1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ
НАКАЗ
09.08.2021 № 1695
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
19 жовтня 2021 р.
за № 1355/36977
Про затвердження Порядку обробки запитів та звернень, які надходять за допомогою засобів телефонного зв’язку до інформаційно-довідкової служби Національної служби здоров’я України
( Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства охорони здоров'я № 218 від 03.02.2022 )
Відповідно до статті 5 Закону України "Про звернення громадян", статті 1 Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", пункту 8 Положення про Міністерство охорони здоров’я України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2015 року № 267 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 24 січня 2020 року № 90), та з метою удосконалення порядку обробки звернень, що надходять за допомогою засобів телефонного зв’язку до інформаційно-довідкової служби Національної служби здоров’я України НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок обробки запитів та звернень, які надходять за допомогою засобів телефонного зв’язку до інформаційно-довідкової служби Національної служби здоров’я України, що додається.
2. Директорату з розвитку цифрових трансформацій в охороні здоров’я забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України в установленому законодавством порядку.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
4. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

Міністр

В. Ляшко

ПОГОДЖЕНО:

Перший заступник
Міністра цифрової трансформації України

Тимчасово виконуючий обов’язки
Голови Національної служби здоров’я України

Уповноважений Верховної Ради України
з прав людини




О. Вискуб


А. Віленський


Л. Денісова
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
охорони здоров’я України
09 серпня 2021 року № 1695
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
19 жовтня 2021 р.
за № 1355/36977
ПОРЯДОК
обробки запитів та звернень, які надходять за допомогою засобів телефонного зв’язку до інформаційно-довідкової служби Національної служби здоров’я України
1. Цей Порядок визначає механізм фіксації та обробки Управлінням інформаційно-довідкової служби Департаменту комунікацій Національної служби здоров’я України (далі - ІДС) запитів та звернень для забезпечення належної обробки запитів від громадян, фізичних осіб - підприємців та представників підприємств, установ, організацій, органів місцевого самоврядування та звернень громадян відповідно до Законів України "Про звернення громадян" та "Про доступ до публічної інформації", (далі - заявники), що надходять за допомогою засобів телефонного зв’язку за номером 1677.

................
Перейти до повного тексту