1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 9 червня 2021 р. № 590
Київ
Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану
( Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 188 від 04.03.2022 № 210 від 06.03.2022 № 240 від 10.03.2022 № 308 від 17.03.2022 № 322 від 19.03.2022 № 346 від 21.03.2022 № 381 від 29.03.2022 № 420 від 09.04.2022 № 469 від 19.04.2022 № 520 від 03.05.2022 № 572 від 13.05.2022 № 613 від 20.05.2022 № 765 від 07.07.2022 № 831 від 22.07.2022 № 978 від 27.08.2022 № 996 від 07.09.2022 № 1253 від 01.11.2022 № 1350 від 02.12.2022 № 1420 від 23.12.2022 № 1482 від 27.12.2022 № 229 від 14.03.2023 № 230 від 14.03.2023 № 335 від 18.04.2023 № 523 від 19.05.2023 № 824 від 08.08.2023 № 972 від 12.09.2023 № 1193 від 14.11.2023 № 1372 від 19.12.2023 № 211 від 27.02.2024 № 766 від 28.06.2024 № 892 від 06.08.2024 )
Відповідно до підпункту 4 пункту 22 розділу VI "Прикінцеві та перехідні положення" Бюджетного кодексу України , Закону України "Про правовий режим воєнного стану" Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Затвердити Порядок виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, що додається.
2. Державній казначейській службі забезпечити взаємодію із розпорядниками бюджетних коштів, залученими до виконання завдань щодо відсічі збройної агресії, забезпечення недоторканності державного кордону та захисту держави, з метою реалізації цієї постанови.

Прем'єр-міністр України

Д.ШМИГАЛЬ

Інд. 67


ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 9 червня 2021 р. № 590
ПОРЯДОК
виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану
1. Цей Порядок визначає механізм виконання в особливому режимі повноважень Казначейством та органами Казначейства, пов’язаних із здійсненням казначейського обслуговування бюджетних коштів та коштів інших клієнтів в умовах воєнного стану в Україні або в окремих її місцевостях (далі - особливий режим).
2. У цьому Порядку терміни вживаються у значенні, наведеному у Бюджетному кодексі України, інших нормативно-правових актах, що регламентують бюджетний процес.
3. Голова Казначейства на підставі Конституції України, закону та указу Президента України про введення воєнного стану в Україні або в окремих її місцевостях може приймати рішення про виконання повноважень органами Казначейства в особливому режимі (без переміщення, з переміщенням та розгортанням на іншій території, з тимчасовим припиненням роботи, з відновленням роботи тощо).
4. Казначейство виконує свої повноваження як учасник системи електронних платежів Національного банку з урахуванням актів та положень Національного банку, які визначають особливості функціонування банківської системи України в разі введення воєнного стану, у тому числі здійснення розрахунків з використанням розрахункових документів, поданих на паперових носіях, у разі обмеження доступу до системи електронних платежів Національного банку.
5. Казначейство під час виконання повноважень в особливому режимі здійснює заходи щодо збереження резервних копій баз даних платіжної системи та інформаційно-телекомунікаційних ресурсів для забезпечення відновлення функціонування автоматизованих систем Казначейства.
6. В умовах виконання повноважень в особливому режимі Казначейство у разі потреби може самостійно приймати рішення щодо відключення від системи електронних платежів Національного банку, про що невідкладно будь-якими засобами зв’язку повідомляє Національному банку та Мінфіну.
Працівники Казначейства та органів Казначейства під час виконання повноважень в особливому режимі можуть у разі потреби залучатися до роботи у святкові, вихідні дні та неробочий час.
7. Органи Казначейства з моменту прийняття рішення про тимчасове припинення роботи не здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів.
8. Повноваження органів Казначейства, що не працюють у штатному режимі, щодо казначейського обслуговування бюджетних коштів за рішенням Казначейства можуть бути передані іншим органам Казначейства.
Казначейське обслуговування доходів та інших надходжень бюджетів в особливому режимі
9. Казначейське обслуговування доходів та інших надходжень бюджетів здійснюється Казначейством та головними управліннями Державної казначейської служби в Автономній Республіці Крим, областях, мм. Києві та Севастополі (далі - головні управління Казначейства) в особливому режимі в установленому законодавством порядку з урахуванням особливостей, визначених цим Порядком.
