- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ ТЕЛЕБАЧЕННЯ І РАДІОМОВЛЕННЯ УКРАЇНИ
НАКАЗ
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
02 серпня 2024 р.
за № 1182/42527
Про затвердження Порядку прийняття та розгляду повідомлень про можливі факти корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону України "Про запобігання корупції" в Державному комітеті телебачення і радіомовлення України
1. Затвердити Порядок прийняття та розгляду повідомлень про можливі факти корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону України "Про запобігання корупції" в Державному комітеті телебачення і радіомовлення України, що додається.
2. Юридичному відділу в установленому порядку забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
3. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
ПОГОДЖЕНО: Т.в.о. Міністра культури та інформаційної політики України |
Р. Карандєєв |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Державного
комітету телебачення
і радіомовлення України
20 червня 2024 року № 100
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
02 серпня 2024 р.
за № 1182/42527
ПОРЯДОК
прийняття та розгляду повідомлень про можливі факти корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону України "Про запобігання корупції" в Державному комітеті телебачення і радіомовлення України
I. Загальні положення
1. Цей Порядок визначає послідовність дій працівників Державного комітету телебачення і радіомовлення України під час прийняття, реєстрації, розгляду та обліку повідомлень про можливі факти корупційних правопорушень або правопорушень, пов’язаних з корупцією, інших порушень
Закону України "Про запобігання корупції" (далі - Закон).
2. У цьому Порядку терміни вживаються у таких значеннях:
викривач - фізична особа, яка за наявності переконання, що інформація є достовірною, повідомила про можливі факти корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону, вчинених працівником Держкомтелерадіо, якщо така інформація стала їй відома у зв’язку з її трудовою, професійною, господарською, громадською, науковою діяльністю, проходженням нею служби чи навчання або її участю у передбачених законодавством процедурах, які є обов’язковими для початку такої діяльності, проходження служби чи навчання;
повідомлення - це фактичні дані, що підтверджують можливе вчинення корупційного або пов’язаного з корупцією правопорушення, інших порушень Закону, які можуть бути перевірені;
повідомлення про корупцію - повідомлення про порушення вимог Закону, яке містить інформацію про корупційне або пов’язане з корупцією правопорушення, інше порушення Закону працівниками Держкомтелерадіо;
попередня перевірка - перевірка фактичних даних, викладених у повідомленні, яка проводиться працівником уповноваженого підрозділу у спосіб та строки, визначені частиною третьою
статті 53-2 Закону;
уповноважена особа - головний спеціаліст з питань запобігання та виявлення корупції Держкомтелерадіо.
3. Організація роботи з повідомленнями про корупцію здійснюється на таких засадах:
знання та обізнаність - забезпечення інформування про можливість подати повідомлення про корупцію та про повноваження уповноваженої особи щодо його розгляду;
доступність - забезпечення безперешкодності подання повідомлення про корупцію та зручності процесу подання таких повідомлень;
довіра - інформування викривачів про їхні права, в тому числі трудові, та гарантії захисту;
ефективність - реагування на всі без винятку повідомлення про корупцію;
прозорість - інформування викривачів про результати розгляду повідомлень про корупцію;
аналіз та вивчення - систематичний перегляд і коригування роботи з повідомленнями про корупцію та викривачами;
впровадження механізмів заохочення та формування культури повідомлення про корупцію.
4. До Держкомтелерадіо повідомлення про корупцію можуть надходити регулярними та внутрішніми каналами зв’язку:
з використанням засобів поштового зв’язку на адресу: вул. Прорізна, 2, м. Київ, 01001;
через електронну поштову скриньку: sv@comin.gov.ua;
засобами телефонного зв’язку через спеціальні телефонні лінії, інформація та графік роботи яких розміщені на офіційному вебсайті Держкомтелерадіо;
через електронну форму повідомлення офіційного вебсайту Держкомтелерадіо.
5. Інформація, наведена у повідомленні про корупцію, має містити фактичні дані, що підтверджують можливе вчинення корупційного або пов’язаного з корупцією правопорушення, інших порушень
Закону працівниками Держкомтелерадіо, підприємств та установ сфери управління, які можуть бути перевірені.
Викривачам при поданні повідомлення про корупцію необхідно вказувати:
прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), місце проживання особи, яка надіслала повідомлення (крім повідомлень, які подаються без зазначення авторства (анонімно) та/або без підписання у разі подання повідомлення за допомогою онлайн-форми). У разі подання письмового повідомлення викривач скріплює викладені факти своїм особистим підписом;
прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) особи, яка ймовірно вчинила корупційне або пов’язане з корупцією правопорушення, інше порушення Закону, її посаду та місце роботи;
інформацію про факти вчинення корупційного або пов’язаного з корупцією правопорушення, іншого порушення Закону, яка може бути перевірена.
