- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 5 серпня 2022 р. № 868
Київ
Про затвердження Порядку надання електронних публічних послуг в автоматичному режимі
Кабінет Міністрів України постановляє:
Затвердити Порядок надання електронних публічних послуг в автоматичному режимі, що додається.
Прем'єр-міністр України | Д. ШМИГАЛЬ |
Інд. 81 | |
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 5 серпня 2022 р. № 868
ПОРЯДОК
надання електронних публічних послуг в автоматичному режимі
1. Цей Порядок визначає механізм надання електронних публічних послуг, що надаються в автоматичному режимі програмними засобами інформаційно-комунікаційних систем, без додаткового опрацювання суб’єктами надання електронних публічних послуг у режимі реального часу або з відкладеною умовою на підставі заяв (звернень, запитів) суб’єктів звернення, поданих в електронній формі з використанням засобів Єдиного державного веб-порталу електронних послуг (далі - Портал Дія).
3. Електронні публічні послуги в автоматичному режимі надаються з відображенням в інформаційно-комунікаційних системах відомостей, зазначених суб’єктами звернення у відповідних заявах (зверненнях, запитах).
4. Електронні публічні послуги в автоматичному режимі надаються суб’єктам звернення, які пройшли електронну ідентифікацію та автентифікацію на Порталі Дія, у тому числі з використанням інтегрованої системи електронної ідентифікації, кваліфікованих електронних підпису та печатки, а також інших засобів ідентифікації, які дають змогу однозначно встановлювати особу.
5. Суб’єктом звернення може бути фізична особа, фізична особа - підприємець, юридична особа, інша особа, яка звертається за отриманням електронних публічних послуг в автоматичному режимі.
Нормативно-правовими актами, що врегульовують порядок надання електронних публічних послуг в автоматичному режимі, можуть бути визначені додаткові вимоги до заявників, які є суб’єктами звернення.
6. Заяви (звернення, запити) на отримання електронних публічних послуг в автоматичному режимі формуються суб’єктами звернення на Порталі Дія після проходження ними електронної ідентифікації та автентифікації, у тому числі з використанням інтегрованої системи електронної ідентифікації, кваліфікованих електронних підпису та печатки, а також інших засобів ідентифікації, які дають змогу однозначно встановлювати особу.
Заяви (звернення, запити) формуються засобами Порталу Дія у довільній формі, придатній для сприйняття їх змісту, відповідно до відомостей, передбачених заявами (зверненнями, запитами) щодо надання електронних публічних послуг в автоматичному режимі.
................Перейти до повного тексту