- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 30 квітня 2024 р. № 480
Київ
Про затвердження Порядку взаємодії між Державним агентством відновлення та розвитку інфраструктури, Державною митною службою, Адміністрацією Державної прикордонної служби і Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів з питань експлуатації пунктів пропуску через державний кордон для автомобільного сполучення
Кабінет Міністрів України постановляє:
Затвердити Порядок взаємодії між Державним агентством відновлення та розвитку інфраструктури, Державною митною службою, Адміністрацією Державної прикордонної служби і Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів з питань експлуатації пунктів пропуску через державний кордон для автомобільного сполучення, що додається.
Прем'єр-міністр України | Д. ШМИГАЛЬ |
Інд. 21 | |
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 30 квітня 2024 р. № 480
ПОРЯДОК
взаємодії між Державним агентством відновлення та розвитку інфраструктури, Державною митною службою, Адміністрацією Державної прикордонної служби і Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів з питань експлуатації пунктів пропуску через державний кордон для автомобільного сполучення
1. Цей Порядок визначає механізм взаємодії з питань експлуатації пунктів пропуску через державний кордон для автомобільного сполучення (далі - пункти пропуску) між Агентством відновлення, Держмитслужбою, Адміністрацією Держприкордонслужби та Держпродспоживслужбою.
2. Дія цього Порядку поширюється на пункти пропуску, в яких об’єкти державної власності належать до сфери управління Агентства відновлення.
3. Терміни, що вживаються у цьому Порядку, мають таке значення:
балансоутримувачі - служби відновлення у відповідних областях, за якими закріплені об’єкти державної власності пунктів пропуску на праві оперативного управління;
експлуатація пункту пропуску - комплекс заходів, спрямованих на утримання, облаштування, ремонт і модернізацію пункту пропуску;
засоби електронної комунікаційної мережі - структурована кабельна мережа, активне мережеве обладнання, серверне приміщення в комплекті з інженерним устаткуванням та системами (підсистема кондиціонування, підсистема гарантованого живлення, підсистема газового пожежогасіння та газовиділення, підсистема приточно-витяжної вентиляції, підсистема сигналізації та контролю доступу, підсистема відеоспостереження та інші допоміжні елементи);
інженерні і технічні засоби та системи (технічні засоби та системи) - інженерні, технічні засоби, технічні системи, виділені в окрему облікову одиницю (інвентарний об’єкт), у пунктах пропуску, що перебувають на балансі та експлуатуються органами контролю для здійснення визначених законодавством видів контролю, за якими управління об’єктами державної власності не здійснюється Агентством відновлення;
органи контролю - підрозділи органів охорони державного кордону Держприкордонслужби, митниці, територіальні органи Держпродспоживслужби та підпорядковані їм призначені прикордонні інспекційні пости, що здійснюють у пункті пропуску визначені законодавством види контролю та процедури під час перетину державного кордону осіб, транспортних засобів та вантажів.
5. Розміщення органів контролю, а в окремих випадках представників інших центральних органів виконавчої влади для здійснення ними визначених законодавством повноважень на об’єктах державної власності пунктів пропуску здійснюється на підставі схеми розміщення.
Схема розміщення розробляється балансоутримувачем на основі пропозицій органів контролю, а в окремих випадках представників інших центральних органів виконавчої влади та після погодження Агентством відновлення, органом охорони державного кордону Держприкордонслужби, Держмитслужбою, Держпродспоживслужбою затверджується рішенням балансоутримувача.
У разі недосягнення згоди між сторонами може утворюватися тимчасова узгоджувальна робоча група для вироблення взаємоприйнятних рішень та визначення у разі потреби додаткових умов.
До складу тимчасової узгоджувальної робочої групи входять уповноважені посадові особи балансоутримувача, органів контролю, за потреби уповноважені посадові особи Агентства відновлення, Адміністрації Держприкордонслужби, Держмитслужби, Держпродспоживслужби, а також представники інших центральних органів виконавчої влади, що потребують включення до схеми розміщення.