Повідомлення про корупцію може бути подано працівниками Держкомтелерадіо без зазначення авторства (анонімно) внутрішніми каналами зв’язку у будь-який спосіб, зазначений у пункті 4 цього розділу.
Анонімне повідомлення про корупцію підлягає розгляду, якщо наведена в ньому інформація стосується конкретної особи та містить фактичні дані, які можуть бути перевірені.
Повідомлення про корупцію може бути як письмовим, так і усним. Усне повідомлення про корупцію викладається викривачем (викривачами) на особистому прийомі або телефоном безпосередньо уповноваженій особі.
II. Отримання та реєстрація повідомлень
2. Повідомлення, які надійшли засобами телефонного зв’язку безпосередньо уповноваженій особі, оформляються шляхом заповнення форми повідомлення про можливі факти корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, інших порушень
Закону України "Про запобігання корупції" в Держкомтелерадіо (далі - форма повідомлення), наведеної у додатку 1 до цього Порядку.
При отриманні повідомлень в усній формі уповноваженою особою може використовуватись Опитувальний лист за формою, наведеною у додатку 2 до цього Порядку.
Якщо під час телефонної розмови неможливо встановити суть імовірного порушення, викривачу пропонується звернутись до Держкомтелерадіо письмово з використанням внутрішніх або регулярних каналів зв’язку. У такому випадку форма повідомлення не заповнюється.
Якщо під час особистого прийому громадян працівниками Держкомтелерадіо заявник виявив бажання повідомити про факти корупції, запрошується уповноважена особа, яка оформляє повідомлення про корупцію в порядку, визначеному цим пунктом.
Заповнена форма повідомлення передається для реєстрації до відділу документообігу, контролю та цифрового розвитку Держкомтелерадіо.
3. Повідомлення, які надійшли на електронну поштову скриньку або шляхом заповнення відповідної електронної форми повідомлення на офіційному вебсайті Держкомтелерадіо, приймаються уповноваженою особою.
Такі повідомлення роздруковуються та передаються для реєстрації до відділу документообігу, контролю та цифрового розвитку.
4. Усі повідомлення про корупцію незалежно від каналів зв’язку реєструються відділом документообігу, контролю та цифрового розвитку у системі електронного документообігу АСКОД (далі - СЕД АСКОД) в день їх надходження, а ті, що надійшли у неробочий день та час,- наступного після нього робочого дня.
Під час реєстрації повідомлення в СЕД АСКОД встановлюється обмеження щодо його перегляду працівниками Держкомтелерадіо, які не залучені до накладення резолюції та подальшого розгляду.
Повідомлення після їх реєстрації передаються для накладення резолюції Голові Держкомтелерадіо, першому заступнику Голови, заступнику Голови чи керівнику апарату (далі - керівництво Держкомтелерадіо) відповідно до розподілу обов’язків.
Під час підготовки проєкту резолюції відповідальними працівниками та уповноваженою особою проводиться оцінка відповідності інформації, зазначеної в повідомленні, критеріям, передбаченим в абзацах першому - сьомому пункту 5 розділу I цього Порядку (далі - критерії).
У разі встановлення відповідності змісту повідомлення визначеним критеріям, подальший розгляд такого повідомлення здійснюється з дотриманням вимог, передбачених цим Порядком. До розгляду повідомлень, крім уповноваженої особи, керівництвом Держкомтелерадіо можуть залучатися інші працівники Держкомтелерадіо, до компетенції яких належить питання, порушене в повідомленні. Після накладення резолюції повідомлення передається до уповноваженої особи через СЕД АСКОД для здійснення попередньої перевірки.
5. На підставі службової записки уповноваженої особи, не підлягають скануванню у СЕД АСКОД повідомлення, що містять інформацію, розголошення якої може негативно вплинути на проведення та результати перевірки наведеної у ньому інформації та/або виконання завдань і функцій уповноваженої особи щодо співпраці з викривачем, забезпечення дотримання їхніх прав і гарантій захисту та виконання повноважень у сфері захисту викривачів, передбачених
Законом.
Таке повідомлення передається керівництву Держкомтелерадіо в паперовому вигляді для накладення резолюції.
III. Облік повідомлень
1. Повідомлення про корупцію незалежно від каналів зв’язку, зазначених у пункті 4 розділу I цього Порядку, підлягають обліку в Журналі обліку повідомлень про можливі факти корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, інших порушень
Закону України "Про запобігання корупції" в Держкомтелерадіо (далі - Журнал), форму якого наведено у додатку 3 до цього Порядку, який ведеться уповноваженою особою.
................Перейти до повного тексту