- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 11 жовтня 2024 р. № 1163
Київ
Про затвердження Порядку ведення Реєстру проектів (програм) міжнародної технічної допомоги
Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Затвердити Порядок ведення Реєстру проектів (програм) міжнародної технічної допомоги, що додається.
2. Секретаріату Кабінету Міністрів України забезпечити з дня, що настає за днем опублікування цієї постанови, функціонування Реєстру проектів (програм) міжнародної технічної допомоги.
Прем'єр-міністр України | Д. ШМИГАЛЬ |
Інд. 49 | |
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 11 жовтня 2024 р. № 1163
ПОРЯДОК
ведення Реєстру проектів (програм) міжнародної технічної допомоги
1. Цей Порядок визначає процедуру та вимоги щодо ведення та функціонування Реєстру проектів (програм) міжнародної технічної допомоги.
Метою створення Реєстру проектів (програм) міжнародної технічної допомоги є автоматизація процесу залучення та використання міжнародної технічної допомоги, в тому числі державної реєстрації, моніторингу проектів (програм), акредитації виконавців (юридичних осіб - нерезидентів).
2. У цьому Порядку терміни вживаються в такому значенні:
1) веб-інтерфейс інформаційних панелей - електронний інформаційний ресурс, що забезпечує збір, обробку та систематизоване відображення сукупності відомостей із застосуванням графічних елементів та інтерфейсів;
2) електронний кабінет Реєстру (далі - електронний кабінет) - персональна веб-сторінка (веб-сервіс чи інший програмний інтерфейс) користувача Реєстру, що пройшов електронну ідентифікацію та автентифікацію, призначена для забезпечення можливості створення, перегляду, подання інформації та документів у Реєстрі, а також обміну ними;
3) користувач Реєстру проектів (програм) міжнародної технічної допомоги - працівник Секретаріату Кабінету Міністрів України;
4) номер свідоцтва про акредитацію - унікальне цифрове позначення, що присвоюється свідоцтву про акредитацію після його формування засобами Реєстру і підписання відповідно до цього Порядку та є незмінним;
5) Реєстр проектів (програм) міжнародної технічної допомоги (далі -Реєстр) - інформаційно-комунікаційна система, яка забезпечує збирання, верифікацію, реєстрацію, накопичення, облік, захист та оброблення інформації (відомостей, даних) та документів про проекти (програми) міжнародної технічної допомоги та проведення моніторингу таких проектів (програм).
Інші терміни вживаються у значенні, наведеному в Законах України
"Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги",
"Про електронні документи та електронний документообіг",
"Про публічні електронні реєстри",
"Про захист персональних даних",
"Про захист інформації в інформаційно-комунікаційних системах" та
Порядку залучення, використання та моніторингу міжнародної технічної допомоги, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 15 лютого 2002 р. № 153 "Про створення єдиної системи залучення, використання та моніторингу міжнародної технічної допомоги" (Офіційний вісник України, 2002 р., № 8, ст. 340) (далі - Порядок залучення, використання та моніторингу міжнародної технічної допомоги).
3. Власником Реєстру, зокрема його програмно-технічних засобів та виключних майнових прав на програмне забезпечення, є держава в особі Секретаріату Кабінету Міністрів України.
Секретаріат Кабінету Міністрів України забезпечує створення, впровадження, функціонування, адміністрування, а також модернізацію та розвиток Реєстру.
4. Держателем Реєстру (далі - держатель) та адміністратором Реєстру (далі - адміністратор) є Секретаріат Кабінет Міністрів України.
5. Публічними реєстраторами Реєстру та створювачами реєстрової інформації є посадові особи держателя.
6. Ведення Реєстру здійснюється з використанням програмних засобів інформаційної системи "Програмна платформа для розгортання та супроводження державних електронних реєстрів".
7. Реєстр ведеться державною та англійською мовами.
8. Реєстр функціонує цілодобово сім днів на тиждень, крім випадків здійснення модернізації або проведення планових та позапланових профілактичних та/або технічних робіт, пов’язаних з усуненням технічних та/або методологічних помилок чи технічного збою в роботі, тривалість проведення яких визначається адміністратором.
9. Фінансування заходів, пов’язаних із створенням, модернізацією, розвитком, адмініструванням і забезпеченням функціонування Реєстру, здійснюється за рахунок коштів державного бюджету, міжнародної технічної допомоги та/або інших джерел, не заборонених законодавством.
10. Реєстр складається з таких функціональних компонентів:
електронний кабінет;
база даних;
веб-інтерфейс інформаційних панелей.
Для забезпечення функціонування Реєстру до його складу можуть входити інші програмні модулі.
