- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства освіти
і науки України
16 лютого 2021 року
№ 204
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
20 квітня 2021 р.
за № 540/36162
ПОЛОЖЕННЯ
про Реєстр сертифікатів педагогічних працівників Єдиної державної електронної бази з питань освіти
1. Це Положення розроблене відповідно до
статей 64,
74 Закону України
"Про освіту" та визначає процедуру ведення Реєстру сертифікатів педагогічних працівників Єдиної державної електронної бази з питань освіти (далі - Реєстр) - обов’язкової складової Єдиної державної електронної бази з питань освіти (далі - ЄДЕБО), в якій міститься інформація про сертифікати педагогічних працівників, видані за результатами успішного проходження сертифікації педагогічних працівників, строк дії яких не закінчився (далі - сертифікати).
Терміни у цьому Положенні використовуються у значеннях, наведених у законах України
"Про освіту",
"Про повну загальну середню освіту",
"Про інформацію",
"Про захист персональних даних",
"Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах",
"Про електронні довірчі послуги",
Положенні про сертифікацію педагогічних працівників, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2018 року № 1190, та
Положенні про Єдину державну електронну базу з питань освіти, затвердженому наказом Міністерства освіти і науки України від 08 червня 2018 року № 620, зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 05 жовтня 2018 року за № 1132/32584.
2. Джерелом відомостей та даних Реєстру є інформація, визначена цим Положенням, що внесена або змінена в ЄДЕБО Українським центром оцінювання якості освіти.
3. У Реєстрі міститься наступна інформація про кожен сертифікат:
прізвище, ім’я, по батькові (у разі наявності останнього) та посада власника сертифіката;
номер сертифіката, дата його видачі та кінцевий строк дії;
номер протоколу засідання комісії, що визначає результати сертифікації.
4. Обробка інформації в Реєстрі здійснюється з метою забезпечення:
єдиного державного обліку сертифікатів;
можливості перевірки достовірності сертифікатів;
фізичних і юридичних осіб достовірною публічною інформацією про сертифікати;
можливості проведення спостережень, аналітичних досліджень, прогнозування тенденцій з метою прийняття управлінських рішень у сфері освіти;
забезпечення виконання інших функцій, передбачених чинним законодавством.
................Перейти до повного тексту