1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


ЗАТВЕРДЖЕНО
Постанова Національної комісії,
що здійснює державне
регулювання у сферах
електронних комунікацій,
радіочастотного спектра
та надання послуг
поштового зв’язку
26 квітня 2023 року № 146
(у редакції постанови
Національної комісії,
що здійснює державне
регулювання у сферах
електронних комунікацій,
радіочастотного спектра
та надання послуг
поштового зв’язку
від 05 лютого 2025 року № 64)
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
09 червня 2023 р.
за № 963/40019
Інструкція
щодо заповнення форми регуляторної звітності № 3-П (квартальна) "Поштовий зв’язок"
( Див. текст )
( В редакції Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв'язку № 64 від 05.02.2025 )
І. Загальні положення
1. Форма регуляторної звітності № 3-П (квартальна) "Поштовий зв’язок" заповнюється операторами поштового зв’язку та складається з:
розділу I "Загальні показники діяльності оператора поштового зв’язку";
розділу II "Фінансово-економічні показники надання послуг поштового зв’язку";
розділу III "Кількість поштових відправлень/послуг";
розділу IV "Загальні фінансово-економічні показники";
розділу V "Розподіл об’єктів пошти за адміністративно-територіальними одиницями".
2. Фінансово-економічні показники заповнюються наростаючим підсумком з початку року станом на кінець останнього дня звітного періоду. Фінансово-економічні показники заповнюються без урахування податку на додану вартість та збору на обов’язкове державне пенсійне страхування, з округленням до двох знаків після коми.
3. Оператори поштового зв’язку зобов’язані надавати звітність в такі строки:
за квартал - не пізніше 30 числа місяця, наступного за звітним періодом;
за IV квартал - не пізніше 20 лютого року, наступного за звітним періодом.
4. У блоці "Респондент" зазначаються:
повне найменування юридичної особи / власне ім’я, прізвище фізичної особи - підприємця;
код згідно з ЄДРПОУ - для юридичної особи / реєстраційний номер облікової картки платника податків - для фізичної особи - підприємця або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку в паспорті);
місцезнаходження юридичної особи / місце проживання фізичної особи - підприємця (поштовий індекс, область / Автономна Республіка Крим, район, населений пункт, вулиця/провулок, площа, № будинку/корпусу, № квартири/офісу);
якщо місцезнаходження / місце проживання збігається з фактичним місцем ведення діяльності чи розташування офісу, з якого проводиться щоденне керування діяльністю та здійснюється управління і облік, і навпроти слів "Так" або "Ні" у символі " див. зображення" проставляється відповідна позначка "+" або " див. зображення";
якщо місцезнаходження / місце проживання не збігається з фактичним місцем ведення діяльності чи розташування офісу, зазначається фактичне місце ведення діяльності чи розташування офісу, з якого проводиться щоденне керування діяльністю та здійснюється управління і облік (поштовий індекс, область / Автономна Республіка Крим, район, населений пункт, вулиця/провулок, площа, № будинку/корпусу, № квартири/офісу);
особа, відповідальна за заповнення форми звітності (посада, власне ім’я, прізвище, номер телефону, адреса електронної пошти).
II. Загальні показники діяльності оператора поштового зв’язку
1. У розділі I "Загальні показники діяльності оператора поштового зв’язку" зазначаються загальні показники діяльності оператора поштового зв’язку за звітний період, всього (графа Г).
2. У рядку 6100 "Кількість працівників, задіяних у сфері поштового зв’язку, які працюють на повну ставку" зазначається кількість штатних працівників, які задіяні у сфері поштових послуг, які працюють на повну ставку.
3. У рядку 6101 "Кількість працівників, задіяних у сфері поштового зв’язку, які працюють на неповну ставку" зазначається кількість штатних працівників, які задіяні у сфері поштових послуг, які працюють на неповну ставку.
4. У рядку 6102 "Загальна кількість працівників" зазначається загальна кількість працівників задіяних у сфері поштових послуг, які працюють на повну ставку (з рядка 6100) та кількість працівників, задіяних у сфері поштового зв’язку, які працюють на неповну ставку (з рядка 6101).
