1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


АДМІНІСТРАЦІЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ СПЕЦІАЛЬНОГО ЗВ’ЯЗКУ ТА ЗАХИСТУ ІНФОРМАЦІЇ УКРАЇНИ
НАКАЗ
06.02.2023 № 89
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
23 березня 2023 р.
за № 493/39549
Про затвердження Порядку передачі викликів під час здійснення екстрених комунікацій за єдиним телефонним номером 112 в електронній комунікаційній мережі загального користування
Відповідно до частини сьомої статті 6 Закону України "Про систему екстреної допомоги населенню за єдиним телефонним номером 112", пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 09 лютого 2022 року № 107 "Питання забезпечення реалізації Закону України "Про електронні комунікації"", пункту 1 Плану заходів із створення системи екстреної допомоги населенню за єдиним телефонним номером 112, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 15 листопада 2022 року № 1024-р, пункту 10 Положення про Адміністрацію Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 вересня 2014 року № 411, НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок передачі викликів під час здійснення екстрених комунікацій за єдиним телефонним номером 112 в електронній комунікаційній мережі загального користування, що додається.
2. Департаменту розвитку електронних комунікацій Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України забезпечити подання цього наказу в установленому порядку на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
3. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

Голова Служби
бригадний генерал


Ю. Щиголь

ПОГОДЖЕНО:

Перший заступник
Міністра цифрової трансформації України

Голова Національної комісії,
що здійснює державне регулювання
у сферах електронних комунікацій,
радіочастотного спектра та надання послуг
поштового зв’язку

В.о. Міністра внутрішніх справ України

Голова Державної регуляторної служби України




О. Вискуб





О. Животовський

І. Клименко

О. Кучер
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Адміністрації
Державної служби
спеціального зв’язку
та захисту інформації України
06 лютого 2023 року № 89
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
23 березня 2023 р.
за № 493/39549
ПОРЯДОК
передачі викликів під час здійснення екстрених комунікацій за єдиним телефонним номером 112 в електронній комунікаційній мережі загального користування
I. Загальні положення
1. Цей Порядок визначає механізм передачі постачальниками електронних комунікаційних мереж та/або послуг (далі - оператори) голосових викликів під час здійснення екстрених комунікацій за єдиним телефонним номером 112 до комунікаційних центрів "Служба 112" інформаційно-комунікаційної системи 112 в електронній комунікаційній мережі загального користування.
Зворотний виклик від комунікаційних центрів "Служба 112" з номером сторони, що викликає, "112" до кінцевого користувача не є екстреною комунікацією і здійснюється відповідно до вимог нормативних документів у сфері електронних комунікацій.
2. Цей Порядок обов’язковий для всіх операторів і суб’єктів господарювання, що провадять діяльність з проєктування, побудови, реконструкції, розвитку та експлуатації електронних комунікаційних мереж загального користування.
3. У цьому Порядку термін "екстрений виклик 112" визначається як голосовий виклик за єдиним телефонним номером 112 від кінцевого користувача до комунікаційного центру "Служба 112" під час здійснення екстрених комунікацій.
Інші терміни, що використовуються у цьому Порядку, вживаються у значеннях, наведених у Законах України "Про систему екстреної допомоги населенню за єдиним телефонним номером 112" та "Про електронні комунікації".
4. У цьому Порядку вживаються такі скорочення та позначення:



АТС

-

автоматична телефонна станція;



АМТС

-

автоматична міжміська телефонна станція



БС

-

базова станція;



ВСС

-

вузол спеціальних служб;



КО

-

кінцеве (термінальне) обладнання;



ОПТС

-

опорно-транзитна станція;



СКС-7

-

система спільноканальної сигналізації № 7;



Служба 101

-

оперативно-рятувальна служба цивільного захисту;



Служба 102

-

поліція;



Служба 103

-

екстрена медична допомога;



Служба 104

-

аварійна служба газу;



ЦКМЗ

-

центр комутації мобільного зв’язку;



AML

-

удосконалене визначення місцезнаходження мобільного кінцевого (термінального) обладнання (Advanced Mobile Location);



ETSI

-

Європейський інститут стандартів телекомунікацій (European Telecommunications Standards Institute);



IAM

-

початкове адресне повідомлення (Initial Address Мessage);



ISDN

-

цифрова мережа з інтеграцією послуг (Integrated Services Digital Network);



ISUP

-

підсистема споживача ISDN (ISDN User Part);



SIP

-

протокол ініціювання сеансу (Session Initiation Protocol);



SIP-I

-

SIP з інкапсульованою ISUP (SIP with encapsulated ISUP).
II. Загальні технічні вимоги
1. Забезпечення приймання екстрених викликів 112 від кінцевих користувачів, а також реєстрація та передача інформації про екстрену ситуацію до відповідних екстрених служб здійснюються за допомогою інформаційно-комунікаційної системи 112.
2. Структура та технічні характеристики взаємодії електронної комунікаційної мережі загального користування з технічними засобами інформаційно-комунікаційної системи 112 повинні відповідати технічним вимогам (технічним специфікаціям) до електронних комунікаційних мереж, державним будівельним нормам у частині, що стосується інфраструктури електронних комунікаційних мереж, відповідно до вимог нормативних документів у сфері електронних комунікацій.
3. Взаємодія електронної комунікаційної мережі загального користування з комунікаційними центрами "Служба 112" інформаційно-комунікаційної системи 112 здійснюється з дотриманням вимог нормативно-правових актів, нормативних документів, технічних вимог (технічних специфікацій) у сфері електронних комунікацій.
4. Підключення обладнання комунікаційних центрів "Служба 112" інформаційно-комунікаційної системи 112 до електронної комунікаційної мережі загального користування здійснюється згідно з технічними рішеннями, затвердженими комунікаційним центром "Служба 112" і відповідним оператором.

................
Перейти до повного тексту