- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 17 березня 2021 р. № 226 Київ |
Про затвердження Порядку та умов надання у 2021 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на розвиток спортивної інфраструктури
Затвердити Порядок та умови надання у 2021 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на розвиток спортивної інфраструктури, що додаються.
Прем'єр-міністр України |
Д.ШМИГАЛЬ |
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 17 березня 2021 р. № 226
ПОРЯДОК ТА УМОВИ
надання у 2021 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на розвиток спортивної інфраструктури
1. Ці Порядок та умови визначають механізм надання та використання у 2021 році субвенції з
державного бюджету місцевим бюджетам на розвиток спортивної інфраструктури (далі - субвенція), що передбачена у загальному фонді.
2. Субвенція спрямовується на виконання нових та завершення розпочатих у попередніх періодах робіт з будівництва та реконструкції об’єктів спортивної інфраструктури (багатофункціональних спортивних комплексів, спортивних залів для ігрових видів спорту, різних видів єдиноборств, плавальних спортивних басейнів, льодових арен, спортивних стадіонів, палаців спорту), що призначені для проведення всеукраїнських та міжнародних змагань, а також навчально-тренувальних зборів для національних збірних команд з не менше ніж п’яти олімпійських видів спорту (далі - спортивні об’єкти).
3. Головним розпорядником субвенції є Мінмолодьспорт.
4. Розпорядники субвенції за місцевими бюджетами визначаються рішеннями про такі бюджети відповідно до законодавства.
5. Умовами надання субвенції є:
1) для створення нових спортивних об’єктів:
співфінансування у 2021 році з місцевих бюджетів та позабюджетних коштів, не заборонених законодавством, в обсязі не менше ніж 10 відсотків загальної вартості робіт з будівництва та реконструкції спортивних об’єктів, запланованих на перший рік;
наявність необхідних для проведення робіт документів, зокрема проектно-кошторисної документації, дозволу на виконання робіт з будівництва та реконструкції спортивних об’єктів, експертного звіту, затверджених в установленому порядку;
подання матеріалів щодо плану використання коштів у 2021 році відповідно до затвердженого титула спортивного об’єкта на проведення робіт з будівництва та реконструкції;
2) для завершення розпочатих у попередніх періодах робіт з будівництва та реконструкції спортивних об’єктів, які виконувалися за рахунок субвенцій з
державного бюджету місцевим бюджетам на будівництво/реконструкцію палаців спорту та спортивних басейнів:
співфінансування у 2021 році з місцевих бюджетів та позабюджетних коштів, не заборонених законодавством, в обсязі не менше ніж 10 відсотків залишкової вартості робіт з будівництва та реконструкції спортивних об’єктів;
подання фінансово-економічного обґрунтування щодо подальшого плану розвитку та експлуатації спортивного об’єкта з визначенням джерел фінансування на короткостроковий період (до трьох років);
подання матеріалів щодо використаних коштів та виконаних робіт з будівництва та реконструкції спортивних об’єктів у минулих бюджетних періодах, включаючи документи щодо проведення робіт з будівництва та реконструкції спортивних об’єктів, які були виконані за рахунок коштів місцевого бюджету, міжбюджетних трансфертів та інших джерел, не заборонених законодавством, та плану використання коштів у 2021 році, а також фотографій, на яких зафіксований поточний стан спортивного об’єкта;
подання гарантійного листа щодо співфінансування та своєчасного використання субвенції в повному обсязі, забезпечення функціонування спортивних об’єктів за рахунок коштів місцевого бюджету.
Джерелами співфінансування коштів місцевих бюджетів не можуть бути інші міжбюджетні трансферти з державного бюджету місцевим бюджетам.
Благоустрій території спортивних об’єктів здійснюється за рахунок коштів місцевих бюджетів та позабюджетних коштів, не заборонених законодавством.
6. До переліку спортивних об’єктів, роботи з будівництва та реконструкції яких планується здійснити у 2021 році (далі - перелік об’єктів), включаються об’єкти комунальної власності:
1) що є окремими спортивними спорудами або належать до закладів фізичної культури і спорту;
2) строк завершення робіт з будівництва та реконструкції яких розпочато у:
поточному році та не перевищує трьох років;
попередніх періодах та закінчується у поточному році або не перевищує двох років.
Проведення робіт з будівництва та реконструкції спортивних об’єктів у наступних бюджетних періодах за рахунок коштів місцевих бюджетів та позабюджетних коштів, не заборонених законодавством;
3) що мають відведену в установленому порядку відповідну земельну ділянку, за якою відсутні судові процеси;
4) що мають затверджену в установленому законодавством порядку проектно-кошторисну документацію та дозвіл на виконання робіт;
5) у яких кількість глядацьких місць становить не менше ніж 500;
6) у проектно-кошторисній документації для будівництва яких враховано вимоги щодо доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, що підтверджено позитивним експертним звітом;
7) що мають документальне підтвердження від спортивних федерацій щодо відповідності спортивного об’єкта вимогам, необхідним для проведення всеукраїнських та міжнародних змагань з не менше ніж п’яти олімпійських видів спорту та намірів проведення відповідної сертифікації після завершення робіт з будівництва та реконструкції спортивних об’єктів.
До переліку об’єктів додаються зведені розрахунки вартості робіт за видами, строком виконання та обсягами співфінансування.
7. Пропозиції щодо включення спортивного об’єкта до переліку об’єктів з відповідним обґрунтуванням та матеріалами подаються Мінмолодьспорту місцевими органами виконавчої влади/виконавчими органами сільських, селищних, міських рад і територіальних громад.
................Перейти до повного тексту