10. В особливому режимі бюджетне відшкодування податку на додану вартість здійснюється Казначейством та головними управліннями Казначейства з урахуванням ресурсної забезпеченості єдиного казначейського рахунка після проведення видатків, визначених підпунктами 1 і 2 пункту 19 цього Порядку.
11. Доходи загального фонду місцевих бюджетів населених пунктів, що перебувають на територіях, на яких введено воєнний стан, у розмірі 80 відсотків спрямовуються головними управліннями Казначейства в особливому режимі на погашення позик, наданих на покриття тимчасових касових розривів місцевих бюджетів (за наявності заборгованості за такими позиками) та обслуговування місцевого боргу.
( Абзац перший пункту 11 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 420 від 09.04.2022 )
Кошти загального фонду (після погашення заборгованості за позиками, наданими на покриття тимчасових касових розривів місцевих бюджетів) та спеціального фонду місцевих бюджетів акумулюються та обліковуються на відповідних аналітичних рахунках у Казначействі.
У разі припинення діяльності органів місцевого самоврядування залишки коштів місцевих бюджетів тимчасово, до скасування воєнного стану, зберігаються на рахунках таких місцевих бюджетів, відкритих у Казначействі, до прийняття рішення щодо їх спрямування та використання.
12. У разі прийняття рішення про тимчасове припинення виконання повноважень в особливому режимі головними управліннями Казначейства операції з бюджетного відшкодування податку на додану вартість, повернення коштів, помилково або надміру зарахованих до бюджетів, погашення позик на покриття тимчасових касових розривів місцевих бюджетів здійснюються Казначейством.
13. Повернення (перерахування) коштів, помилково або надміру зарахованих до місцевих бюджетів населених пунктів, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють або здійснюють не в повному обсязі свої повноваження (далі - населені пункти на тимчасово неконтрольованій території), головні управління Казначейства здійснюють за поданням (висновком) органів, що контролюють справляння надходжень бюджету, погодженим з відповідною обласною адміністрацією або військово-цивільними адміністраціями відповідно до Закону України "Про військово-цивільні адміністрації" у разі їх утворення.
( Пункт 13 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 520 від 03.05.2022 )
Розрахунково-касове обслуговування розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів, інших клієнтів в особливому режимі
14. Розрахунково-касове обслуговування розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів, інших клієнтів (далі - клієнти) здійснюється Казначейством та органами Казначейства в особливому режимі в установленому законодавством порядку з урахуванням особливостей, визначених цим Порядком.
15. Клієнти, які у зв’язку із введенням воєнного стану переміщені в населений пункт, на території якого органи державної влади здійснюють свої повноваження, звертаються до відповідного органу Казначейства, який працює у штатному режимі, щодо розрахунково-касового обслуговування.
Внесення відповідних змін до мережі розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, відкриття рахунків, облік планових показників, реєстрація бюджетних зобов’язань таких клієнтів здійснюються в установленому законодавством порядку.
( Абзац другий пункту 15 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 381 від 29.03.2022 )
16. Органи Казначейства забезпечують розрахунково-касове обслуговування розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів у централізованому порядку в разі прийняття головним розпорядником бюджетних коштів відповідного рішення.
16-1. У разі прийняття рішення головним розпорядником бюджетних коштів щодо здійснення видатків у централізованому порядку або необхідності здійснення перерозподілу бюджетних асигнувань розпорядників бюджетних коштів, що включені до його мережі та розташовані на територіях, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих, і не здійснюють свою діяльність у штатному режимі, документи, визначені пунктами 37 та 47 Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2002 р. № 228 (Офіційний вісник України, 2002 р., № 9, ст. 414), таких розпорядників бюджетних коштів можуть підписуватись керівником установи вищого рівня та керівником її фінансового підрозділу або бухгалтерської служби.
( Порядок доповнено пунктом 16-1 згідно з Постановою КМ № 230 від 14.03.2023 )
17. Головні розпорядники бюджетних коштів можуть звертатися до Казначейства щодо припинення здійснення видатків з рахунків розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів, які включені до їх мережі та розташовані у населених пунктах на тимчасово неконтрольованій території.
