- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
14.06.2024 № 855
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
06 серпня 2024 р.
за № 1201/42546
Про затвердження Порядку надання професійної підтримки та допомоги педагогічним працівникам (здійснення супервізії)
Відповідно до абзацу дев’ятнадцятого частини другої
статті 54 Закону України "Про повну загальну середню освіту", пункту 8 Положення про Міністерство освіти і науки України, затвердженого
постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року № 630, та з метою визначення процедури надання професійної підтримки та допомоги педагогічним працівникам (здійснення супервізії) НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок надання професійної підтримки та допомоги педагогічним працівникам (здійснення супервізії), що додається.
2. Директорату шкільної освіти (Хворостяний І.) забезпечити подання цього наказу в установленому порядку на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
3. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра Сташківа А.
ПОГОДЖЕНО: Голова Державної регуляторної служби України | О. Кучер |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
освіти і науки України
14 червня 2024 року № 855
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
06 серпня 2024 р.
за № 1201/42546
ПОРЯДОК
надання професійної підтримки та допомоги педагогічним працівникам (здійснення супервізії)
I. Загальні положення
1. Цей Порядок визначає процедуру надання професійної підтримки та допомоги педагогічним працівникам (здійснення супервізії) у сфері загальної середньої освіти.
Дія цього Порядку поширюється на педагогічних працівників, які забезпечують освітній процес у закладах загальної середньої освіти (далі - заклади освіти).
2. У цьому Порядку терміни вживаються у таких значеннях:
верифікація результатів супервізії - встановлення відповідності між запланованими і досягнутими результатами циклу супервізії;
замовник - педагогічний працівник, який отримує послугу професійної підтримки та допомоги, або заклад освіти, центральний або місцевий орган виконавчої влади, або орган місцевого самоврядування, що здійснює залучення на договірній основі суб’єктів надання послуг супервізії для задоволення потреб супервізанта;
супервізант (отримувач послуг супервізії) - педагогічний працівник, який потребує фахової підтримки і допомоги у вдосконаленні професійної діяльності та професійному розвитку;
супервізія - комплекс заходів з надання професійної підтримки та допомоги педагогічним працівникам на добровільних засадах, що сприятиме вдосконаленню їх професійної діяльності та професійному розвитку;
супервізор (надавач послуг супервізії) - фахівець у сфері загальної середньої освіти, який здійснює комплекс заходів з надання професійної підтримки та допомоги педагогічним працівникам;
цикл супервізії - період часу, протягом якого учасники супервізії здійснюють діяльність, спрямовану на досягнення її мети.
3. Метою здійснення супервізії є здійснення комплексу заходів із професійної підтримки та допомоги педагогічним працівникам закладів освіти згідно з вимогами професійних і освітніх стандартів.
4. Основні принципи здійснення супервізії:
людиноцентризму;
доступності;
відповідальності;
академічної доброчесності;
................Перейти до повного тексту