1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


ФОНД ДЕРЖАВНОГО МАЙНА УКРАЇНИ
НАКАЗ
20.09.2023 № 1669
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
03 листопада 2023 р.
за № 1920/40976
Про затвердження Порядку організації та проведення особистого прийому громадян у Фонді державного майна України
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону України "Про звернення громадян" НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок організації та проведення особистого прийому громадян у Фонді державного майна України, що додається.
2. Департаменту комунікацій та маркетингу забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України в установленому законодавством порядку.
3. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

В.о. Голови Фонду

О. Федоришин

ПОГОДЖЕНО:

Уповноважений Верховної Ради України
з прав людини




Д. Лубінець
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Фонду державного
майна України
20 вересня 2023 року № 1669
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
03 листопада 2023 р.
за № 1920/40976
ПОРЯДОК
організації та проведення особистого прийому громадян у Фонді державного майна України
I. Загальні положення
Цей Порядок визначає основні вимоги до організації та проведення особистого прийому громадян у Фонді державного майна України (далі - Фонд).
II. Організація особистого прийому громадян
1. Керівники самостійних структурних підрозділів Фонду, керівник апарату Фонду, заступники Голови Фонду, Голова Фонду проводять особистий прийом громадян України, іноземців та осіб без громадянства, які перебувають на території Україні на законних підставах (далі - громадяни) відповідно до цього Порядку.
2. Особистий прийом громадян керівниками самостійних структурних підрозділів Фонду, керівником апарату Фонду, заступниками Голови Фонду, Головою Фонду здійснюється за попереднім записом у дні та години, визначені графіком особистого прийому громадян, затвердженим наказом Фонду. Графік особистого прийому формує і подає на підпис Голові Фонду структурний підрозділ Фонду, який відповідальний за організацію особистого прийому громадян відповідно до своєї компетенції.
3. Особистий прийом жінок, яким присвоєно почесне звання України "Мати-героїня", осіб з інвалідністю внаслідок війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України, а також інших громадян, які мають встановлені законодавством пільги, здійснюється у першочерговому порядку.
Особлива увага приділяється вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, особи з інвалідністю, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім'ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.
4. Запис громадян на особистий прийом до керівництва Фонду здійснює структурний підрозділ Фонду, який відповідальний за організацію особистого прийому громадян відповідно до своєї компетенції. Запис на особистий прийом до керівництва Фонду здійснюється не пізніше ніж за сім календарних днів до дня особистого прийому. Громадянин може записатися на особистий прийом за телефоном, зазначеним на офіційному вебсайті Фонду, або надіслати письмове звернення про це, оформлене відповідно до вимог статті 5 Закону України "Про звернення громадян", зазначивши зручний спосіб зворотної комунікації (засобами телефонного, електронного або поштового зв’язку).
5. Під час запису на особистий прийом з’ясовуються прізвище, власне ім'я, по батькові (за наявності) громадянина, визначається зміст порушеного питання та належність цього питання до компетенції Фонду, місце проживання громадянина, до яких посадових осіб чи органів державної влади він звертався і яке було прийнято рішення, посадова особа чи орган державної влади, до компетенції якої (якого) належить вирішення порушеного питання, вивчаються документи, інші матеріали, що подаються заявником для обґрунтування свого звернення, а також зручний спосіб зворотної комунікації (засобами телефонного, електронного або поштового зв’язку). Не допускається з’ясування відомостей про особу громадянина, якщо такі відомості не стосуються звернення.
6. Запис громадян на особистий прийом до керівника апарату Фонду, заступників Голови Фонду здійснюється у разі, якщо питання, порушене заявником, не було вирішено після особистого прийому керівниками самостійних структурних підрозділів Фонду відповідно до їх компетенції.
7. Запис громадян на особистий прийом до Голови Фонду здійснюється у разі, якщо питання, порушене заявником, не було вирішено після особистого прийому керівником апарату Фонду, заступниками Голови Фонду відповідно до їх компетенції та розподілу функціональних обов’язків.
8. Структурний підрозділ Фонду, який відповідальний за організацію особистого прийому громадян відповідно до своєї компетенції, складає списки громадян, записаних на особистий прийом до керівництва Фонду. Звернення громадян, записаних на особистий прийом, передаються для вивчення та опрацювання до структурних підрозділів апарату Фонду відповідно до їх компетенції не пізніше ніж за сім календарних днів до дня особистого прийому.
У разі надходження усного звернення щодо особистого прийому працівник структурного підрозділу Фонду, який відповідальний за організацію особистого прийому громадян відповідно до своєї компетенції, записує інформацію, отриману в телефонному режимі від громадянина, та службовою запискою надсилає її для опрацювання самостійному структурному підрозділу Фонду відповідно до його компетенції.
Якщо під час запису на особистий прийом і визначення змісту та належності питання до компетенції Фонду з’ясовується, що громадянин повідомляє інформацію про можливі факти корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону України "Про запобігання корупції", структурний підрозділ Фонду, який відповідальний за організацію особистого прийому громадян, зобов’язаний роз’яснити громадянину алгоритм дій щодо звернення з повідомленням про корупцію, а саме які канали використовувати для такого повідомлення (внутрішні, регулярні або зовнішні) та вимоги до повідомлень.
9. Структурні підрозділи апарату Фонду не пізніше ніж за три календарні дні до проведення особистого прийому надають структурному підрозділу, який відповідальний за організацію особистого прийому громадян відповідно до своєї компетенції, інформацію про результати опрацювання наданих матеріалів за зверненнями громадян, які записані на особистий прийом.
10. За два календарні дні до проведення особистого прийому списки громадян, які виявили бажання потрапити на особистий прийом, разом з опрацьованими матеріалами (у разі наявності) подаються посадовій особі, яка проводитиме особистий прийом.
11. Забороняється відмова громадянину у записі на особистий прийом через політичні погляди, партійну належність, стать, вік, віросповідання, національність, незнання мови.
III. Проведення особистого прийому громадян
1. Особистий прийом громадян заступниками Голови Фонду (згідно з розподілом функціональних обов’язків), керівником апарату Фонду проводиться лише після розгляду питання керівником відповідного самостійного структурного підрозділу Фонду згідно з його компетенцією та за умови, що це питання на рівні самостійного структурного підрозділу не може бути вирішене.
2. Особистий прийом громадян Головою Фонду проводиться лише після розгляду питання одним із заступників Голови Фонду згідно з його компетенцією, керівником апарату Фонду та за умови, що це питання на рівні заступника Голови Фонду та керівника апарату Фонду не було вирішене.
3. Пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) та скарги Героїв України, Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної Праці, осіб з інвалідністю внаслідок війни, жінок, яким присвоєно почесне звання України "Мати-героїня" розглядаються Головою Фонду особисто.
4. Особистий прийом громадян Головою Фонду, керівником апарату Фонду та заступниками Голови Фонду проводиться за участі керівника самостійного структурного підрозділу Фонду, який проводив попередній особистий прийом, та/або працівника, який розглядав це питання вперше на рівні самостійного структурного підрозділу і готував письмову відповідь заявнику, та за наявності усіх необхідних для розгляду питання документів. Для забезпечення кваліфікованого роз’яснення поставлених питань посадова особа, яка проводить особистий прийом, може залучати до їх розгляду працівників інших структурних підрозділів апарату Фонду або одержувати від них необхідну письмову або усну інформацію. У разі необхідності на особистому прийомі може бути присутній представник структурного підрозділу Фонду, який відповідальний за організацію особистого прийому громадян відповідно до своєї компетенції.

................
Перейти до повного тексту