( Абзац перший пункту 17 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 520 від 03.05.2022 )
Казначейство негайно вживає заходів до припинення здійснення видатків відповідних розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів.
18. У разі виконання повноважень Казначейством в особливому режимі відкриття асигнувань із загального фонду державного бюджету здійснюється в установленому законодавством порядку в такій черговості:
1) за видатками та наданням кредитів на:
національну безпеку і оборону та на здійснення заходів правового режиму воєнного стану, головних розпорядників бюджетних коштів, що здійснюють матеріально-технічне, транспортне, соціально-побутове та інше забезпечення діяльності Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, Ради національної безпеки і оборони України, Офісу Президента України та забезпечують обладнання робочих місць для виконання функціональних обов’язків оперативним складом пунктів управління у можливих місцях розгортання Ставки Верховного Головнокомандувача, а також розпорядників коштів державного бюджету, які забезпечують здійснення організації та процесуального керівництва досудовим розслідуванням;
оплату праці працівників бюджетних установ;
нарахування на заробітну плату;
обслуговування державного та гарантованого державою боргу, виконання гарантійних зобов’язань, виплати за державними деривативами;
соціальне забезпечення;
виконання членських зобов’язань Верховної Ради України перед міжнародними організаціями, членом яких є Верховна Рада України;
поточні трансферти місцевим бюджетам;
придбання медикаментів та перев’язувальних матеріалів;
забезпечення продуктами харчування;
оплату комунальних послуг та енергоносіїв, у тому числі енергосервісу;
підготовку кадрів закладами фахової передвищої та вищої освіти;
забезпечення осіб з інвалідністю технічними та іншими засобами реабілітації, виробами медичного призначення для індивідуального користування;
наукову і науково-технічну діяльність;
роботи та заходи, що здійснюються на виконання Загальнодержавної програми зняття з експлуатації Чорнобильської АЕС та перетворення об’єкта "Укриття" на екологічно безпечну систему, та роботи з посилення бар’єрних функцій зони відчуження;
компенсацію процентів, сплачуваних банкам та/або іншим фінансовим установам за кредитами, отриманими громадянами на будівництво (реконструкцію) чи придбання житла;
обслуговування пільгових державних кредитів та договорів із часткової компенсації процентів;
заходи, пов’язані з обороноздатністю держави, що здійснюються за рахунок коштів резервного фонду державного бюджету;
здійснення розвідувальної діяльності;
оплату послуг з охорони державних (комунальних) закладів культури;
забезпечення діяльності військових адміністрацій, утворених на територіях, включених до переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією, затвердженого Мінреінтеграції;
забезпечення, організацію та виконання літерних авіаційних рейсів повітряними суднами;
закупівлю, реставрацію предметів, матеріалів та продукції, призначених для відзначення, нагородження;
закупівлю санітарно-гігієнічних товарів та поліетиленової продукції для пакування відходів;
оплату послуг із страхування цивільно-правової відповідальності власників наземного транспорту, водіїв відповідно до законодавства;
програму державних гарантій медичного обслуговування населення;
оплату медичних послуг із зубопротезування та надання планової стоматологічної допомоги окремим категоріям осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України;
( Підпункт 1 пункту 18 доповнено новим абзацом згідно з Постановою КМ № 892 від 06.08.2024 )
реалізацію нового механізму фінансового забезпечення надання спеціалізованої медичної допомоги в окремих науково-дослідних установах Національної академії медичних наук;
середньострокові зобов’язання у сфері охорони здоров’я;
закупівлю та монтаж медичного обладнання згідно з переліком, затвердженим МОЗ, систем постачання медичного кисню;
оплату послуг та відшкодування витрат адвокатів, які надають безоплатну вторинну правничу допомогу;
оплату товарів, робіт та послуг, перерахування трансфертів місцевим бюджетам, що здійснюються під час реалізації проектів, виконання програм допомоги, які підтримуються Європейським Союзом, урядами іноземних держав, іноземними фінансовими та донорськими установами і міжнародними фінансовими організаціями, в тому числі на умовах співфінансування;
придбання та виготовлення бланків дипломів, свідоцтв та додатків до них для здобувачів освіти;
2) за іншими видатками та наданням кредитів.
