- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Рішення
КОМІСІЯ З РЕГУЛЮВАННЯ АЗАРТНИХ ІГОР ТА ЛОТЕРЕЙ
РІШЕННЯ
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
28 листопада 2023 р.
за № 2050/41106
Про затвердження Інструкції з оформлення Комісією з регулювання азартних ігор та лотерей матеріалів про адміністративні правопорушення
1. Затвердити Інструкцію з оформлення Комісією з регулювання азартних ігор та лотерей матеріалів про адміністративні правопорушення, що додається.
2. Департаменту методології разом з департаментом юридичного забезпечення в установленому законодавством порядку забезпечити подання цього рішення на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
3. Департаменту документального забезпечення та організаційної роботи забезпечити оприлюднення цього рішення після його державної реєстрації.
4. Це рішення набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
5. Контроль за виконанням цього рішення покласти на Голову КРАІЛ.
Згідно з чинним законодавством відповідно до колегіального рішення КРАІЛ |
Протокол № 29 засідання КРАІЛ від 14.11.2023 |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення Комісії з регулювання
азартних ігор та лотерей
14 листопада 2023 року № 383
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
28 листопада 2023 р.
за № 2050/41106
ІНСТРУКЦІЯ
з оформлення Комісією з регулювання азартних ігор та лотерей матеріалів про адміністративні правопорушення
I. Загальні положення
1. Ця Інструкція встановлює механізм складання уповноваженими посадовими особами КРАІЛ та надсилання судам у порядку, визначеному розділом III цієї Інструкції, протоколів та матеріалів про адміністративні правопорушення, передбачені
статтею 164 Кодексу України про адміністративні правопорушення (далі - КУпАП), у частині, що стосується порушень порядку провадження господарської діяльності, ліцензії на проведення якої видає КРАІЛ.
2. Протокол про адміністративне правопорушення (далі - протокол), передбачене
статтею 164 КУпАП, складається уповноваженою посадовою особою КРАІЛ (далі - уповноважена посадова особа).
Уповноважені посадові особи та їхні повноваження щодо оформлення матеріалів про адміністративні правопорушення визначаються рішенням КРАІЛ.
3. Протокол про адміністративне правопорушення складається щодо особи, яка вчинила адміністративне правопорушення, визначене
статтею 164 КУпАП, та є посадовою особою суб’єкта господарювання, уповноваженою на виконання завдань та обов’язків у встановленому суб’єктом господарювання порядку відповідно до вимог законодавства України.
II. Оформлення матеріалів про адміністративні правопорушення
1. Протокол про адміністративне правопорушення складається уповноваженою посадовою особою не пізніше двадцяти чотирьох годин з моменту виявлення особи, яка вчинила правопорушення, у двох примірниках за формою, встановленою додатком 1 до цієї Інструкції.
Протокол складається державною мовою розбірливим почерком або з використанням технічних засобів. Не допускаються закреслення чи виправлення відомостей, що заносяться до протоколу, а також унесення додаткових записів після того, як протокол був підписаний особою, яка притягається до адміністративної відповідальності. У графах, які не заповнюються під час складання протоколу, проставляється прочерк.
Один із примірників протоколу під розписку вручається особі, яка притягається до адміністративної відповідальності.
2. Протокол складається уповноваженою посадовою особою на підставі документів, пояснень та інших матеріалів, що підтверджують факт вчинення адміністративного правопорушення.
У разі вчинення особою кількох окремих адміністративних правопорушень протоколи складаються окремо щодо кожного з вчинених правопорушень.
Якщо правопорушення вчинено кількома особами, протокол про адміністративне правопорушення складається на кожну особу окремо.
3. Викладаючи обставини правопорушення, у протоколі зазначається, які саме протиправні діяння вчинила особа, щодо якої складається протокол, а саме:
провадження господарської діяльності без подання повідомлення про початок здійснення господарської діяльності, якщо обов’язковість подання такого повідомлення передбачена законом, або без отримання ліцензії на провадження виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню відповідно до закону;
надання суб’єктом господарювання органу ліцензування недостовірної інформації щодо відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства;
порушення ліцензіатом установленого законом строку повідомлення органу ліцензування про зміну відомостей, зазначених у заяві та документах, що додавалися до заяви про отримання ліцензії;
невиконання ліцензіатом розпорядження про усунення порушень ліцензійних умов;
надання суб’єктом господарювання недостовірної або не в повному обсязі інформації в повідомленні про початок провадження господарської діяльності, необхідність подання якої встановлена законом для певного виду господарської діяльності;
порушення суб’єктом господарювання встановленого законом строку для подання повідомлення про зміну відомостей, зазначених у повідомленні про початок здійснення господарської діяльності.
................Перейти до повного тексту