- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
АДМІНІСТРАЦІЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ СПЕЦІАЛЬНОГО ЗВ’ЯЗКУ ТА ЗАХИСТУ ІНФОРМАЦІЇ УКРАЇНИ
НАКАЗ
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
23 березня 2023 р.
за № 493/39549
Про затвердження Порядку передачі викликів під час здійснення екстрених комунікацій за єдиним телефонним номером 112 в електронній комунікаційній мережі загального користування
1. Затвердити Порядок передачі викликів під час здійснення екстрених комунікацій за єдиним телефонним номером 112 в електронній комунікаційній мережі загального користування, що додається.
2. Департаменту розвитку електронних комунікацій Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України забезпечити подання цього наказу в установленому порядку на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
3. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
Голова Служби бригадний генерал |
Ю. Щиголь |
ПОГОДЖЕНО: Перший заступник Міністра цифрової трансформації України Голова Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв’язку В.о. Міністра внутрішніх справ України Голова Державної регуляторної служби України |
О. Вискуб О. Животовський І. Клименко О. Кучер |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Адміністрації
Державної служби
спеціального зв’язку
та захисту інформації України
06 лютого 2023 року № 89
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
23 березня 2023 р.
за № 493/39549
ПОРЯДОК
передачі викликів під час здійснення екстрених комунікацій за єдиним телефонним номером 112 в електронній комунікаційній мережі загального користування
I. Загальні положення
1. Цей Порядок визначає механізм передачі постачальниками електронних комунікаційних мереж та/або послуг (далі - оператори) голосових викликів під час здійснення екстрених комунікацій за єдиним телефонним номером 112 до комунікаційних центрів "Служба 112" інформаційно-комунікаційної системи 112 в електронній комунікаційній мережі загального користування.
Зворотний виклик від комунікаційних центрів "Служба 112" з номером сторони, що викликає, "112" до кінцевого користувача не є екстреною комунікацією і здійснюється відповідно до вимог нормативних документів у сфері електронних комунікацій.
2. Цей Порядок обов’язковий для всіх операторів і суб’єктів господарювання, що провадять діяльність з проєктування, побудови, реконструкції, розвитку та експлуатації електронних комунікаційних мереж загального користування.
3. У цьому Порядку термін "екстрений виклик 112" визначається як голосовий виклик за єдиним телефонним номером 112 від кінцевого користувача до комунікаційного центру "Служба 112" під час здійснення екстрених комунікацій.
4. У цьому Порядку вживаються такі скорочення та позначення:
|
АТС |
- |
автоматична телефонна станція; |
|
АМТС |
- |
автоматична міжміська телефонна станція |
|
БС |
- |
базова станція; |
|
ВСС |
- |
вузол спеціальних служб; |
|
КО |
- |
кінцеве (термінальне) обладнання; |
|
ОПТС |
- |
опорно-транзитна станція; |
|
СКС-7 |
- |
система спільноканальної сигналізації № 7; |
|
Служба 101 |
- |
оперативно-рятувальна служба цивільного захисту; |
|
Служба 102 |
- |
поліція; |
|
Служба 103 |
- |
екстрена медична допомога; |
|
Служба 104 |
- |
аварійна служба газу; |
|
ЦКМЗ |
- |
центр комутації мобільного зв’язку; |
|
AML |
- |
удосконалене визначення місцезнаходження мобільного кінцевого (термінального) обладнання (Advanced Mobile Location); |
|
ETSI |
- |
Європейський інститут стандартів телекомунікацій (European Telecommunications Standards Institute); |
|
IAM |
- |
початкове адресне повідомлення (Initial Address Мessage); |
|
ISDN |
- |
цифрова мережа з інтеграцією послуг (Integrated Services Digital Network); |
|
ISUP |
- |
підсистема споживача ISDN (ISDN User Part); |
|
SIP |
- |
протокол ініціювання сеансу (Session Initiation Protocol); |
|
SIP-I |
- |
SIP з інкапсульованою ISUP (SIP with encapsulated ISUP). |
II. Загальні технічні вимоги
1. Забезпечення приймання екстрених викликів 112 від кінцевих користувачів, а також реєстрація та передача інформації про екстрену ситуацію до відповідних екстрених служб здійснюються за допомогою інформаційно-комунікаційної системи 112.
2. Структура та технічні характеристики взаємодії електронної комунікаційної мережі загального користування з технічними засобами інформаційно-комунікаційної системи 112 повинні відповідати технічним вимогам (технічним специфікаціям) до електронних комунікаційних мереж, державним будівельним нормам у частині, що стосується інфраструктури електронних комунікаційних мереж, відповідно до вимог нормативних документів у сфері електронних комунікацій.
3. Взаємодія електронної комунікаційної мережі загального користування з комунікаційними центрами "Служба 112" інформаційно-комунікаційної системи 112 здійснюється з дотриманням вимог нормативно-правових актів, нормативних документів, технічних вимог (технічних специфікацій) у сфері електронних комунікацій.
4. Підключення обладнання комунікаційних центрів "Служба 112" інформаційно-комунікаційної системи 112 до електронної комунікаційної мережі загального користування здійснюється згідно з технічними рішеннями, затвердженими комунікаційним центром "Служба 112" і відповідним оператором.
................Перейти до повного тексту