1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 15 грудня 2021 р. № 1327
Київ
Деякі питання формування переліку об’єктів житлового будівництва, що не прийняті в експлуатацію
Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Затвердити Порядок формування переліку об’єктів житлового будівництва, що не прийняті в експлуатацію, що додається.
2. Обласним, Київській та Севастопольській міським державним адміністраціям:
розмістити протягом десяти днів на своїх офіційних веб-сайтах оголошення про формування переліку об’єктів житлового будівництва, що не прийняті в експлуатацію;
сформувати протягом чотирьох місяців переліки об’єктів житлового будівництва, що не прийняті в експлуатацію, на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці та справи щодо кожного зазначеного у переліку об’єкта будівництва;
розмістити не пізніше ніж протягом п’яти місяців на своїх офіційних веб-сайтах переліки об’єктів житлового будівництва, що не прийняті в експлуатацію, та надіслати їх Міністерству розвитку громад та територій.
3. Міністерству розвитку громад та територій сформувати протягом місяця з дня отримання інформації від обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій узагальнений перелік об’єктів житлового будівництва, що не прийняті в експлуатацію, та розмістити його на офіційному веб-сайті Міністерства розвитку громад та територій.

Прем'єр-міністр України

Д. ШМИГАЛЬ

Інд. 21


ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 15 грудня 2021 р. № 1327
ПОРЯДОК
формування переліку об’єктів житлового будівництва, що не прийняті в експлуатацію
1. Цей Порядок визначає механізм формування переліку об’єктів житлового будівництва, що не прийняті в експлуатацію (далі - перелік).
2. До переліку включається інформація про житлові будівлі або їх комплекси (у тому числі ті, які мають ознаки самочинного будівництва) (далі - об’єкти будівництва), які одночасно відповідають таким критеріям:
за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів будівництва із середніми (СС2) та значними наслідками (СС3);
фінансування об’єктів будівництва здійснювалося з використанням залучених коштів фізичних та/або юридичних осіб;
об’єкти будівництва не прийняті в експлуатацію у строк понад два роки із запланованої дати введення в експлуатацію згідно з договорами, відповідно до яких залучено кошти фізичних та/або юридичних осіб, або згідно з проектною документацією;
будівельні роботи на об’єкті будівництва не проводяться понад два останніх роки.
3. Формування переліку здійснюється обласними, Київською та Севастопольською міськими держадміністраціями за формою згідно з додатком протягом строку, зазначеного в оголошенні про формування переліку.
Оголошення про формування переліку розміщується на офіційних веб-сайтах місцевих держадміністрацій та в місцевих засобах масової інформації і містить перелік інформації, необхідної для формування переліку, та кінцевий строк її подання.
Інформація для формування переліку подається фізичними та/або юридичними особами поштою або електронними засобами.
Відповідальність за достовірність інформації несуть фізичні або юридичні особи, якими подано відповідну інформацію.
Інформацію, яка перебуває у володінні державних органів та органів місцевого самоврядування, зокрема міститься в державних базах і реєстрах, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації отримують в таких органах, з державних баз даних і реєстрів.
Неподання або подання не в повному обсязі інформації про об’єкт не є підставою для невключення такого об’єкта до відповідного переліку.
Внесення змін до переліку та/або справи здійснюється відповідно до цього Порядку у разі потреби (наявності нового об’єкта будівництва, який відповідає встановленим пунктом 2 цього Порядку критеріям, прийняття об’єкта будівництва в експлуатацію, знесення об’єкта будівництва).
4. Щодо кожного об’єкта будівництва, що включається до переліку, формується справа, яка містить таку інформацію (за наявності):
1) місцезнаходження (адреса), назва об’єкта будівництва згідно з наявною містобудівною документацією;
2) клас наслідків (відповідальності), загальні техніко-економічні показники, наявність секцій (черг), ознаки самочинного будівництва на момент початку будівельних робіт;
3) технічні характеристики об’єкта будівництва, фактичний стан;
4) кількість осіб, які постійно проживають на об’єкті будівництва;
5) права на об’єкт будівництва та/або його частини (квартири, нежитлові приміщення із зазначенням номера приміщення, його типу, загальної площі та прізвища, імені, по батькові (за наявності) (найменування) власника майнових прав (право вимоги), зареєстровані в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, у тому числі обтяження;
6) наявність інших об’єктів будівництва або нерухомості, що розміщені на земельній ділянці, на якій розташований об’єкт будівництва;
7) інформацію про замовника будівництва та/або особу, яка виконує функції замовника будівництва: найменування, місцезнаходження та код згідно з ЄДРПОУ (для юридичних осіб) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), місце проживання та реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), паспорт громадянина України (для фізичних осіб), інформацію про бенефіціарів замовника, керівника (для юридичних осіб); інформацію про наявність замовника за місцем реєстрації;

................
Перейти до повного тексту