1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 30 березня 2023 р. № 301
Київ
Про утворення Координаційного центру з психічного здоров’я
Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Утворити Координаційний центр з психічного здоров’я у складі згідно з додатком.
2. Затвердити Положення про Координаційний центр з психічного здоров’я, що додається.

Прем'єр-міністр України

Д. ШМИГАЛЬ

Інд. 73


Додаток
до постанови Кабінету Міністрів України
від 30 березня 2023 р. № 301
СКЛАД
Координаційного центру з психічного здоров’я
Голова Координаційного центру
Директор з розвитку проектів
Директор із стратегічного розвитку
Секретар Координаційного центру
Проектний менеджер
Проектний менеджер
Проектний менеджер
Проектний менеджер
Проектний менеджер
Проектний менеджер
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 30 березня 2023 р. № 301
ПОЛОЖЕННЯ
про Координаційний центр з психічного здоров’я
1. Координаційний центр з психічного здоров’я (далі - Координаційний центр) є тимчасовим консультативно-дорадчим органом Кабінету Міністрів України, що утворюється для забезпечення узгодження дій центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій з питань підготовки і проведення заходів загальнодержавного значення з метою швидкого та ефективного розроблення та впровадження Всеукраїнської програми психічного здоров’я в Україні (далі - Програма), забезпечення системного підходу до організації та координації заходів з виконання Програми, планування відповідних заходів, проведення моніторингу та аналізу стану їх здійснення.
2. Координаційний центр у своїй діяльності керується Конституцією і законами України, а також указами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції і законів України, актами Кабінету Міністрів України та цим Положенням.
3. Основними завданнями Координаційного центру є:
1) сприяння забезпеченню координації дій органів виконавчої влади з виконання Програми;
2) підготовка пропозицій щодо розроблення і виконання Програми; визначення шляхів, механізмів та способів вирішення проблемних питань, що виникають під час виконання Програми; підвищення ефективності діяльності центральних та місцевих органів виконавчої влади; удосконалення нормативно-правової бази з відповідних питань, які виникають під час виконання Програми;
3) надання консультацій щодо формування політики і розроблення програм з питань психічного здоров’я, найкращих практик, обміну знаннями та досвідом, стану прогресу ініціатив у сфері психічного здоров’я;
4) підготовка пропозицій та рекомендацій заінтересованим органам, установам та організаціям за їх зверненням та забезпечення сприяння у залученні міжнародної технічної допомоги, що надходить для виконання Програми та програм, що виконуються центральними та місцевими органами виконавчої влади у сфері психічного здоров’я;
5) організація та проведення обговорення з громадськістю питань виконання Програми.
4. Координаційний центр відповідно до покладених на нього завдань:
1) проводить аналіз стану справ та причин виникнення проблем у процесі виконання Програми;
2) вивчає результати діяльності центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій з питань виконання Програми;
3) проводить моніторинг стану виконання органами виконавчої влади покладених на них завдань;
4) бере участь у розробленні проектів нормативно-правових актів з питань охорони психічного здоров’я;
5) подає Кабінетові Міністрів України розроблені за результатами своєї роботи пропозиції та рекомендації;
6) вивчає, узагальнює та систематизує національний і міжнародний досвід щодо проектів, програм та практик, науково-обґрунтованих досліджень, оприлюднює відповідну інформацію;
7) проводить аналіз нормативно-правових актів у сфері психічного здоров’я;
8) бере участь у розробленні та готує пропозиції щодо проектів нормативно-правових актів, у тому числі із залученням провідних вітчизняних та іноземних вчених, фахівців, експертів з питань охорони психічного здоров’я з урахуванням передового міжнародного досвіду;
9) надає інформацію та консультативно-методичну допомогу з питань розроблення проектів галузевих планів заходів, імплементації змін до законодавства;
10) визначає шляхи, механізми та способи вирішення проблемних питань виконання Програми;
11) проводить моніторинг та аналіз стану здійснення центральними та місцевими органами виконавчої влади заходів з виконання Програми та Національного плану дій у сфері психічного здоров’я на 2023-2024 роки та аналіз причин виникнення проблем у процесі здійснення цих заходів, а також вивчає результати їх діяльності у цій сфері;

................
Перейти до повного тексту