- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
БЮРО ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
07.06.2023 № 180
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
07 липня 2023 р.
за № 1159/40215
Про затвердження Порядку проведення телефонної "гарячої лінії" в Бюро економічної безпеки України
Відповідно до
статті 5 Закону України "Про звернення громадян", Указу Президента України від 07 лютого 2008 року
№ 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", підпункту 23 пункту 6 Положення про Бюро економічної безпеки України, затвердженого
постановою Кабінету Міністрів України від 06 жовтня 2021 року № 1068, з метою підвищення ефективності роботи Бюро економічної безпеки України зі зверненнями громадян, об’єктивного та своєчасного їх розгляду згідно з вимогами законодавства НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок проведення телефонної "гарячої лінії" в Бюро економічної безпеки України, що додається.
2. Управлінню матеріально-технічного забезпечення (Березовий Є.) забезпечити необхідними матеріально-технічними засобами та постійно здійснювати матеріально-технічний супровід.
3. Департаменту забезпечення документообігу та контролю (Пекельний В.) разом з Юридичним департаментом (Андросович Г.) подати цей наказ на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України у встановленому законодавством порядку.
4. Відділу комунікацій (Голуб Н.) забезпечити оприлюднення цього наказу на офіційному вебсайті Бюро економічної безпеки України.
5. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
6. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
В.о. Директора | Е. Федоров |
ПОГОДЖЕНО: Уповноважений Верховної Ради України з прав людини | Д. Лубінець |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Бюро
економічної безпеки України
07 червня 2023 року № 180
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
07 липня 2023 р.
за № 1159/40215
ПОРЯДОК
проведення телефонної "гарячої лінії" в Бюро економічної безпеки України
1. Цей Порядок визначає механізм організації роботи телефонної "гарячої лінії" в БЕБ, прийому, розгляду та надання відповідей на звернення, що надходять на телефонну "гарячу лінію" в БЕБ.
3. Організацію проведення телефонної "гарячої лінії" в БЕБ забезпечує підрозділ БЕБ, відповідальний за розгляд звернень громадян, визначений наказом БЕБ (далі - відповідальний підрозділ).
Права та обов’язки посадових осіб БЕБ, які забезпечують проведення телефонної "гарячої лінії" в БЕБ, визначено їх посадовими інструкціями.
................Перейти до повного тексту