- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ
НАКАЗ
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
05 вересня 2023 р.
за № 1561/40617
Про затвердження Порядку роботи із запитами на інформацію, розпорядником якої є Міністерство фінансів України
Відповідно до
Закону України "Про доступ до публічної інформації", Указу Президента України від 05 травня 2011 року
№ 547 "Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації", постанови Кабінету Міністрів України від 25 травня 2011 року
№ 583 "Питання виконання Закону України "Про доступ до публічної інформації" в Секретаріаті Кабінету Міністрів України, центральних та місцевих органах виконавчої влади" НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок роботи із запитами на інформацію, розпорядником якої є Міністерство фінансів України, що додається.
2. Департаменту документообігу та контролю за виконанням документів забезпечити:
подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України;
оприлюднення цього наказу.
3. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на державного секретаря Самоненка Д.А.
ПОГОДЖЕНО: Голова Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України Перший заступник Міністра цифрової трансформації України Уповноважений Верховної Ради України з прав людини |
Ю. Щиголь О. Вискуб Д. Лубінець |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
фінансів України
14 липня 2023 року № 393
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
05 вересня 2023 р.
за № 1561/40617
ПОРЯДОК
роботи із запитами на інформацію, розпорядником якої є Міністерство фінансів України
I. Загальні положення
1. Цей Порядок визначає процедуру приймання, реєстрації та розгляду запитів на інформацію (далі - запити) від фізичних, юридичних осіб, громадських об’єднань без статусу юридичної особи (далі - запитувачі), розпорядником якої є Мінфін.
2. У цьому Порядку терміни вживаються у значеннях, наведених у
Законі України "Про доступ до публічної інформації" (далі - Закон).
3. Мінфін є розпорядником публічної інформації, відображеної і задокументованої будь-якими засобами та на будь-яких носіях, і яку отримано або створено у процесі здійснення Мінфіном своїх повноважень.
4. Дія цього Порядку не поширюється на відносини щодо отримання інформації суб’єктами владних повноважень під час здійснення ними своїх функцій, а також на відносини у сфері звернень громадян, які регулюються спеціальним законом.
5. Доступ до публічної інформації в Мінфіні забезпечується шляхом:
оприлюднення публічної інформації на офіційному вебсайті Мінфіну, на єдиному державному вебпорталі відкритих даних, на єдиному вебпорталі використання публічних коштів, на інформаційному стенді у приміщенні Мінфіну, будь-яким іншим способом;
надання інформації за запитами;
надання доступу до системи обліку публічної інформації, що містить інформацію про документи, розпорядником яких є Мінфін.
6. Організацію діловодства за запитами у Мінфіні покладено на підрозділ, відповідальний за організацію доступу до публічної інформації (далі - уповноважений підрозділ), який забезпечує:
попереднє опрацювання, реєстрацію, систематизацію запитів;
організацію та координацію роботи з надання публічної інформації;
контроль за дотриманням строків розгляду запитів.
7. Організацію діловодства за запитами у структурних підрозділах апарату Мінфіну покладено на їх керівників.
8. Дотримання вимог цього Порядку є обов’язковим для всіх структурних підрозділів апарату Мінфіну.
II. Організація роботи з питань приймання, попереднього розгляду та реєстрації запитів
1. Запити, які надійшли до Мінфіну електронною поштою на визначену адресу електронної пошти або шляхом заповнення та надсилання електронної форми, що розміщується на офіційному вебсайті Мінфіну, в усній формі особисто від запитувача, факсом, засобами телефонного зв’язку у робочі дні згідно з правилами внутрішнього трудового розпорядку, приймає і розглядає уповноважений підрозділ, а запити, які надійшли поштою або на загальну електронну поштову скриньку Мінфіну, приймає служба діловодства та у день їх надходження передає уповноваженому підрозділу.
Запити, які надійшли після закінчення робочого дня, реєструються наступного робочого дня.
Запити, які надійшли у вихідні, святкові та інші неробочі дні, реєструються першого робочого дня після їх закінчення.
2. Діловодство за запитами ведеться окремо від інших видів діловодства.
3. Усі запити, подані у встановленому законодавством порядку, підлягають попередньому розгляду.
Попередній розгляд запитів у Мінфіні здійснюється з метою визначення:
належності документа до запитів;
повноти дотримання вимог до оформлення запитів, визначених
статтею 19 Закону;
належності порушених питань до повноважень Мінфіну;
строків виконання запитів.
4. Попередній розгляд запитів, їх реєстрація та встановлення строків виконання здійснюються у день їх надходження до уповноваженого підрозділу.
Запити підлягають реєстрації після їх попереднього розгляду.
5. Реєстрація та облік запитів у Мінфіні здійснюється з використанням системи електронного документообігу (далі - СЕД).
6. Для забезпечення реєстрації запитів в електронній формі в автоматизованому режимі заповнюється реєстраційно-контрольна картка (далі - РКК), яка забезпечує ідентифікацію конкретного документа, здійснення контролю за дотриманням строків розгляду.
7. Кожному запиту встановлюються відповідний реєстраційний індекс та дата реєстрації.
Реєстраційний індекс запиту складається з частин, які відокремлюються одна від одної тире.
Реєстраційний індекс запиту має дві обов’язкові частини (наприклад, ЗПІ-123, де ЗПІ - ознака виду документа, 123 - порядковий реєстраційний індекс, що формується СЕД під час реєстрації запиту).
III. Порядок розгляду запитів
1. Уповноважений підрозділ після попереднього розгляду та реєстрації запитів направляє їх керівництву Мінфіну відповідно до розподілу обов’язків для визначення виконавця (виконавців). Оригінали документів передаються визначеній відповідальній особі.
2. Розгляд запитів забезпечують посадові особи, зазначені у резолюції керівництва Мінфіну, а також працівники, яким безпосередньо доручено такий розгляд.
Запити, розгляд яких доручено декільком структурним підрозділам, передаються структурному підрозділу, визначеному у резолюції першим (далі - головний виконавець), для організації роботи співвиконавців, підготовки спільного проєкту відповіді тощо.
Співвиконавці зобов’язані подавати пропозиції головному виконавцю протягом першої половини строку, відведеного на виконання завдання.
................Перейти до повного тексту