1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Державної
авіаційної служби України
30 квітня 2021 року № 700
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
30 липня 2021 р.
за № 992/36614
ЗМІНИ
до Авіаційних правил України "Порядок сповіщення про події в галузі цивільної авіації, розгляду отриманої інформації, її аналізу та вжиття відповідних заходів"
1. Підпункти (d) та (f) пункту 4 розділу III викласти в такій редакції:
"(d) особи, які виконують функції, пов’язані із наданням послуг у системі організації повітряного руху / аеронавігаційного обслуговування (диспетчери управління повітряним рухом, диспетчери польотно-інформаційного обслуговування, персонал з електронних засобів для забезпечення безпеки повітряного руху);";
"(f) особи, які виконують функції, пов’язані з установкою, модифікацією (модернізацією), технічним обслуговуванням, ремонтом, льотною перевіркою, перевіркою технічного стану і керуванням, вмиканням в роботу і вимкненням аеронавігаційного обладнання;".
2. У додатках до Авіаційних правил:
1) розділ III додатка 1 викласти в такій редакції:
"III. Події, пов’язані з аеронавігаційним обслуговуванням, ОрПР та обладнанням/occurrences related to air navigation services and facilities
1. Події, пов’язані з експлуатацією пс / aircraft-related occurrences
(1) Зіткнення або небезпечне зближення ПС із земною поверхнею, з іншим ПС або перешкодою на землі або у повітрі, в тому числі загроза зіткнення справного ПС із землею (CFIT). / A collision or a near collision on the ground or in the air, between an aircraft and another aircraft, terrain or obstacle, including near-controlled flight into terrain (near CFIT).
(2) Порушення мінімумів ешелонування. / Separation minima infringement.
(3) Некоректне ешелонування. / Inadequate separation.
(4) Повідомлення ACAS RAs. / ACAS RAs.
(5) Зіткнення з представниками дикої природи, в тому числі зіткнення із птахами. / Wildlife strike including bird strike.
(6) Викочування/виїзд за межі РД або ЗПС. / Taxiway or runway excursion.
(7) Факт або потенційна можливість несанкціонованої присутності ПС, машин, механізмів або людей на РД або ЗПС. / Actual or potential taxiway or runway incursion.
(8) Несанкціонована присутність у зоні фінального етапу заходження на посадку та зльоту (FATO)./ Final Approach and Take-off Area (FATO) incursion.
(9) Відхилення ПС від параметрів диспетчерського дозволу. / Aircraft deviation from ATC clearance.
(10) Відхилення ПС від встановлених вимог щодо системи ОрПР: / Aircraft deviation from applicable air traffic management (ATM) regulation:
(a) відхилення ПС від опублікованих процедур в системі ОрПР; / aircraft deviation from applicable published ATM procedures;
(b) порушення порядку використання повітряного простору, включаючи несанкціоноване проникнення в повітряний простір; / airspace infringement including unauthorised penetration of airspace;
(c) недотримання вимог щодо установки та експлуатації обладнання, пов’язаного з процедурами ОрПР. / deviation from aircraft ATM-related equipment carriage and operations, as mandated by applicable regulations.
(11) Події, пов’язані з плутаниною позивних. / Call sign confusion related occurrences.
2. Погіршення якості або повне припинення обслуговування або функцій/ degradation or total loss of services or functions
(1) Неможливість надання послуг у системі ОрПР або виконання функцій з ОрПР: / Inability to provide ATM services or to execute ATM functions:
(a) неможливість забезпечити ОПР або виконання функцій ОПР; / inability to provide air traffic services or to execute air traffic services functions;
(b) неможливість забезпечити управління використанням (менеджмент) повітряного простору або виконання функцій з управління використанням повітряного простору; / inability to provide airspace management services or to execute airspace management functions;
(c) неможливість забезпечити управління потоками повітряного руху та пропускною здатністю або виконання функцій з управління потоками повітряного руху та пропускною здатністю. / inability to provide air traffic flow management and capacity services or to execute air traffic flow management and capacity functions.

................
Перейти до повного тексту