Виконання розпоряджень про виділення коштів загального фонду місцевих бюджетів під час виконання органами Казначейства повноважень в особливому режимі здійснюється в установленому законодавством порядку.
( Пункт 18 в редакції Постанов КМ № 469 від 19.04.2022, № 211 від 27.02.2024 )
19. Казначейство та органи Казначейства здійснюють платежі за дорученнями клієнтів з урахуванням ресурсної забезпеченості єдиного казначейського рахунка в такій черговості:
1) за видатками на національну безпеку і оборону та на здійснення заходів правового режиму воєнного стану, а також розпорядників (одержувачів) коштів державного бюджету, які забезпечують обладнання робочих місць для виконання функціональних обов’язків оперативним складом пунктів управління у можливих місцях розгортання Ставки Верховного Головнокомандувача та здійснюють матеріально-технічне, транспортне, соціально-побутове та інше забезпечення діяльності Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, Ради національної безпеки і оборони України, Офісу Президента України, розпорядників коштів державного бюджету, які забезпечують здійснення організації та процесуального керівництва досудовим розслідуванням;
2) за витратами на:
- погашення та обслуговування державного (місцевого) боргу, виконання гарантійних зобов’язань, виплати за державними деривативами;
- фінансове забезпечення виплати пенсій, надбавок та підвищень до пенсій, призначених за пенсійними програмами, та дефіциту коштів Пенсійного фонду України;
- виплати та видатки, що здійснюються Пенсійним фондом України та Фондом загальнообов’язкового державного соціального страхування на випадок безробіття;
- покриття тимчасових касових розривів Пенсійного фонду України;
- виконання зобов’язань за укладеними договорами фінансового лізингу;
- виконання членських зобов’язань Верховної Ради України перед міжнародними організаціями, членом яких є Верховна Рада України;
- оплату послуг із забезпечення функціонування єдиних та державних реєстрів, держателем яких є Мін’юст та Мінінфраструктури;
- забезпечення безперервної роботи, захисту та розвитку об’єктів критичної інформаційної інфраструктури - національних електронних інформаційних ресурсів та державних інформаційно-комунікаційних систем;
- придбання державних цінних паперів за рахунок тимчасово вільних коштів місцевих бюджетів та на обслуговування рахунка у цінних паперах;
за витратами державного та місцевих бюджетів на:
- оплату праці працівників бюджетних установ;
- нарахування на заробітну плату;
- виплату винагороди присяжним;
- дослідження і розроблення, окремі заходи з виконання державних (регіональних) програм, субсидії та поточні трансферти підприємствам, установам та організаціям у частині оплати праці з нарахуваннями;
- соціальне забезпечення;
- реалізацію програм державних гарантій медичного обслуговування населення;
- оплату медичних послуг із зубопротезування та надання планової стоматологічної допомоги окремим категоріям осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України;
( Підпункт 2 пункту 19 доповнено новим абзацом згідно з Постановою КМ № 892 від 06.08.2024 )
- придбання медикаментів та перев’язувальних матеріалів;
- придбання води питної (зокрема бутильованої);
- забезпечення продуктами харчування;
- оплату комунальних послуг та енергоносіїв;
- поточні трансферти місцевим бюджетам;
- оплату соціальних послуг/компенсацію вартості соціальних послуг надавачам соціальних послуг, які були залучені до їх надання на договірній основі, зокрема шляхом соціального замовлення;
- оплату кейтерингових послуг та/або послуг гарячого харчування;
- інші захищені видатки;
- виконання заходів за рахунок коштів резервного фонду бюджету;
- програми з підтримки Збройних Сил, заходи та роботи з територіальної оборони (зокрема матеріально-технічного забезпечення підрозділів територіальної оборони);
- придбання безпілотних систем та засобів радіоелектронної боротьби, комплектувальних частин і деталей для їх виготовлення;
- послуги експертів та спеціалістів з питань, що мають значення для кримінальних проваджень, досудове розслідування в яких здійснюється детективами Національного антикорупційного бюро, БЕБ, слідчими Державного бюро розслідувань;
