- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ
НАКАЗ
01.08.2024 № 540
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
15 серпня 2024 р.
за № 1249/42594
Про затвердження Методики створення та функціонування консультаційних пунктів для надання населенню за місцем проживання інформації з питань цивільного захисту
Відповідно до абзацу другого частини другої
статті 42 Кодексу цивільного захисту України, абзацу п’ятого пункту 28 Порядку здійснення навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях, затвердженого
постановою Кабінету Міністрів України від 26 червня 2013 року № 444, з метою встановлення механізму створення консультаційних пунктів для надання населенню за місцем проживання інформації з питань цивільного захисту та забезпечення їх функціонування відповідно до потреб територіальних громад НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Методику створення та функціонування консультаційних пунктів для надання населенню за місцем проживання інформації з питань цивільного захисту, що додається.
2. Управлінню взаємодії з Державною службою України з надзвичайних ситуацій Міністерства внутрішніх справ України (Корева Ю.) забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України в установленому законодавством порядку.
3. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
ПОГОДЖЕНО: В.о. Міністра фінансів України Голова Державної служби України з надзвичайних ситуацій Виконавчий директор Всеукраїнської асоціації органів місцевого самоврядування "Асоціація міст України" | Р. Єрмоличев А. Даник О. Слобожан |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
внутрішніх справ України
01 серпня 2024 року № 540
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
15 серпня 2024 р.
за № 1249/42594
МЕТОДИКА
створення та функціонування консультаційних пунктів для надання населенню за місцем проживання інформації з питань цивільного захисту
1. Ця Методика встановлює механізм створення органами місцевого самоврядування консультаційних пунктів для надання населенню за місцем проживання інформації з питань цивільного захисту (далі - консультаційні пункти) та забезпечення їх функціонування відповідно до потреб територіальних громад.
2. Інформація з питань цивільного захисту - відомості про надзвичайні ситуації, що прогнозуються або виникли, з визначенням їх класифікації, меж поширення і наслідків, а також про способи та методи захисту від них.
3. Консультаційні пункти створюються виконавчими органами сільських, селищних, міських, районних у містах (у разі їх створення) рад в адміністративному центрі територіальної громади та в межах утворених старостинських округів, виходячи з розрахунку мінімальних потреб територіальних громад у створенні консультаційних пунктів, наведеному в додатку до цієї Методики.
Пропозиції щодо створення консультаційних пунктів подаються керівниками підрозділів (посадовими особами) з питань цивільного захисту органів місцевого самоврядування.
Консультаційні пункти можуть розміщуватися у приміщеннях старостатів, сільських, селищних, міських, районних у містах (у разі їх створення) рад, центрах безпеки, територіальних центрах надання адміністративних послуг, народних домів, будинках просвіти (культури), клубів, дільниць житлово-експлуатаційних підприємств, житлово-управляючих компаній.
4. Положення про консультаційні пункти затверджуються рішенням виконавчих органів сільських, селищних, міських, районних у містах (у разі їх створення) рад. У рішенні зазначається:
місцезнаходження консультаційних пунктів;
матеріально-технічне забезпечення, пов’язане з організацією роботи консультаційних пунктів;
особи, відповідальні за організацію роботи консультаційних пунктів із числа посадових осіб місцевого самоврядування;
строки проходження особами, відповідальними за організацію роботи консультаційних пунктів, навчання на територіальних курсах цивільного захисту та безпеки життєдіяльності, навчально-методичних центрах цивільного захисту та безпеки життєдіяльності (далі - навчально-методичні центри) (у рік призначення і періодично один раз на три роки).
5. Інформація про створення консультаційних пунктів органами місцевого самоврядування подається до територіальних органів ДСНС, а також до навчально-методичних центрів у межах відповідної територіальної громади.
6. Консультаційні пункти функціонують за принципом безоплатності та доступності інформації із питань цивільного захисту, у тому числі в доступній для осіб з вадами зору та слуху формі. Інформація з питань цивільного захисту доводиться до населення шляхом:
використання ресурсів мережі Інтернет (офіційні вебсайти органів місцевого самоврядування, групи та сторінки в соціальних мережах та месенджерах), технічних засобів оповіщення, СМС-повідомлень та інших засобів передавання (відображення) інформації до населення конкретних повідомлень про методи та способи дій у разі виникнення надзвичайних ситуацій та їх участі в заходах цивільного захисту;
................Перейти до повного тексту