1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 17 грудня 2024 р. № 1440
Київ
Про затвердження Порядку подання засобами Єдиного державного вебпорталу електронних послуг інформаційного повідомлення про відсутність можливості отримання електронних комунікаційних послуг абонентами мобільного зв’язку
Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Затвердити Порядок подання засобами Єдиного державного вебпорталу електронних послуг інформаційного повідомлення про відсутність можливості отримання електронних комунікаційних послуг абонентами мобільного зв’язку, що додається.
2. Забезпечити:
1) Міністерству цифрової трансформації протягом одного місяця з дня набрання чинності цією постановою:
технічну можливість формування та подання засобами Єдиного державного вебпорталу електронних послуг, зокрема з використанням мобільного додатка Єдиного державного вебпорталу електронних послуг (Дія), інформаційного повідомлення про відсутність можливості отримання електронних комунікаційних послуг абонентами мобільного зв’язку;
формування та відображення на веб-інтерфейсі інтерактивних панелей систематизованої та знеособленої інформації про відсутність можливості отримання електронних комунікаційних послуг абонентами мобільного зв’язку відповідно до поданих у зазначених інформаційних повідомленнях відомостей;
2) Національній комісії, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв’язку, протягом шести місяців з дня набрання чинності цією постановою визначення на період воєнного стану та протягом одного року з дня його припинення чи скасування механізму обробки інформаційних повідомлень про відсутність можливості отримання електронних комунікаційних послуг та аналізу зазначених в них відомостей.

Прем'єр-міністр України

Д. ШМИГАЛЬ

Інд. 49


ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 17 грудня 2024 р. № 1440
ПОРЯДОК
подання засобами Єдиного державного вебпорталу електронних послуг інформаційного повідомлення про відсутність можливості отримання електронних комунікаційних послуг абонентами мобільного зв’язку
1. Цей Порядок визначає механізм подання засобами Єдиного державного вебпорталу електронних послуг, зокрема з використанням мобільного додатка Єдиного державного вебпорталу електронних послуг (Дія), інформаційного повідомлення про відсутність можливості отримання електронних комунікаційних послуг (далі - інформаційне повідомлення) з метою здійснення моніторингу якості та доступності електронних комунікаційних послуг, формування пропозицій щодо внесення змін до законодавства, необхідних для розвитку сфери електронних комунікацій.
2. У цьому Порядку терміни вживаються у значенні, наведеному в Законах України "Про електронні комунікації", "Про захист інформації в інформаційно-комунікаційних системах", Положенні про Єдиний державний вебпортал електронних послуг, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1137 "Питання Єдиного державного вебпорталу електронних послуг та Реєстру адміністративних послуг" (Офіційний вісник України, 2020 р., № 3, ст. 136; 2022 р., № 69, ст. 4171).
3. Подання інформаційного повідомлення здійснюється абонентом мобільного зв’язку, який є громадянином України або іноземцем, якому в установленому законодавством порядку присвоєно реєстраційний номер облікової картки платника податків (далі - абонент), засобами Єдиного державного вебпорталу електронних послуг (далі - Портал Дія), зокрема з використанням мобільного додатка Порталу Дія (Дія). Абонент, який є іноземцем, повинен постійно або тимчасово проживати на території України на підставі посвідки на постійне або тимчасове проживання, оформленої засобами Єдиного державного демографічного реєстру.
4. Інформаційне повідомлення формується засобами Порталу Дія, зокрема з використанням мобільного додатка Порталу Дія (Дія), та містить такі відомості:
інформацію про вид електронної комунікаційної послуги, можливість отримання якої відсутня (послуга міжособистісної електронної комунікації з використанням нумерації, послуга доступу до Інтернету (мобільного зв’язку) або обидва види послуг одночасно);
повне найменування постачальника електронних комунікаційних послуг;
інформацію про відсутність можливості отримання електронних комунікаційних послуг у приміщенні або на відкритій місцевості;
геопозиціонування (геолокацію) місця, де відсутня можливість отримання електронної комунікаційної послуги (координати);
інформацію про відсутність можливості отримання електронної комунікаційної послуги за наявності електроенергії або її відсутності.
5. Для подання інформаційного повідомлення абоненту необхідно:
1) встановити мобільний додаток Порталу Дія (Дія) на електронному пристрої, критерії якого підтримують його використання, та пройти процедуру електронної ідентифікації та автентифікації;
2) заповнити інформаційне повідомлення та позначити на інтерактивній карті місцевості в мобільному додатку Порталу Дія (Дія) місце, де відсутня можливість отримання електронної комунікаційної послуги.
У мобільному додатку Порталу Дія (Дія) відображається інтерактивна карта місцевості з урахуванням відомостей про геопозиціонування (геолокацію) електронного пристрою абонента на момент такого позначення.

................
Перейти до повного тексту