- послуги з оренди банківських сейфів для зберігання цінностей або документів, які є речовими доказами у кримінальних провадженнях, досудове розслідування в яких здійснюється детективами Національного антикорупційного бюро, БЕБ, слідчими Державного бюро розслідувань;
- послуги із зберігання зброї (озброєння та військової техніки, їх складових), послуги водіїв, придбання матеріалів та обладнання місць для зберігання зброї для забезпечення діяльності Національного антикорупційного бюро, БЕБ, Державного бюро розслідувань;
- придбання зброї, озброєння, боєприпасів, спеціальних і оперативно-технічних засобів для забезпечення діяльності Державного бюро розслідувань;
- забезпечення безперервної роботи, захисту та розвитку інформаційних систем, держателем яких є Державне бюро розслідувань;
- компенсаційні виплати та інші витрати працівникам дипломатичної служби, направленим у довготермінове відрядження до закордонних дипломатичних установ України;
- надання фінансової державної підтримки Фондом розвитку підприємництва суб’єктам підприємництва та фізичним особам на компенсацію відсотків за кредитами та винагороди за договорами фінансового лізингу і факторингу;
( Абзац підпункту 2 пункту 19 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 766 від 28.06.2024 )
- забезпечення надання безоплатної вторинної правничої допомоги та послуг з медіації;
- підготовку об’єктів до опалювального сезону та заходи з енергозбереження;
- придбання та встановлення джерел резервного живлення;
- забезпечення осіб з інвалідністю технічними та іншими засобами реабілітації, виробами медичного призначення для індивідуального користування, послугами з їх ремонту і технічного обслуговування;
- одноразову натуральну допомогу "пакунок малюка";
- оплату послуг з оздоровлення і відпочинку дітей, які потребують особливої уваги та підтримки, в дитячих оздоровчих таборах державних підприємств "Міжнародний дитячий центр "Артек", "Український дитячий центр "Молода гвардія" і в дитячих закладах, що містяться в Державному реєстрі майнових об’єктів оздоровлення та відпочинку дітей;
- оплату послуг з охорони території та об’єктів державних підприємств "Міжнародний дитячий центр "Артек" і "Український дитячий центр "Молода гвардія" та фінансову підтримку цих дитячих закладів;
- реабілітацію дітей з інвалідністю;
- придбання захищених носіїв особистих ключів;
- забезпечення діяльності військових адміністрацій, утворених на територіях, включених до переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією, затвердженого Мінреінтеграції;
- придбання канцтоварів, миючих та дезінфікуючих засобів (зокрема для закладів соціального захисту);
- оплату послуг зв’язку та поштових послуг, придбання конвертів, марок для відправки службової кореспонденції, оплату за послуги інтернет-провайдерів за користування Інтернетом;
- придбання систем та засобів оповіщення та інформування населення, запчастин та матеріалів для їх ремонту та модернізації, оплату послуг з їх впровадження (встановлення), ремонту та технічного обслуговування;
- оплату інформаційних послуг, у тому числі з виготовлення та розміщення інформаційної продукції, послуг із розміщення інформації в медіа;
- оплату ритуальних послуг (зокрема послуг з перевезення, поховання, доставки тіл померлих до моргів та бюро судово-медичної експертизи);
- придбання предметів ритуальної належності;
- оплату послуг з утримання місць поховання;
- нове будівництво, ремонт, утримання меморіальних кладовищ та інших місць почесних поховань, установлення намогильних споруд;
- оплату послуг із захоронення біологічних відходів;
- оплату експлуатаційних послуг, пов’язаних з утриманням будинків і споруд та прибудинкових територій (зокрема вивіз сміття);
- заходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварій в житловому фонді, бюджетних установах, закладах;
- утримання та поточний ремонт світлофорних об’єктів;
- охорону приміщень та заходи із захисту цих приміщень;
- компенсацію за пільговий проїзд окремих категорій громадян, оплату послуг з перевезення електротранспортом;
- послуги з поточного ремонту та обслуговування комп’ютерної та організаційної техніки, оплату послуг з адміністрування (обслуговування) програмного забезпечення, інших послуг у сфері інформатизації;