11. Функціональними можливостями Реєстру забезпечується:
1) створення, завантаження, редагування, виключення, передача, отримання, внесення, облік, накопичення, обробка, пошук, перегляд, надсилання, зберігання, використання інформації (відомостей, даних), обмін інформацією та документами щодо державної реєстрації проектів (програм) міжнародної технічної допомоги, моніторингу проектів (програм), акредитації виконавців (юридичних осіб - нерезидентів) через електронні кабінети;
2) реєстрація, авторизація, електронна ідентифікація та автентифікація користувачів Реєстру з використанням інтегрованої системи електронної ідентифікації, кваліфікованого електронного підпису;
3) застосування засобів електронного підпису для створення, внесення, завантаження, обробки, перегляду, надсилання, отримання інформації (відомостей, даних) та електронних документів в електронному кабінеті з дотриманням вимог законодавства у сферах електронної ідентифікації та електронних довірчих послуг;
4) доступ користувачів Реєстру до реєстрової інформації (відомостей, даних), що міститься в Реєстрі;
5) автоматична фіксація всіх дій користувачів Реєстру;
6) об’єктивність, актуальність, достовірність, повнота та захищеність реєстрової інформації (відомостей, даних) та електронних документів, які містяться в Реєстрі, від несанкціонованих змін;
8) управління правами доступу користувачів Реєстру до реєстрової інформації (відомостей, даних) та електронних документів;
9) ведення та підтримка в актуальному стані довідників;
10) проведення процедур і заходів щодо здійснення контролю та верифікації інформації (відомостей, даних), моніторингу змін інформації (відомостей, даних), захисту інформації (відомостей, даних), програмного забезпечення, зокрема від несанкціонованого доступу;
11) захист інформації (відомостей, даних), що міститься в Реєстрі, відповідно до
Закону України "Про захист інформації в інформаційно-комунікаційних системах";
12) пошук та перегляд реєстрової інформації (відомостей, даних), що міститься в Реєстрі, відповідно до прав авторизованих користувачів Реєстру з дотриманням вимог
Закону України "Про захист персональних даних";
13) доступ створювачів інформації про об’єкти Реєстру до інших електронних інформаційних ресурсів, які взаємодіють з Реєстром;
14) управління ризиками порушення цілісності реєстрової інформації та несанкціонованого доступу до неї;
15) здійснення інших функцій, визначених цим Порядком.
12. Держатель здійснює:
1) забезпечення проведення організаційних заходів, пов’язаних із створенням, веденням та забезпеченням функціонування Реєстру;
2) методологічне та інформаційне забезпечення ведення Реєстру;
3) організацію електронної інформаційної взаємодії між Реєстром та іншими інформаційними та інформаційно-комунікаційними системами;
4) визначення організаційних заходів щодо забезпечення зберігання інформації (відомостей, даних) відповідно до законодавства у сфері захисту інформації в інформаційних, електронних комунікаційних та інформаційно-комунікаційних системах, законодавства про захист персональних даних та цього Порядку;
5) розробляє форми подання відомостей про залучення та використання міжнародної технічної допомоги, в тому числі державної реєстрації, моніторингу проектів (програм), акредитації виконавців (юридичних осіб - нерезидентів), для внесення до Реєстру;
6) порядок та умови надання інформації з Реєстру;
7) організовує надання/припинення доступу до електронних кабінетів та Реєстру;
8) забезпечує доступ до інформації (відомостей, даних), що міститься в Реєстрі;
9) забезпечує інформування суб’єктів інформаційної взаємодії і правоволодільців про порушення цілісності реєстрової інформації, її несанкціонованої обробки;
10) інформування правоволодільця про запити будь-яких осіб щодо інформації про нього та належні йому майно, майнові, правові та інші спеціальні статуси, а також про збирання, оброблення, внесення такої інформації до Реєстру, її зміну та видалення.
13. Адміністратор Реєстру:
1) здійснює адміністрування Реєстру відповідно до
статті 36 Закону України "Про публічні електронні реєстри";
2) здійснює заходи щодо створення, модернізації, розвитку, ведення та адміністрування Реєстру з використанням інформаційної системи "Програмна платформа для розгортання та супроводження державних електронних реєстрів";
3) забезпечує надання, припинення доступу до електронних кабінетів та Реєстру;
4) забезпечує відповідно до компетенції збереження і захист реєстрових даних та інформації (відомостей, даних), що міститься в Реєстрі;
5) забезпечує електронну інформаційну взаємодію Реєстру з іншими інформаційними та інформаційно-комунікаційними системами;
6) забезпечує проведення технічних і технологічних заходів для забезпечення функціонування Реєстру;
7) здійснює інші заходи, необхідні для забезпечення сталого функціонування та відновлення роботи Реєстру;
8) здійснює інші повноваження, передбачені цим Порядком та
Законом України "Про публічні електронні реєстри".
................Перейти до повного тексту