1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ЕНЕРГЕТИКИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
25.05.2021 № 104
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
10 червня 2021 р.
за № 782/36404
Про затвердження Порядку проведення телефонної "гарячої лінії" у Міністерстві енергетики України
Відповідно до статті 5 Закону України "Про звернення громадян", статті 1 Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", з метою підвищення ефективності роботи Міністерства енергетики України зі зверненнями громадян, для об’єктивного та своєчасного розгляду таких звернень згідно з вимогами законодавства
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок проведення телефонної "гарячої лінії" у Міністерстві енергетики України, що додається.
2. Департаменту комунікацій:
1) подати цей наказ в установленому порядку на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України;
2) забезпечити оприлюднення цього наказу на офіційному вебсайті Міністерства енергетики України;
3) забезпечити організацію та проведення телефонної "гарячої лінії" у Міністерстві енергетики України відповідно до цього наказу.
3. Керівникам структурних підрозділів Міністерства енергетики України в межах повноважень забезпечити виконання цього наказу.
4. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
5. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Міністр Г. Галущенко
ПОГОДЖЕНО:

Уповноважений Верховної Ради України
з прав людини



Л. Денісова
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства енергетики
України
25 травня 2021 року № 104
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
10 червня 2021 р.
за № 782/36404
ПОРЯДОК
проведення телефонної "гарячої лінії" у Міністерстві енергетики України
1. Цей Порядок розроблено відповідно до статті 40 Конституції України, Закону України "Про звернення громадян", Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", з метою підвищення ефективності роботи Міністерства енергетики України зі зверненнями громадян, об’єктивного та своєчасного їх розгляду згідно з вимогами законодавства України.
2. Цей Порядок визначає механізм організації роботи телефонної "гарячої лінії", прийому, розгляду та надання відповідей на звернення, що надходять на телефонну "гарячу лінію" Міністерства енергетики України.
3. Посадові особи Міністерства енергетики України, які забезпечують роботу телефонної "гарячої лінії", у своїй діяльності керуються Конституцією України, Законами України "Про звернення громадян", "Про державну службу", Указом Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", Положенням про Міністерство енергетики України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 17 червня 2020 року № 507, іншими нормативно-правовими актами та цим Порядком.
4. Телефонна "гаряча лінія" працює в адміністративній будівлі Міністерства енергетики України за адресою: вул. Богдана Хмельницького, 4, м. Київ, номери телефонів: (044) 531 36 89, (044) 594 66 05.
На номер телефону (044) 594-66-05 підключено телефонний номер "гарячої лінії" - 0 800 507 052.
У період дії карантину або у випадку інших непередбачуваних обставин здійснюється переадресація дзвінків на номер телефону: (044) 594 65 45.
5. Організацію проведення телефонної "гарячої лінії" забезпечує Департамент комунікацій.
6. Функції посадових осіб, відповідальних за роботу телефонної "гарячої лінії", закріплюються посадовими інструкціями.
7. У роботі телефонної "гарячої лінії" (за потреби) беруть участь керівники структурних підрозділів Міністерства енергетики України та уповноважені ними особи.
8. Раз на місяць у роботі телефонної "гарячої лінії" відповідно до затвердженого Графіку беруть участь Міністр або особа, що виконує обов’язки Міністра, перший заступник Міністра, заступники Міністра, керівники структурних підрозділів, уповноважені ними особи.
9. Відомості щодо звернень громадян, які надійшли на телефонну "гарячу лінію", вносяться особою, уповноваженою Департаментом комунікацій проводити телефонну "гарячу лінію", до картки звернень громадян на телефонну "гарячу лінію" Міністерства енергетики України (далі - картка), оформленої за формою згідно з Додатком до цього Порядку.
10. Заявник при зверненні на телефонну "гарячу лінію" повідомляє: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), соціальний стан, зміст порушеного питання, пропозиції, заяви, скарги; поштову адресу та (або) адресу електронної пошти, на яку бажає отримати відповідь на звернення, номер телефону.

................
Перейти до повного тексту