- забезпечення пально-мастильними матеріалами протипожежної та аварійно-рятувальної техніки;
- забезпечення роботи спеціалізованих санітарних автомобілів екстреної медичної допомоги (забезпечення пально-мастильними матеріалами, запасними частинами, послугами зв’язку);
- оплату послуг спеціалізованого санітарного транспорту;
- оплату послуг із страхування цивільно-правової відповідальності власників наземного транспорту, водіїв відповідно до законодавства, оплату послуг із медичного огляду водіїв;
- оплату послуг із страхування відповідальності суб’єктів господарювання за шкоду, яка може бути заподіяна внаслідок пожеж та аварій на об’єктах підвищеної небезпеки, включаючи пожежовибухонебезпечні об’єкти та об’єкти, господарська діяльність на яких може призвести до аварій екологічного і санітарно-епідеміологічного характеру;
- оплату послуг з очищення систем каналізації;
- оплату послуг з проведення контролю за якістю стічних вод, відбору проб та їх хімічного аналізу;
- оплату послуг з технічного обслуговування установок з доочистки води та біологічного очищення господарсько-побутових стічних вод;
- виконання робіт з реконструкції споруд для очищення стічних вод, а також каналізаційних мереж і споруд на них;
- оплату послуг з оренди електричного обладнання (генераторів);
- утримання та обслуговування електромереж;
- послуги прання, придбання та виготовлення білизни (зокрема постільної), рушників, матраців;
- оплату послуг з обслуговування протипожежної сигналізації, придбання засобів пожежогасіння, оплату послуг із перезарядки вогнегасників;
- утримання медичних закладів дорожньої галузі для реабілітації учасників ліквідації наслідків катастрофи на Чорнобильській АЕС;
- проведення конкурсів і підготовку договорів про виконання робіт із будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування за рахунок коштів міжнародних фінансових організацій, інших кредиторів та інвесторів, співфінансування зазначених робіт згідно з відповідними договорами, здійснення контролю за їх виконанням і прийняття доріг в експлуатацію;
- виготовлення проектної (проектно-кошторисної) документації, будівництво, реконструкцію, ремонт, облаштування захисних споруд цивільного захисту (сховищ, протирадіаційних укриттів), споруд подвійного призначення із захисними властивостями захисних споруд цивільного захисту, придбання первинних (мобільних) укриттів, ремонт та облаштування (пристосування) підвальних і цокольних приміщень, які плануються до використання для укриття населення, з урахуванням вимог щодо утримання, облаштування та експлуатації об’єктів фонду захисних споруд цивільного захисту, затверджених МВС;
( Абзац сімдесят сьомий підпункту 2 пункту 19 в редакції Постанови КМ № 892 від 06.08.2024 )
- облаштування пунктів незламності;
- придбання ветеринарних препаратів, кормів для тварин, утримання тварин;
- дослідження і розроблення, окремі заходи з виконання державних (регіональних) програм, субсидії та поточні трансферти підприємствам, установам та організаціям у частині придбання медикаментів та перев’язувальних матеріалів, забезпечення продуктами харчування, соціального забезпечення, оплати комунальних послуг та енергоносіїв, оплати послуг з оренди нежитлових приміщень, відряджень працівників установ, здійснення часткової компенсації процентів, сплачуваних банкам та/або іншим фінансовим установам за кредитами, отриманими громадянами на будівництво (реконструкцію) чи придбання житла, оплати послуг з розроблення техніко-економічного обґрунтування щодо недоцільності подальшої експлуатації, добудови (завершення будівництва), проектів ліквідації вугледобувних підприємств (шахт) та проведення їх комплексної державної експертизи;
- придбання одягу, взуття, м’якого інвентарю і обладнання для учнів з числа дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування;
- придбання гігієнічних засобів та товарів першої необхідності (зокрема одягу, взуття, м’якого інвентарю) для підопічних інтернатних установ/закладів системи соціального захисту населення, а також встановлення в цих установах/закладах пожежної сигналізації, системи блискавкозахисту, обробку дерев’яних конструкцій приміщень вогнезахисним розчином;

................
Перейти до повного тексту