- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 16 червня 2021 р. № 625 Київ |
Про затвердження Порядку проведення маркетингових досліджень ринку товарів, робіт і послуг оборонного призначення
Кабінет Міністрів України
постановляє:
Затвердити Порядок проведення маркетингових досліджень ринку товарів, робіт і послуг оборонного призначення, що додається.
Прем'єр-міністр України |
Д.ШМИГАЛЬ |
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 16 червня 2021 р. № 625
ПОРЯДОК
проведення маркетингових досліджень ринку товарів, робіт і послуг оборонного призначення
1. Цей Порядок визначає механізм проведення державними замовниками у сфері оборони маркетингових досліджень ринку товарів, робіт і послуг оборонного призначення, які плануються до закупівлі (далі - маркетингові дослідження), зокрема за імпортом, з метою відбору постачальника (виконавця).
2. Терміни, що вживаються у цьому Порядку, мають таке значення:
комерційна пропозиція - це підготовлена презентація продукції оборонного призначення з наведеними кількісними, якісними, ціновими, технічними, часовими, виробничими та сервісними показниками;
маркетингові дослідження - збирання, оброблення і проведення аналізу даних з метою зниження ризику і невизначеності, що супроводжує ухвалення рішень з вибору товарів, робіт і послуг оборонного призначення та їх постачальників (виконавців);
уповноважений суб’єкт господарювання - вітчизняній суб’єкт господарювання, якому в установленому законодавством порядку надані повноваження на право здійснення імпорту відповідних видів товарів, робіт і послуг оборонного призначення, у тому числі ті, які містять відомості, що становлять державну таємницю.
3. Діяльність з проведення маркетингових досліджень провадиться з дотриманням вимог законодавства про державну таємницю.
4. Маркетингові дослідження товарів, робіт і послуг оборонного призначення (далі - предмет закупівлі) проводяться державними замовниками у сфері оборони постійно, в результаті чого створюється та періодично оновлюється база даних про:
суб’єктів господарювання, що можуть залучатися до закупівлі;
номенклатуру предметів закупівлі, що виробляються/постачаються такими суб’єктами господарювання;
кількісні показники та орієнтовні ціни на предмети закупівлі;
правові, фінансово-економічні особливості закупівлі за імпортом, умови логістичного забезпечення, експортного контролю, митного режиму.
5. Результати маркетингових досліджень використовуються під час розроблення пропозицій до планів закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення, а також під час відбору виконавців без застосування конкурентних процедур у разі, коли така закупівля становить державну таємницю і здійснюється в іноземних суб’єктів господарювання.
6. Для організації проведення маркетингових досліджень державним замовником у сфері оборони визначається:
мета досліджень - визначення потенційних постачальників предметів закупівлі;
завдання досліджень - збір інформації про предмети закупівлі, проведення її аналізу, складення переліку потенційних постачальників (виконавців) за показниками критеріїв оцінки. Методика оцінки та критерії затверджуються державними замовниками у сфері оборони;
виконавці та співвиконавці робіт з проведення маркетингових досліджень (виконавець відповідає за підготовку вихідних даних та якість проведення визначеного дослідження).
Під час проведення маркетингових досліджень державний замовник у сфері оборони може звертатися до інших центральних органів виконавчої влади, розвідувальних органів держави, установ та організацій незалежно від форми власності щодо отримання (сприяння отриманню) інформації про можливих постачальників/виробників предметів закупівлі, перелік продукції, наявні комерційні пропозиції тощо.
7. Маркетингові дослідження проводяться кількома етапами.
Перший етап - вивчення завдань, умов, встановлення проблем і формування цілей, розроблення плану та напрямів дослідження.
У рамках етапу:
................Перейти до повного тексту