- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Рішення
ВИКОНАВЧА ДИРЕКЦІЯ ФОНДУ ГАРАНТУВАННЯ ВКЛАДІВ ФІЗИЧНИХ ОСІБ
РІШЕННЯ
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
26 лютого 2021 р.
за № 252/35874
Про затвердження Порядку здійснення перевірки інформації про наявність/відсутність конфлікту інтересів, запобігання конфлікту інтересів у працівника Фонду гарантування вкладів фізичних осіб при виконанні ним повноважень тимчасового адміністратора або ліквідатора банку
1. Затвердити Порядок здійснення перевірки інформації про наявність/відсутність конфлікту інтересів, запобігання конфлікту інтересів у працівника Фонду гарантування вкладів фізичних осіб при виконанні ним повноважень тимчасового адміністратора або ліквідатора банку, що додається.
2. Відділу методології та стратегічного планування разом з департаментом правового забезпечення подати це рішення до Міністерства юстиції України для державної реєстрації.
3. Це рішення набирає чинності з дня, наступного за днем його офіційного опублікування.
4. Управлінню зв’язків з громадськістю та міжнародними організаціями забезпечити розміщення цього рішення на офіційній сторінці Фонду гарантування вкладів фізичних осіб у мережі Інтернет після його державної реєстрації.
5. Контроль за виконанням цього рішення залишити за директором-розпорядником.
В.о. директора-розпорядника |
А. Оленчик |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення виконавчої дирекції
Фонду гарантування
вкладів фізичних осіб
14.01.2021 № 34
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
26 лютого 2021 р.
за № 252/35874
ПОРЯДОК
здійснення перевірки інформації про наявність/ відсутність конфлікту інтересів, запобігання конфлікту інтересів у працівника Фонду гарантування вкладів фізичних осіб при виконанні ним повноважень тимчасового адміністратора або ліквідатора банку
І. Загальні положення
1. Цей Порядок розроблений з метою виявлення обставин, що становлять конфлікт інтересів працівника Фонду гарантування вкладів фізичних осіб (далі - Фонд), якому виконавча дирекція Фонду має намір делегувати або делегує всі або частину визначених Законом України
"Про систему гарантування вкладів фізичних осіб" (далі - Закон) повноважень Фонду як тимчасового адміністратора або ліквідатора банку, щодо якого Національним банком України було прийнято рішення про віднесення його до категорії неплатоспроможних або про відкликання у нього банківської ліцензії та ліквідацію (далі - банк).
2. Цей Порядок визначає:
порядок здійснення перевірки Фондом інформації стосовно працівника Фонду про наявність/відсутність у нього конфлікту інтересів у разі призначення його уповноваженою особою на здійснення тимчасової адміністрації або ліквідації банку;
запобігання конфлікту інтересів у уповноваженої особи Фонду (у разі делегування їй виконавчою дирекцією Фонду відповідних повноважень) на здійснення тимчасової адміністрації або ліквідації банку;
обсяг інформації, яка подається для перевірки на наявність/відсутність конфлікту інтересів у особи та вимоги до її зберігання.
3. Перевірка працівників Фонду на наявність/відсутність конфлікту інтересів здійснюється самостійним структурним підрозділом Фонду, до функціональних обов’язків якого входить здійснення перевірки інформації про конфлікт інтересів:
до часу призначення працівника Фонду уповноваженою особою Фонду на здійснення тимчасової адміністрації або ліквідації (у разі делегування їй виконавчою дирекцією Фонду відповідних повноважень);
у період виконання уповноваженою особою Фонду на здійснення тимчасової адміністрації або ліквідації повноважень, делегованих їй виконавчою дирекцією Фонду.
II. Вимоги до уповноваженої особи Фонду
1. Працівник Фонду (за згодою), якому Фонд рішенням виконавчої дирекції Фонду має намір делегувати частину або всі свої повноваження як тимчасового адміністратора або ліквідатора банку (далі - уповноважена особа Фонду), має відповідати вимогам, визначеним частинами першою та другої статті
35 Закону, та мати ступінь вищої освіти в галузі економіки, фінансів чи права не нижче магістра.
2. З метою впевненості у відсутності конфлікту інтересів у працівника, якому можуть бути делеговані частина або всі повноваження Фонду як тимчасового адміністратора або ліквідатора банку, виконавча дирекція Фонду забезпечує проведення перевірки факту наявності/відсутності конфлікту інтересів у цього працівника, а також осіб, визначених частиною третьою статті
35 Закону (далі - близькі родичі). Перевірка здійснюється з урахуванням критеріїв визначення наявності конфлікту інтересів, встановлених частиною третьою статті 35 Закону.
3. Уповноважена особа Фонду в процесі виконання своїх повноважень щодо здійснення тимчасової адміністрації або ліквідації має забезпечити дотримання вимог, визначених частиною п’ятою статті
35 Закону.
................Перейти до повного тексту