1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 2 червня 2021 р. № 584
Київ
Про затвердження Порядку ведення Реєстру державних сертифікатів про рівень володіння державною мовою
( Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 667 від 07.06.2024 )
Відповідно до абзацу четвертого частини десятої статті 48 Закону України "Про забезпечення функціонування української мови як державної" Кабінет Міністрів України постановляє:
Затвердити Порядок ведення Реєстру державних сертифікатів про рівень володіння державною мовою, що додається.

Прем'єр-міністр України

Д.ШМИГАЛЬ

Інд. 73


ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 2 червня 2021 р. № 584
ПОРЯДОК
ведення Реєстру державних сертифікатів про рівень володіння державною мовою
Загальна частина
1. Цей Порядок визначає механізм формування і ведення Реєстру державних сертифікатів про рівень володіння державною мовою (далі - Реєстр) - автоматизованої інформаційної системи, яка забезпечує збирання, облік, накопичення, зберігання, захист, пошук, отримання інформації про видані та/або анульовані державні сертифікати про рівень володіння державною мовою (далі - державні сертифікати) і є складовою інформаційно-комунікаційної системи "Іспитова система для визначення рівня володіння державною мовою".
( Пункт 1 в редакції Постанови КМ № 667 від 07.06.2024 )
2. Терміни, що вживаються у цьому Порядку, мають таке значення:
відповідальні особи Національної комісії зі стандартів державної мови (далі - Комісія) - працівники апарату Комісії, до основних завдань яких належить забезпечення формування та ведення Реєстру;
витяг з Реєстру - сформований в електронній формі за допомогою програмних засобів ведення Реєстру та засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки документ, що містить актуальну на дату і час його формування інформацію про видані та/або анульовані державні сертифікати (далі - інформація) та має обов’язкове посилання на Реєстр;
електронний кабінет - персональне автоматизоване робоче місце фізичної особи для отримання інформації з Реєстру шляхом автентифікації та ідентифікації такої особи.
Інші терміни у цьому Порядку вживаються у значенні, наведеному в Законах України "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги", "Про електронні комунікації", "Про публічні електронні реєстри" та Положенні про інтегровану систему електронної ідентифікації, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 3 листопада 2023 р. № 1150 (Офіційний вісник України, 2023 р., № 101, ст. 6026).
( Абзац п'ятий пункту 2 в редакції Постанови КМ № 667 від 07.06.2024 )
3. Реєстр ведеться Комісією з метою:
1) забезпечення формування, реєстрації та обліку інформації;
2) перевірки достовірності виданих державних сертифікатів;
3) надання витягу з Реєстру.
4. Власником Реєстру є держава в особі Комісії. Держателем та адміністратором Реєстру, а також володільцем інформації, що міститься та обробляється в Реєстрі, є Комісія.
( Пункт 4 в редакції Постанови КМ № 667 від 07.06.2024 )
5. Доступ до Реєстру здійснюється через офіційний веб-сайт Комісії або через відкритий інформаційний ресурс, який має офіційну адресу в Інтернеті (https://rds.mova.gov.ua).
( Пункт 5 в редакції Постанови КМ № 667 від 07.06.2024 )
6. Адміністратор Реєстру:
1) вживає організаційних заходів, пов’язаних із забезпеченням функціонування Реєстру;
2) здійснює контроль за забезпеченням захисту інформації в Реєстрі згідно із законодавством;
3) забезпечує верифікацію в Реєстрі інформації, визначеної законодавством;
4) встановлює вимоги до апаратного та програмного забезпечення Реєстру;
5) забезпечує:
функціонування Реєстру;
здійснення заходів із технічного і технологічного забезпечення Реєстру, формування, модернізації та супроводження його програмного забезпечення та веб-сайту з інформаційно-пошуковою системою доступу до відкритих даних, що містяться в Реєстрі;
взаємодію Реєстру з іншими автоматизованими системами, інформаційними ресурсами та державними реєстрами у випадках та у порядку, визначених законодавством;
можливість доступу у форматі відкритих даних до інформації, що міститься в Реєстрі, у порядку, встановленому законодавством;
оброблення, ведення обліку та зберігання в Реєстрі інформації;
ведення в Реєстрі обліку даних про видані та/або анульовані державні сертифікати;
здійснення комплексу заходів щодо захисту інформації;
внесення до Реєстру та верифікацію інформації;
ведення обліку операцій, пов’язаних з обробкою персональних даних та доступом до них із зберіганням інформації про дату, час та джерело збирання персональних даних, зміну персональних даних, перегляд персональних даних, передачу (копіювання) персональних даних, дату та час видалення або знищення персональних даних користувача Реєстру, який здійснив одну із зазначених операцій, мету та підстави зміни, перегляду передачі та видалення або знищення персональних даних;
здійснення інших заходів щодо функціонування Реєстру в порядку та обсягах, передбачених законодавством.
7. Доступ до відкритої інформації, що міститься в Реєстрі (прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності) власника державного сертифіката, про рівень володіння державною мовою, серійний номер і дата видачі державного сертифіката), надається через офіційний веб-сайт Комісії.
( Пункт 7 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 667 від 07.06.2024 )
8. Інформація, що міститься в Реєстрі, формується за допомогою програмних засобів ведення Реєстру та автоматично надається у формі витягу в електронній формі і засвідчується кваліфікованою електронною печаткою Комісії.
Формування та ведення Реєстру
9. Інформація зберігається у Реєстрі 75 років, якщо інше не встановлено законом.
10. Інформація створюється/вноситься до Реєстру відповідальними особами.
( Пункт 10 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 667 від 07.06.2024 )
11. Підставами для внесення інформації до Реєстру є:
1) рішення Комісії про встановлення результатів іспиту та видачу державного сертифіката;
2) рішення суду про анулювання державного сертифіката, яке набрало законної сили.
12. Відповідальні особи вносять до Реєстру інформацію про видачу державного сертифіката не пізніше наступного дня після встановлення результатів іспиту. Державний сертифікат вважається виданим у момент внесення до Реєстру відповідного запису.
13. Відповідальні особи вносять до Реєстру інформацію про анулювання державного сертифіката не пізніше ніж на п’ятий робочий день після отримання рішення суду про анулювання державного сертифіката, яке набрало законної сили.
14. Відповідальні особи здійснюють доступ до інформації, що міститься в Реєстрі, з використанням ідентифікаторів доступу.
15. Інформація, що міститься в Реєстрі, включає такі відомості:
1) прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності) власника державного сертифіката;

................
Перейти до повного тексту