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.06.2018 № 130, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 26.06.2018 за № 753/32205 високий,
середній,
незначний
абзац другий пункту 32 ПКМУ 1182;
НМІН 130
213 Плата за послугу з постачання гарячої води розрахована виходячи з розміру затвердженого тарифу та обсягу спожитої послуги, визначеного та розподіленого відповідно до законодавства високий,
середній,
незначний
пункт 33 ПКМУ 1182
214 Плата виконавцю за індивідуальним договором про надання послуги з постачання гарячої води з обслуговуванням внутрішньобудинкових систем про надання послуги складається з: Х Х Х Х Х абзац перший пункту 34 ПКМУ 1182
214.1 плати за послугу, визначеної відповідно до Правил надання послуги з постачання гарячої води, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 № 1182, та Методики розподілу між споживачами обсягів спожитих у будівлі комунальних послуг, затвердженої наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 22.11.2018 № 315, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 28.12.2018 за № 1502/32954, що розраховується виходячи з розміру затвердженого уповноваженим органом тарифу та обсягу спожитої гарячої води або за нормами споживання, встановленими органом місцевого самоврядування, до встановлення вузла комерційного обліку високий,
середній,
незначний
абзац другий пункту 34 ПКМУ 1182;
НМІН 315
214.2 плати за витрати теплової енергії на забезпечення функціонування внутрішньобудинкової системи гарячого водопостачання (за наявності циркуляції), що розраховується виходячи з розміру затвердженого тарифу на послугу з постачання теплової енергії та визначеного обсягу відповідно до Методики розподілу між споживачами обсягів спожитих у будівлі комунальних послуг, затвердженої наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 22.11.2018 № 315, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 28.12.2018 за № 1502/32954 високий,
середній,
незначний
абзац третій пункту 34 ПКМУ 1182;
НМІН 315
214.3 плати за абонентське обслуговування, визначеної виконавцем, розмір якої не може перевищувати граничного розміру, встановленого Кабінетом Міністрів України високий,
середній,
незначний
абзац четвертий пункту 34 ПКМУ 1182
214.4 плати за технічне обслуговування та поточний ремонт внутрішньобудинкових систем багатоквартирного будинку, що забезпечують надання відповідної послуги, яка визначається окремим договором між виконавцем та співвласниками багатоквартирного будинку високий,
середній,
незначний
абзац п’ятий пункту 34 ПКМУ 1182
215 У разі ненадання послуги з постачання гарячої води, надання її не в повному обсязі або надання послуги неналежної якості виконавець провів перерахунок вартості послуги в установленому законодавством порядку та сплатив споживачу неустойку (штраф, пеню) у порядку та розмірі, визначених законом або договором високий,
середній,
незначний
пункт 40 ПКМУ 1182
216 Виконавцем: Х Х Х Х Х абзац перший пункту 48 ПКМУ 1182
216.1 забезпечено своєчасність надання, безперервність і відповідну якість послуги з постачання гарячої води згідно із законодавством та умовами договорів, зокрема шляхом створення системи управління якістю відповідно до національних або міжнародних стандартів високий,
середній,
незначний
підпункт 1 пункту 48 ПКМУ 1182
216.2 підготовлено, укладено та переукладено із споживачем договір відповідно до обраної співвласниками моделі договірних відносин високий,
середній,
незначний
підпункт 2 пункту 48 ПКМУ 1182
216.3 надано без додаткової оплати в установленому законодавством порядку необхідну інформацію про ціни / тарифи, загальний розмір місячного платежу, структуру ціни/ тарифу, норми споживання та порядок надання послуги, її споживчі властивості, а також іншу інформацію, передбачену законодавством високий,
середній,
незначний
підпункт 3 пункту 48 ПКМУ 1182
216.4 проведено у міжопалювальний період підготовку об’єктів житлово-комунального господарства до експлуатації в осінньо-зимовий період з урахуванням моделі укладених договорів високий,
середній,
незначний
підпункт 4 пункту 48 ПКМУ 1182
216.5 розглянуто у визначений законодавством строк претензії та скарги споживачів, у визначених законом випадках - управителів і проведено відповідні перерахунки розміру плати за послугу в разі її ненадання, надання не в повному обсязі, несвоєчасно або неналежної якості, а також в інших випадках, визначених договором високий,
середній,
незначний
підпункт 5 пункту 48 ПКМУ 1182
216.6 здійснено перерахування розміру нарахованої плати за послугу та/або ненарахування її для споживача протягом періоду тимчасової відсутності в житловому приміщенні (іншому об’єкті нерухомого майна) споживача та інших осіб за умови отримання заяви та документального підтвердження відповідно до умов договору високий,
середній,
незначний
підпункт 5-1 пункту 48 ПКМУ 1182
216.7 вжито заходів до ліквідації аварій, усунення порушень якості послуги, що сталися з вини виконавця або на об’єктах, що забезпечують надання послуги та перебувають у його власності (користуванні), у строк, встановлений договором, але не більше семи діб високий,
середній,
незначний