Головою тимчасової узгоджувальної робочої групи є керівник балансоутримувача у відповідній області.
Персональний склад тимчасової узгоджувальної робочої групи затверджується рішенням балансоутримувача.
Формою роботи тимчасової узгоджувальної робочої групи є засідання, яке є правоможним у разі присутності на ньому не менше двох третин складу такої групи, але не менше ніж по одному представнику від відповідного органу контролю.
У разі неможливості особистої участі членів тимчасової узгоджувальної робочої групи у засіданні таке засідання може проводитися дистанційно за допомогою технічних засобів електронних комунікацій.
Погоджена тимчасовою узгоджувальною робочою групою схема розміщення затверджується відповідно до абзацу другого цього пункту.
6. Представники органів контролю, інших центральних органів виконавчої влади, які розміщуються на об’єктах державної власності пунктів пропуску на підставі затвердженої схеми розміщення, зобов’язані:
забезпечувати збереження об’єктів державної власності пунктів пропуску, запобігати його пошкодженню і псуванню, дотримуватися протиепідемічних правил і санітарних норм, а також правил пожежної безпеки;
у разі пошкодження, псування, зникнення об’єктів державної власності пунктів пропуску не пізніше ніж протягом 24 годин повідомити балансоутримувачу, а в окремих випадках - правоохоронним органам.
7. На підставі затвердженої схеми розміщення балансоутримувач готує акти приймання-передачі об’єктів державної власності у пункті пропуску, які підписуються уповноваженими представниками органів контролю, інших центральних органів виконавчої влади.
Оформлення приймання-передачі об’єктів державної власності у пунктах пропуску, які використовуються, зокрема, як склади митних органів (складські приміщення, резервуари, криті та відкриті майданчики, холодильні чи морозильні камери), здійснюється у спосіб, що забезпечує безперервне перебування розміщених на таких об’єктах товарів та транспортних засобів в зоні митного контролю та під митним контролем.
8. Зміна цільового призначення об’єктів державної власності пунктів пропуску, які використовуються, зокрема, як склади митних органів (складські приміщення, резервуари, криті та відкриті майданчики, холодильні чи морозильні камери), естакад, боксів поглибленого огляду забороняється.
9. Агентство відновлення для безперебійної роботи пунктів пропуску:
1) забезпечує організацію експлуатації пунктів пропуску;
2) здійснює формування бюджетних пропозицій та бюджетних запитів щодо експлуатації пунктів пропуску;
3) узагальнює пропозиції Адміністрації Держприкордонслужби, Держмитслужби, Держпродспоживслужби щодо експлуатації пунктів пропуску та забезпечує їх реалізацію;
4) здійснює заходи з установлення камер відеоспостереження, необхідних для забезпечення реалізації експериментального проекту щодо організації управління чергами автомобільних транспортних засобів перед міжнародними пунктами пропуску через державний кордон України для автомобільного сполучення за допомогою електронної системи "Електронна черга перетину кордону", на в’їзді до пунктів пропуску та на виїзді з них;
5) у разі неможливості реалізації пропозицій Адміністрації Держприкордонслужби, Держмитслужби, Держпродспоживслужби щодо експлуатації пунктів пропуску не пізніше ніж протягом 30 робочих днів з дати отримання пропозицій надає обґрунтовану відповідь.
10. Адміністрація Держприкордонслужби, Держмитслужба, Держпродспоживслужба для забезпечення безперебійної роботи пункту пропуску:
1) забезпечують організацію експлуатації технічних засобів та систем, що використовуються у пунктах пропуску;
2) під час формування бюджетних пропозицій та бюджетних запитів передбачають видатки на ремонт і модернізацію технічних засобів та систем, що використовуються у пунктах пропуску;
3) подають (за необхідності) обґрунтовані пропозиції Агентству відновлення щодо експлуатації пунктів пропуску, в тому числі засобів електронної комунікаційної мережі.
................Перейти до повного тексту