5. У рядку 6103 "з них жінок (по відношенню до загальної кількості працівників)" зазначається відсоток працюючих жінок по відношенню до загальної кількості працівників.
6. У рядку 6104 "з них жінки, які займають керівні посади (по відношенню до загальної кількості працівників)" зазначається відсоток жінок, які займають керівні посади по відношенню до загальної кількості працівників.
7. У рядку 6105 "з них листонош (по відношенню до загальної кількості працівників)" зазначається відсоток працюючих листонош по відношенню до загальної кількості працівників.
8. У рядку 6106 "Кількість робочих місць" зазначається загальна кількість робочих місць оператора поштового зв’язку.
9. У рядку 6107 "Кількість осіб, які надають послуги з доставки міжнародних посилок" зазначається кількість осіб, які опрацьовують міжнародні посилки (вхідні, вихідні).
10. У рядку 6108 "з них, які працюють на повну ставку" зазначається кількість осіб, які працюють на повну ставку.
11. У рядку 6109 "з них, які працюють на неповну ставку" зазначається кількість осіб, які працюють на неповну ставку.
12. У рядку 6110 "з них, тимчасово найнятих" зазначається кількість осіб, які тимчасово найняті.
13. У рядку 6111 "з них, незалежних працівників (самозайнятих осіб)" зазначається кількість незалежних працівників (самозайнятих осіб).
14. У рядку 6112 "Субпідрядники, які надають послуги з доставки міжнародних посилок" зазначається кількість субпідрядників, які надають послуги з доставки міжнародних посилок.
15. У рядку 6113 "Кількість поданих скарг користувачами послуг" зазначається загальна кількість поданих оператору поштового зв’язку скарг користувачами послуг поштового зв’язку.
16. У рядку 6114 "вирішено позитивно" зазначається кількість розглянутих оператором поштового зв’язку скарг користувачів послуг поштового зв’язку на їх користь або щодо яких виплачено компенсацію.
17. У рядку 6115 "Кількість поданих скарг користувачами універсальних послуг поштового зв’язку" зазначається кількість поданих оператору поштового зв’язку скарг користувачами універсальних послуг поштового зв’язку.
18. У рядку 6116 "вирішено позитивно" зазначається кількість розглянутих оператором поштового зв’язку скарг користувачів універсальних послуг поштового зв’язку на їх користь або щодо яких виплачено компенсацію.
III. Фінансово-економічні показники від надання послуг поштового зв’язку
1. У розділі II "Фінансово-економічні показники від надання послуг поштового зв’язку" зазначаються доходи від надання послуг поштового зв’язку, доходи від надання універсальних послуг поштового зв’язку, доходи від надання інших універсальних послуг поштового зв’язку, доходи від надання інших послуг поштового зв’язку, дохід від кур’єрської діяльності, обсяг виплачених сум грошей за поштовими переказами, обсяг прийнятих сум грошей за поштовими переказами.
2. У рядку 6200 "Доходи від надання послуг поштового зв’язку" зазначається загальний обсяг доходів оператора поштового зв’язку від надання послуг поштового зв’язку.
3. У рядку 6201 "Доходи від надання універсальних послуг поштового зв’язку (сума рядків 6202-6204), у тому числі: (заповнюється призначеним оператором поштового зв’язку)" зазначається загальний обсяг доходів від реалізації універсальних послуг поштового зв’язку призначеного оператора поштового зв’язку у сферах поштової діяльності, що є сумою рядків 6202-6204.
4. У рядку 6202 "прості листи масою до 50 грамів" зазначається обсяг доходів, отриманих від надання послуг з пересилання простих листів масою до 50 грамів та заповнюється призначеним оператором поштового зв’язку.
5. У рядку 6203 "реєстровані листи без оголошеної цінності (рекомендовані) масою до 50 грамів" зазначається обсяг доходів, отриманих від надання послуг з пересилання реєстрованих листів без оголошеної цінності (рекомендовані) масою до 50 грамів та заповнюється призначеним оператором поштового зв’язку.
