- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 5 січня 2024 р. № 15
Київ
Про затвердження Порядку, розмірів та умов виплати одноразової грошової допомоги в разі загибелі (смерті) за кордоном працівника дипломатичної служби чи втрати ним працездатності
Відповідно до
статті 35 Закону України "Про дипломатичну службу" Кабінет Міністрів України постановляє:
Затвердити Порядок, розміри та умови виплати одноразової грошової допомоги в разі загибелі (смерті) за кордоном працівника дипломатичної служби чи втрати ним працездатності, що додаються.
Прем'єр-міністр України | Д. ШМИГАЛЬ |
Інд. 27 | |
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 5 січня 2024 р. № 15
ПОРЯДОК,
розміри та умови виплати одноразової грошової допомоги в разі загибелі (смерті) за кордоном працівника дипломатичної служби чи втрати ним працездатності
1. Ці Порядок, розміри та умови визначають механізм призначення і виплати одноразової грошової допомоги в разі загибелі (смерті) за кордоном працівника дипломатичної служби (далі - працівник) під час виконання ним посадових обов’язків та в разі встановлення йому інвалідності внаслідок захворювання, каліцтва або іншої шкоди здоров’ю, пов’язаних із виконанням ним посадових обов’язків за кордоном.
2. У цьому Порядку терміни вживаються у значенні, наведеному в
Законі України "Про дипломатичну службу".
3. Право на отримання одноразової грошової допомоги виникає з дати:
смерті, зазначеної у свідоцтві про смерть, - у разі загибелі (смерті) працівника за кордоном під час виконання ним посадових обов’язків;
звільнення працівника з посади у зв’язку із встановленням інвалідності внаслідок захворювання, каліцтва або іншої шкоди здоров’ю, пов’язаних із виконанням ним посадових обов’язків за кордоном (далі - втрата працездатності).
У разі втрати працездатності працівник або його представник може подати до МЗС заяву про призначення і виплату одноразової грошової допомоги (до якої додаються необхідні документи) протягом одного року з дати звільнення з посади.
Спадкоємці загиблого (померлого) працівника або їх представники можуть подати до МЗС заяву про призначення і виплату одноразової грошової допомоги (до якої додаються необхідні документи) протягом одного року з дати смерті, зазначеної у свідоцтві про смерть.
Спадкоємцям загиблого (померлого) працівника одноразова грошова допомога призначається і виплачується рівними частинами.
4. У разі коли особа одночасно має право на отримання одноразової грошової допомоги, встановленої
Законом України "Про дипломатичну службу", та іншої одноразової виплати, пов’язаної із загибеллю (смертю) або встановленням працівникові інвалідності внаслідок захворювання, каліцтва або іншої шкоди здоров’ю, встановленої іншими законами, здійснюється одна із зазначених виплат за вибором такої особи.
За наявності права на отримання іншої одноразової виплати, пов’язаної із загибеллю (смертю) або встановленням працівникові інвалідності внаслідок захворювання, каліцтва або іншої шкоди здоров’ю, що встановлена іншими законами, крім
Закону України "Про дипломатичну службу", у заяві про призначення і виплату одноразової грошової допомоги заявник зазначає про те, що він не скористався таким правом.
5. Працівник, який звертається за призначенням і виплатою одноразової грошової допомоги в разі втрати працездатності, або його представник подає до МЗС у паперовій або електронній формі такі документи:
заяву про призначення і виплату одноразової грошової допомоги у зв’язку із втратою працездатності;
витяг з рішення експертної команди з оцінювання повсякденного функціонування особи або довідку до акта огляду медико-соціальної експертної комісії, або її копію;
довідку банку із зазначенням реквізитів рахунка для виплати одноразової грошової допомоги або її копію;
документ, який підтверджує повноваження представника (у разі звернення представника), або його копію.
6. Спадкоємці загиблого (померлого) працівника або їх представники, які звертаються за призначенням і виплатою одноразової грошової допомоги в разі загибелі (смерті) працівника за кордоном під час виконання ним посадових обов’язків, подають до МЗС у паперовій або електронній формі такі документи:
заяву про призначення і виплату одноразової грошової допомоги у зв’язку із загибеллю (смертю) працівника (кожного повнолітнього спадкоємця загиблого (померлого) працівника, який має право на призначення такої допомоги; у разі наявності малолітніх, неповнолітніх дітей - іншого з батьків або опікунів чи піклувальників, або інших представників цих дітей; у разі наявності фізичних осіб, які визнані недієздатними або дієздатність яких обмежена, - законного представника таких осіб);
свідоцтво про смерть загиблого (померлого) працівника або його копію;
паспорт громадянина України або паспортний документ іноземця заявника або його копію;
витяг із Спадкового реєстру про наявність заведеної спадкової справи та документ, що містить відомості про склад спадкоємців, виданий нотаріусом чи уповноваженою на це посадовою особою органу місцевого самоврядування, якими заведено відповідну спадкову справу;
посвідчення про призначення особи опікуном чи піклувальником - у разі здійснення опіки чи піклування над дітьми загиблого (померлого) працівника або його копію;
................Перейти до повного тексту