підпункт 6 пункту 48 ПКМУ 1182
216.8 виплачено споживачу штраф за перевищення встановлених строків проведення аварійно-відновних робіт на об’єктах, що забезпечують надання послуги та перебувають у його власності (користуванні), у розмірі, визначеному договором високий,
середній,
незначний
підпункт 7 пункту 48 ПКМУ 1182
216.9 своєчасно відреаговано на виклики споживачів, підписано акти-претензії, ведеться облік вимог (претензій) споживачів у зв’язку з порушенням порядку надання послуг високий,
середній,
незначний
підпункт 8 пункту 48 ПКМУ 1182
216.10 своєчасно та за власний рахунок проведено роботи з усунення виявлених неполадок, пов’язаних з наданням послуг, що виникли з його вини високий,
середній,
незначний
підпункт 9 пункту 48 ПКМУ 1182
216.11 проконтрольовано дотримання установлених міжповірочних інтервалів для засобів вимірювальної техніки, які є складовою частиною вузлів комерційного обліку, а у разі укладення індивідуального договору або індивідуального договору з обслуговуванням внутрішньобудинкових систем - вузлів розподільного обліку високий,
середній,
незначний
підпункт 12 пункту 48 ПКМУ 1182
217 У разі застосування планової перерви в наданні комунальних послуг виконавець повідомив споживача через засоби масової інформації або в інший спосіб, що гарантує доведення такої інформації до споживача, про таку планову перерву не пізніш як за 10 робочих днів. Способами, що гарантують доведення інформації до споживача, є оголошення, розміщені на офіційному вебсайті виконавця (за наявності), у під’їзді, на дошці оголошень (за наявності), в електронній системі обліку розрахунків споживача (за наявності), або повідомлення споживачу за допомогою засобів зв’язку, електрозв’язку (зокрема електронною поштою), номер / адреса яких зазначені споживачем у заяві-приєднанні до індивідуального договору про надання послуги з постачання гарячої води або у розділі "Реквізити і підписи сторін" у всіх інших договорах. Споживачам у багатоквартирному будинку така інформація додатково доводиться шляхом розміщення відповідних оголошень на дошках оголошень, що розташовані у місцях загального користування такого будинку або на його прибудинковій території високий,
середній,
незначний
перше речення абзацу першого пункту 49 ПКМУ 1182;
пункт 9 ПКМУ 1182
218 У разі застосування перерви в наданні комунальних послуг на ліквідацію наслідків аварії виконавець повідомив споживачу через засоби масової інформації або в інший спосіб, що гарантує доведення такої інформації до споживача, про таку перерву не пізніш як через три години з початку такої перерви. Способами, що гарантують доведення інформації до споживача, є оголошення, розміщені на офіційному вебсайті виконавця (за наявності), у під’їзді, на дошці оголошень (за наявності), в електронній системі обліку розрахунків споживача (за наявності), або повідомлення споживачу за допомогою засобів зв’язку, електрозв’язку (зокрема електронною поштою), номер / адреса яких зазначені споживачем у заяві-приєднанні до індивідуального договору про надання послуги з постачання гарячої води або у розділі "Реквізити і підписи сторін" у всіх інших договорах. Споживачам у багатоквартирному будинку така інформація додатково доводиться шляхом розміщення відповідних оголошень на дошках оголошень, що розташовані у місцях загального користування такого будинку або на його прибудинковій території високий,
середній,
незначний
перше речення абзацу другого пункту 49 ПКМУ 1182;
пункт 9 ПКМУ 1182
219 У повідомленні зазначено причини та строк перерви в наданні відповідних комунальних послуг високий,
середній,
незначний
друге речення абзацу першого, друге речення абзацу другого пункту 49 ПКМУ 1182
220 Обмеження (припинення) надання послуги з постачання гарячої води виконавцем здійснено: Х Х Х Х Х абзац перший пункту 50 ПКМУ 1182
220.1 у разі непогашення в повному обсязі заборгованості за спожиті комунальні послуги протягом 30 днів з дня отримання споживачем попередження від виконавця. Таке попередження надіслано споживачу не раніше наступного робочого дня після спливу граничного строку оплати комунальної послуги, визначеного законодавством та/або договором про надання відповідної комунальної послуги високий,
середній,
незначний
абзац перший частини четвертої статті 26 ЗУ 2189-VIII
220.2 у присутності представника особи, яка здійснює технічне обслуговування внутрішньобудинкових систем багатоквартирного будинку, що забезпечують надання відповідної комунальної послуги, а також управителя або посадової особи чи працівника об’єднання співвласників багатоквартирного будинку, якщо управління багатоквартирним будинком здійснюється відповідно управителем або об’єднанням співвласників багатоквартирного будинку високий,
середній,
незначний
перше речення абзацу другого частини четвертої статті 26 ЗУ 2189-VIII
221 Надання послуги з постачання гарячої води відновлено у повному обсязі протягом наступного дня з дати повного погашення заборгованості за фактично спожиті послуги чи з дати укладення угоди про реструктуризацію такої заборгованості високий,
середній,
незначний
пункт 51 ПКМУ 1182

................
Перейти до повного тексту