1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ УКРАЇНИ
НАКАЗ
04.08.2021 № 103
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
25 серпня 2021 р.
за № 1105/36727
Про затвердження Порядку проведення телефонної "гарячої лінії" Міністерства цифрової трансформації України
Відповідно до статті 5 Закону України "Про звернення громадян", Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", Положення про Міністерство цифрової трансформації України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 18 вересня 2019 року № 856, та з метою забезпечення реалізації конституційного права громадян на звернення, об’єктивного та своєчасного їх розгляду
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок проведення телефонної "гарячої лінії" Міністерства цифрової трансформації України, що додається.
2. Управлінню організаційного забезпечення роботи апарату Міністерства (Василюк Н.В.) забезпечити:
1) подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України в установленому законодавством порядку;
2) роботу телефонної "гарячої лінії" Міністерства цифрової трансформації України відповідно до цього наказу.
3. Керівникам структурних підрозділів Міністерства цифрової трансформації України в межах повноважень забезпечити виконання цього наказу.
4. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на державного секретаря Турчака І.М.
Віце-прем’єр-міністр України -
Міністр

М. Федоров
ПОГОДЖЕНО:

Уповноважений Верховної Ради України
з прав людини



Л. Денісова
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства цифрової
трансформації України
04 серпня 2021 року № 103
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
25 серпня 2021 р.
за № 1105/36727
ПОРЯДОК
проведення телефонної "гарячої лінії" Міністерства цифрової трансформації України
1. Цей Порядок розроблено відповідно до статті 5 Закону України "Про звернення громадян", Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", Положення про Міністерство цифрової трансформації України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 18 вересня 2019 року № 856, та з метою забезпечення реалізації конституційного права громадян на звернення, об’єктивного та своєчасного їх розгляду згідно з вимогами законодавства України.
2. Цей Порядок визначає механізм організації роботи телефонної "гарячої лінії" Міністерства цифрової трансформації України (далі - телефонна "гаряча лінія"), прийому, розгляду та надання відповідей на звернення, що надходять на телефонну "гарячу лінію".
3. Посадові особи, які забезпечують організацію проведення роботи телефонної "гарячої лінії", у своїй діяльності керуються Конституцією України, Законами України "Про звернення громадян", "Про державну службу", Указом Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", Положенням про Міністерство цифрової трансформації України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 18 вересня 2019 року № 856, іншими нормативно-правовими актами та цим Порядком.
4. Телефонна "гаряча лінія" працює в адміністративній будівлі Міністерства цифрової трансформації України за адресою: м. Київ, вул. Ділова, 24, щодня (крім вихідних та неробочих днів): понеділок - четвер - з 8.00 до 17.00, п’ятниця - з 8.00 до 15.45 за телефоном (044) 207-17-48.
5. Організацію проведення телефонної "гарячої лінії" забезпечує структурний підрозділ Міністерства цифрової трансформації України, до компетенції якого належать питання забезпечення роботи за зверненнями громадян.

................
Перейти до повного тексту