1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ЕНЕРГЕТИКИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
03.12.2020 № 778
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
02 лютого 2021 р.
за № 139/35761
Про затвердження Порядку проведення телефонної "гарячої лінії" у Державній інспекції енергетичного нагляду України
Відповідно до статті 5 Закону України "Про звернення громадян" , статті 1 Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", з метою підвищення ефективності роботи Державної інспекції енергетичного нагляду України зі зверненнями громадян, для об’єктивного та своєчасного розгляду таких звернень згідно з вимогами законодавства
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок проведення телефонної "гарячої лінії" у Державній інспекції енергетичного нагляду України, що додається.
2. Департаменту комунікацій забезпечити подання цього наказу в установленому порядку на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
3. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
В.о. Міністра Ю. Бойко
ПОГОДЖЕНО:

Уповноважений Верховної Ради України
з прав людини

Т.в.о. Голови Державної інспекції
енергетичного нагляду України



Л. Денісова


Р. Боднар
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
енергетики України
03 грудня 2020 року № 778
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
02 лютого 2021 р.
за № 139/35761
ПОРЯДОК
проведення телефонної "гарячої лінії" у Державній інспекції енергетичного нагляду України
1. Цей Порядок визначає механізм організації роботи телефонної "гарячої лінії", прийому, розгляду та надання відповідей на звернення, що надходять на телефонну "гарячу лінію" Держенергонагляду.
2. Посадові особи Держенергонагляду, які забезпечують роботу телефонної "гарячої лінії", у своїй діяльності керуються Конституцією України, Законами України "Про звернення громадян", "Про державну службу", Указом Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", Положенням про Державну інспекцію енергетичного нагляду України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 14 лютого 2018 року № 77, іншими нормативно-правовими актами та цим Порядком.
3. Телефонна "гаряча лінія" працює протягом двох годин в адміністративній будівлі Держенергонагляду за адресою: вул. Дорогожицька, буд. 11/8, м. Київ; тел.: (044) 204 79 27.
Час проведення телефонної "гарячої лінії" визначено згідно з Графіком проведення телефонної "гарячої лінії" у Державній інспекції енергетичного нагляду України (далі - Графік), який розробляється службою діловодства Держенергонагляду (далі - Служба діловодства) та затверджується наказом Держенергонагляду.
4. Організацію проведення телефонної "гарячої лінії" забезпечує Служба діловодства.
5. У роботі телефонної "гарячої лінії" відповідно до затвердженого Графіка беруть участь Голова Держенергонагляду, перший заступник Голови Держенергонагляду, заступник Голови Держенергонагляду, керівники структурних підрозділів, територіальних органів Держенергонагляду або уповноважені ними особи.
6. Відомості щодо звернень громадян, які надійшли на телефонну "гарячу лінію", вносяться особою, уповноваженою проводити телефонну "гарячу лінію", до картки звернення громадянина на телефонну "гарячу лінію" у Держенергонагляді (далі - картка) згідно з додатком до цього Порядку.
7. Звернення, в яких порушено питання довідкового або консультативного характеру, а також звернення, які не потребують додаткового вивчення, розглядаються безпосередньо під час проведення телефонної "гарячої лінії" у Держенергонагляді шляхом надання консультацій.

................
Перейти до повного тексту