1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ІНФРАСТРУКТУРИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
09.04.2021 № 204
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
02 червня 2021 р.
за № 738/36360
Про затвердження Порядку проведення аудиту безпеки автомобільних доріг
Відповідно до частини четвертої статті 50 Закону України "Про автомобільні дороги",
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок проведення аудиту безпеки автомобільних доріг, що додається.
2. Директорату дорожньої інфраструктури забезпечити подання цього наказу в установленому порядку на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України (О. Рябова).
3. Відділу зовнішніх комунікацій забезпечити розміщення цього наказу на офіційному вебсайті Міністерства інфраструктури України.
4. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра Живицького Д.
Т.в.о. Міністра Д. Абрамович
ПОГОДЖЕНО:

Голова Державної регуляторної служби України

Міністр внутрішніх справ України

Міністр розвитку громад та територій України

Уповноважений Верховної Ради України
з прав людини

Перший заступник Міністра цифрової
трансформації України


О. Кучер

А. Аваков

О. Чернишов


Л. Денісова


О. Вискуб
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
інфраструктури України
09 квітня 2021 року № 204
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
02 червня 2021 р.
за № 738/36360
ПОРЯДОК
проведення аудиту безпеки автомобільних доріг
1. Цей Порядок встановлює процедуру проведення аудиту безпеки автомобільних доріг (далі - аудит) і оформлення його результатів.
2. У цьому Порядку терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі України "Про автомобільні дороги".
3. Аудит проводиться аудитором безпеки автомобільних доріг (далі - аудитор) або юридичними особами, що залучають таких аудиторів, відомості про яких включені до реєстру аудиторів безпеки автомобільних доріг.
4. Фінансування проведення аудиту здійснюється відповідно до статті 42-1 Закону України "Про автомобільні дороги".
5. Строки, стадії проведення аудиту, обсяг робіт, кількість осіб, які здійснюватимуть аудит, визначаються замовником.
6. Аудит на стадії техніко-економічного обґрунтування (ТЕО) проводитися шляхом опису таких елементів впливу на безпеку дорожнього руху:
визначення недоліків та потенційних ризиків автомобільної дороги;
поточної ситуації та прогнозованого результату за сценарієм "бездіяльності";
цілей безпеки дорожнього руху;
аналізу впливу запропонованих аудитором альтернатив на безпеку дорожнього руху;
порівняння альтернатив, включаючи аналіз витрат та вигод;
рекомендацій щодо запобігання або зменшення тяжкості наслідків виявлених недоліків та потенційних ризиків для безпеки автомобільної дороги або її ділянки;
інформації щодо дорожньо-транспортних пригод, прогнозованого результату за сценарієм "бездіяльності";
вибору розташування автомобільної дороги та схеми організації дорожнього руху;
можливого впливу на наявні мережі автомобільних доріг загального користування, в тому числі перехрестя, переходи;
учасників дорожнього руху, включаючи пішоходів, велосипедистів, мотоциклістів;
інтенсивності руху та складу транспортного потоку, включаючи передбачувані потоки пішоходів і велосипедів;
сезонних та кліматичних умов;
наявність достатньої кількості безпечних місць для паркування;
сейсмічну активність.
7. Аудит на стадії підготовки проєкту або робочого проєкту проводитися шляхом опису таких елементів впливу на безпеку дорожнього руху:
географічного розташування (вплив зсувів, повені, лавини), сезонних та кліматичних умов та сейсмічної активності;
видів транспортних розв’язок та відстаней між ними;
кількості смуг руху та матеріалу покриття;
інтенсивності руху та складу транспортного потоку;
функціонального призначення в мережі автомобільних доріг загального користування;
сезонних та кліматичних умов;
швидкості руху транспортних засобів;
інформації щодо дорожньо-транспортних пригод;
пасажирського транспорту загального користування та інфраструктури;
залізничних переїздів;
умов для пішоходів, велосипедистів (включаючи наявність альтернативних маршрутів або відділення від швидкісного руху автомобіля), осіб, які рухаються на моторних двоколісних транспортних засобах, персональних електричних або немоторизованих засобах пересування, щодо забезпечення безпеки дорожнього руху;
щільності та розташування переходів для пішоходів;
схем влаштування транспортних розв’язок;
розподілу транспортних потоків за смугами руху;
відстані видимості;
інженерного облаштування, у тому числі засобів інформаційного забезпечення дорожнього руху (зокрема, дорожніх знаків та покажчиків, розмітки дорожньої, світлофорів, відеокамер, елементів систем автоматизованого управління рухом, напрямних пристроїв);
розрахункових швидкостей руху транспортних засобів на суміжних ділянках;
геометричних параметрів автомобільної дороги;
пішохідних доріжок і тротуарів;
велодоріжок;
освітлення доріг, перехресть та пішохідних переходів;
декоративних насаджень, призначених для забезпечення естетичного вигляду автомобільних доріг, включаючи зелені насадження;
забезпечення безпечних місць для зупинок, стоянок та паркування транспортних засобів;
адаптації систем дорожнього утримання (центральні застереження) та засобів для запобігання небезпеки для пішоходів, велосипедистів, осіб, які рухаються на моторних двоколісних, персональних електричних або немоторизованих засобах пересування;
будівель та споруд, елементів дорожнього сервісу.
8. Аудит на стадії після введення в експлуатацію проводиться з урахуванням національних стандартів та фактичної поведінки користувачів автомобільної дороги шляхом опису таких елементів впливу на безпеку дорожнього руху:

................
Перейти до повного тексту