- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
18 жовтня 2022 р.
за № 1268/38604
Про затвердження форми звітності № 2 (річна) "Звіт про надання державної допомоги сім’ям з дітьми" та Інструкції щодо її заповнення
1. Затвердити такі, що додаються:
форму звітності № 2 (річна) "Звіт про надання державної допомоги сім’ям з дітьми";
Інструкцію щодо заповнення форми звітності № 2 (річна) "Звіт про надання державної допомоги сім’ям з дітьми".
2. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Міністерства праці та соціальної політики України
від 20 листопада 2009 року № 430 "Про затвердження форми звітності № 2 (річна) "Звіт про державну допомогу сім’ям з дітьми" та Інструкції щодо її заповнення", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 14 грудня 2009 року за № 1200/17216.
3. Директорату адресної соціальної підтримки населення та розвитку соціального інспектування (Рязанова Н.Г.) забезпечити подання цього наказу в установленому порядку на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
4. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра Музиченка В.В.
ПОГОДЖЕНО: Голова Державної служби статистики України Голова Національної соціальної сервісної служби України |
І. Вернер В. Машкін |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства соціальної
політики України
04 жовтня 2022 року № 272
ЗВІТ
про надання державної допомоги сім’ям з дітьми (Форма звітності № 2 (річна))
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства соціальної
політики України
04 жовтня 2022 року № 272
ІНСТРУКЦІЯ
щодо заповнення форми звітності № 2 (річна) "Звіт про надання державної допомоги сім’ям з дітьми"
I. Загальні положення
1. Ця Інструкція визначає порядок заповнення форми звітності № 2 (річна) "Звіт про надання державної допомоги сім’ям з дітьми".
2. Звітність "Звіт про надання державної допомоги сім’ям з дітьми" за формою № 2 (річна) складається один раз на рік за даними структурних підрозділів з питань соціального захисту населення районних, районних у місті Києві державних (військових) адміністрацій, виконавчих органів міських, районних у містах (крім м. Києва) рад (у разі їх створення), центрами по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат (у разі їх створення) станом на 01 січня та подається не пізніше ніж 05 лютого року, наступного за звітним, структурним підрозділам з питань соціального захисту населення обласних та Київської міської військових адміністрацій.
3. Структурні підрозділи з питань соціального захисту населення обласних та Київської міської військових адміністрацій не пізніше ніж 01 березня року, наступного за звітним, подають звіти Національній соціальній сервісній службі України.
4. Облік осіб, які отримують державну допомогу сім’ям з дітьми (далі - допомога) відповідно до
Закону України "Про державну допомогу сім’ям з дітьми", та облік сум такої допомоги проводиться структурними підрозділами з питань соціального захисту населення районних, районних у місті Києві державних (військових) адміністрацій, виконавчих органів міських, районних у містах (крім м. Києва) рад (у разі їх створення), центрами по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат (у разі їх створення) на підставі інформації з бази даних або особових справ осіб, у яких зберігаються матеріали, необхідні для призначення допомоги та визначення її розміру.
5. В частині "Респондент" вказується офіційне найменування та місцезнаходження.
II. Заповнення розділу І "Загальна кількість отримувачів державної допомоги сім’ям з дітьми"
1. У графі 1 зазначається кількість отримувачів допомоги у звітному році.
2. У графі 2 зазначається кількість дітей, на яких отримано допомогу у звітному році.
3. У рядку 01 зазначається інформація щодо всіх отримувачів допомоги (сума значень рядків 02 + 08 + 10 + 15 + 22 + 31).
4. У рядку 02 зазначається інформація щодо всіх отримувачів допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами (сума значень рядків 03 + 04 + 05 + 06 + 07).
5. Із рядка 02:
у рядку 03 зазначається кількість жінок, звільнених з роботи у зв’язку з ліквідацією підприємства;
у рядку 04 зазначається кількість жінок, зареєстрованих у державній службі зайнятості як безробітні;
у рядку 05 зазначається кількість жінок - аспіранток, докторанток, клінічних ординаторів, студенток;
у рядку 06 зазначається кількість непрацюючих жінок;
у рядку 07 зазначається кількість жінок, зареєстрованих як суб’єкти підприємницької діяльності.
6. У рядку 08 зазначається інформація щодо отримувачів допомоги при усиновленні дитини.
7. У рядку 09 зазначається кількість чоловіків, які отримували допомогу при усиновленні дитини.
8. У рядку 10 зазначається кількість отримувачів допомоги при народженні дитини (сума значень рядків 13 + 14).
9. У рядку 11 зазначається кількість чоловіків, які отримували допомогу при народженні дитини.
10. Із рядка 10:
у рядку 12 зазначається кількість отримувачів допомоги при народженні дитини за заявами в електронній формі з використанням кваліфікованого електронного підпису;
у рядку 13 зазначається кількість отримувачів допомоги при народженні дитини на дітей, які народилися до звітного року;
у рядку 14 зазначається кількість отримувачів допомоги при народженні дитини на дітей, які народилися у звітному році.
11. У рядку 15 зазначається кількість отримувачів допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування (сума значень рядків 17 + 19 + 21).
................Перейти до повного тексту