1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО КУЛЬТУРИ ТА ІНФОРМАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
17.02.2022 № 89
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
07 березня 2022 р.
за № 297/37633
Про затвердження Порядку роботи телефонної "гарячої лінії" Міністерства культури та інформаційної політики України
Відповідно до статті 5 Закону України "Про звернення громадян", Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", з метою підвищення ефективності роботи Міністерства культури та інформаційної політики України зі зверненнями громадян, об’єктивного та своєчасного їх розгляду згідно з вимогами законодавства НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок роботи телефонної "гарячої лінії" Міністерства культури та інформаційної політики України, що додається.
2. Управлінню документообігу та контролю (Дерев’янчук Ж.М.) забезпечити:
1) подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України в установленому законодавством порядку;
2) забезпечити роботу телефонної "гарячої лінії" Міністерства культури та інформаційної політики України відповідно до цього наказу.
3. Відділу комунікацій (Самойленко С.В.) забезпечити оприлюднення цього наказу на офіційному вебсайті Міністерства культури та інформаційної політики України.
4. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на тимчасово виконуючого обов’язки державного секретаря Лещука Ю.В.

Міністр

О. Ткаченко

ПОГОДЖЕНО:

Виконувач обов’язків Керівника
Секретаріату Уповноваженого
Верховної Ради України з прав людини





І. Савицька
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
культури та інформаційної
політики України
17 лютого 2022 року № 89
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
07 березня 2022 р.
за № 297/37633
ПОРЯДОК
роботи телефонної "гарячої лінії" Міністерства культури та інформаційної політики України
1. Цей Порядок розроблено відповідно до статті 40 Конституції України, статті 5 Закону України "Про звернення громадян", Указу Президента України від 07лютого 2008 року № 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" з метою підвищення ефективності роботи Міністерства культури та інформаційної політики України зі зверненнями громадян, об’єктивного та своєчасного їх розгляду згідно із вимогами законодавства України.
2. Цей Порядок визначає організацію роботи телефонної "гарячої лінії" МКІП, механізм прийому, реєстрації, оперативного розгляду та надання відповідей на звернення, що надходять засобами телефонного зв’язку.
3. Посадові особи МКІП, які забезпечують роботу телефонної "гарячої лінії", у своїй діяльності керуються Конституцією України, Законами України "Про звернення громадян", "Про державну службу", Указом Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", Положенням про Міністерство культури та інформаційної політики України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2019 року № 885, іншими нормативно-правовими актами та цим Порядком.
4. Організацію роботи телефонної "гарячої лінії" забезпечує структурний підрозділ, відповідальний за роботу зі зверненнями громадян у МКІП (далі - відповідальний підрозділ).
Права та обов’язки посадових осіб, які забезпечують діяльність телефонної "гарячої лінії" МКІП, визначаються їх посадовими інструкціями.
5. Телефонна "гаряча лінія" працює в адміністративній будівлі МКІП за адресою: вул. І. Франка, буд. 19, м. Київ, щодня (крім вихідних, неробочих та святкових днів) згідно із графіком,затвердженим наказом МКІП, за номером телефону (044) 235-21-80.
6. Графік роботи телефонної "гарячої лінії" розробляє відповідальний підрозділ.
7. У роботі телефонної "гарячої лінії" (за потреби) беруть участь керівники структурних підрозділів МКІП або уповноважені ними особи.
8. Інформація щодо роботи телефонної "гарячої лінії" розміщується на офіційному вебсайті МКІП.
9. Основними завданнями телефонної "гарячої лінії" МКІП є: прийняття, реєстрація та облік звернень громадян (пропозицій, заяв і скарг) щодо порушення їхніх прав і свобод, а також щодо діяльності МКІП; надання довідково-консультативної допомоги.
10. Заявник при зверненні на телефонну "гарячу лінію" повідомляє: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності);
номер контактного телефону;
соціальний стан;
місце проживання (місце знаходження) та/або адресу електронної пошти, на яку має бути надіслана відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним;
зміст порушеного питання, у тому числі зауваження, пропозиції, прохання чи вимоги.

................
Перейти до повного тексту