6. У рядку 6204 "поштові картки" зазначається обсяг доходів, отриманих від надання послуг з пересилання поштових карток, заповнюється призначеним оператором поштового зв’язку.
7. У рядку 6205 "Доходи від надання інших універсальних послуг поштового зв’язку (сума рядків 6206-6210), у тому числі: (заповнюється також і операторами поштового зв’язку)" зазначається загальний обсяг доходів від реалізації інших універсальних послуг поштового зв’язку, що є сумою рядків 6206-6210.
Рядки 6205-6210 заповнюються операторами поштового зв’язку у разі надання інших універсальних послуг поштового зв’язку.
8. У рядку 6206 "прості поштові відправлення масою до 2 кг" зазначається обсяг доходів, отриманих від надання послуг з пересилання простих поштових відправлень масою до 2 кг.
9. У рядку 6207 "реєстровані листи без оголошеної цінності масою до 2 кг" зазначається обсяг доходів, отриманих від надання послуг з пересилання реєстрованих листів без оголошеної цінності масою до 2 кг.
10. У рядку 6208 "реєстровані листи з оголошеною цінністю масою до 2 кг" зазначається обсяг доходів, отриманих від надання послуг з пересилання реєстрованих листів з оголошеною цінністю масою до 2 кг.
11. У рядку 6209 "посилки без оголошеної цінності масою до 10 кг" зазначається обсяг доходів, отриманих від надання послуг з пересилання посилок без оголошеної цінності масою до 10 кг.
12. У рядку 6210 "відправлення для сліпих масою до 7 кг" зазначається обсяг доходів, отриманих від надання послуг з пересилання відправлень для сліпих масою до 7 кг.
13. У рядку 6211 "Доходи від надання інших послуг поштового зв’язку" зазначається загальний обсяг доходів, отриманих від надання інших послуг поштового зв’язку, а саме: пересилання посилок (без оголошеної цінності масою понад 10 кг та з оголошеною цінністю), дрібних пакетів, відправлень EMS, згрупованих поштових відправлень "Консигнація", мішків "М", відправлення адресних поштових розсилок, послуг з пересилання поштових переказів.
14. У рядку 6212 "посилки, з них:" зазначається сума обсягу доходів, отриманих від надання послуг з пересилання посилок без оголошеної цінності масою до 10 кг та з оголошеною цінністю, облік яких проводиться щоденно і підсумовується за кожен місяць на підставі інформаційних відображень в автоматизованій системі, яка забезпечує реєстрацію операцій з реєстрованими поштовими відправленнями та відслідковує їх пересилання, що є сумою рядків 6213, 6214.
15. У рядку 6213 "без оголошеної цінності масою понад 10 кг" зазначається обсяг доходів, отриманих від надання послуг з пересилання посилок без оголошеної цінності масою понад 10 кг.
16. У рядку 6214 "з оголошеною цінністю" зазначається обсяг доходів, отриманих від надання послуг з пересилання посилок з оголошеною цінністю.
17. У рядку 6215 "дрібні пакети" зазначається обсяг доходів, отриманих від надання послуг з пересилання дрібних пакетів.
18. У рядку 6216 "відправлення EMS" зазначається обсяг доходів, отриманих від надання послуг з пересилання відправлень EMS.
19. У рядку 6217 "згруповані поштові відправлення "Консигнація"" зазначається обсяг доходів, отриманих від надання послуг з пересилання згрупованих поштових відправлень "Консигнація".
20. У рядку 6218 "мішки "М"" зазначається обсяг доходів, отриманих від надання послуг з пересилання мішків "М".
21. У рядку 6219 "адресна поштова розсилка" зазначається обсяг доходів, отриманих від надання послуг з адресної поштової розсилки.
22. У рядку 6220 "послуги з пересилання поштових переказів" зазначається обсяг доходів, отриманих від послуг з пересилання поштових переказів.

................
Перейти до повного тексту