1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 6 грудня 2021 р. № 1271
Київ
Про реалізацію експериментального проекту будівництва Великої кільцевої автомобільної дороги навколо м. Києва
( Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 416 від 28.04.2023 )
Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Погодитися з пропозицією Міністерства інфраструктури та Державного агентства автомобільних доріг стосовно реалізації до 1 грудня 2023 р. експериментального проекту будівництва Великої кільцевої автомобільної дороги навколо м. Києва (далі - експериментальний проект).
2. Затвердити Порядок реалізації експериментального проекту будівництва Великої кільцевої автомобільної дороги навколо м. Києва, що додається.
3. Установити, що:
1) координаторами експериментального проекту є Міністерство розвитку громад, територій та інфраструктури та Державне агентство відновлення та розвитку інфраструктури;
2) учасниками експериментального проекту є Міністерство розвитку громад, територій та інфраструктури, Державне агентство відновлення та розвитку інфраструктури, Служба автомобільних доріг у Київській області, проектні та дорожньо-будівельні організації (за згодою).
( Пункт 3 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 416 від 28.04.2023 )
4. Міністерству розвитку громад, територій та інфраструктури за участю Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури підготувати протягом місяця після завершення експериментального проекту спільний звіт про результати його реалізації та подати Кабінетові Міністрів України.
( Пункт 4 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 416 від 28.04.2023 )

Прем'єр-міністр України

Д. ШМИГАЛЬ

Інд. 21


ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 6 грудня 2021 р. № 1271
ПОРЯДОК
реалізації експериментального проекту будівництва Великої кільцевої автомобільної дороги навколо м. Києва
( У тексті Порядку слово "Укравтодор" в усіх відмінках замінено словами "Агентство відновлення" у відповідному відмінку згідно з Постановою КМ № 416 від 28.04.2023 )
Загальні питання
1. Цей Порядок визначає механізм відбору виконавця (далі - відбір) та укладення договору на виконання робіт та/або послуг з будівництва (далі - договір) Великої кільцевої автомобільної дороги навколо м. Києва.
2. Експериментальний проект будівництва Великої кільцевої автомобільної дороги навколо м. Києва (далі - експериментальний проект) полягає у застосуванні альтернативного прозорого механізму визначення через інформаційно-телекомунікаційну систему відбору виконавця робіт та способів регулювання господарських відносин, визначення максимально ефективних підходів для подальшого закріплення апробованого регулювання на законодавчому рівні.
3. Організація експериментального проекту здійснюється Мінінфраструктури, Агентством відновлення, Службою автомобільних доріг у Київській області.
4. Учасниками експериментального проекту є Мінінфраструктури, Агентство відновлення, Служба автомобільних доріг у Київській області, проектні та дорожньо-будівельні організації (за згодою).
5. Експериментальний проект реалізується на проектних ділянках будівництва Великої кільцевої автомобільної дороги навколо м. Києва, визначених пунктом 10 цього Порядку (далі - об’єкти).
6. Замовником робіт та/або послуг з будівництва Великої кільцевої автомобільної дороги навколо м. Києва та відповідальним за організацію та проведення відбору згідно з цим Порядком є Служба автомобільних доріг у Київській області (далі - замовник).
7. Завданням відбору є забезпечення прозорого конкурентного відбору виконавця робіт, яке забезпечить реалізацію експериментального проекту відповідно до затвердженої проектної документації.
8. Відбір може проводитися, а договір укладатися як на реалізацію всього експериментального проекту, так і щодо окремої/окремих ділянки/ділянок Великої кільцевої автомобільної дороги навколо м. Києва.
У разі проведення відбору на реалізацію кількох об’єктів Великої кільцевої автомобільної дороги навколо м. Києва кожна окрема проектна ділянка будівництва замовником визначається як окремий лот.
9. Рішення щодо проведення відбору на реалізацію всього експериментального проекту чи окремої/окремих ділянки/ділянок Великої кільцевої автомобільної дороги навколо м. Києва приймає замовник.
Технічні характеристики Великої кільцевої автомобільної дороги навколо м. Києва
10. Велика кільцева автомобільна дорога навколо м. Києва включає в себе сім окремих проектних ділянок будівництва та поєднує між собою магістральні автомобільні дороги державного значення Київ - Ковель - Ягодин (М-07), Київ - Чоп (М-06), Київ - Одеса (М-05), Київ -Знам’янка (Н-01), Київ - Харків - Довжанський (М-03), Київ - Чернігів - Нові Яриловичі (М-01) із будівництвом мостового переходу біля м. Українки Обухівського району Київської області, а саме:
об’єкт № 1 - будівництво на ділянці від автомобільної дороги Київ - Ковель - Ягодин (М-07) до автомобільної дороги Київ - Чоп (М-06) (Київська область);
об’єкт № 2 - будівництво з’єднувальної ділянки Великої кільцевої автомобільної дороги навколо м. Києва від автомобільної дороги Київ - Чоп (М-06) до автомобільної дороги Київ - Одеса (М-05) (Київська область);
об’єкт № 3 - реконструкція з’єднувальної ділянки Великої кільцевої автомобільної дороги навколо м. Києва від автомобільної дороги Київ - Одеса (М-05) до автомобільної дороги Київ - Знам’янка (Н-01) (Київська область);
об’єкт № 4 - будівництво мостового переходу через р. Дніпро з підходами до автомобільної дороги Київ - Знам’янка (Н-01) та автомобільної дороги Гора - Рогозів (Київська область);
об’єкт № 5 - будівництво з’єднувальної ділянки Великої кільцевої автомобільної дороги навколо м. Києва від Гора - Рогозів до Київ - Харків - Довжанський (М-03);
об’єкт № 6 - реконструкція Північно-Східної об’їзної дороги м. Києва на ділянці Іванків - Безуглівка;
об’єкт № 7 - реконструкція Великої кільцевої автомобільної дороги навколо м. Києва на ділянці Київ - Чернігів - Нові Яриловичі на 26 + 085 км - 36 + 479 км (М-01, об’їзд м. Броварів) від с. Калинівка до перехрестя Північно-Східної об’їзної дороги м. Києва (Р-03).
Проведення відбору
11. Відбір проводиться замовником через інформаційно-телекомунікаційну систему, через яку здійснюється зв’язок між замовником та учасниками відбору, публікується інформація про відбір та його результати.
12. Для проведення відбору замовник забезпечує розроблення інформаційно-телекомунікаційної системи (модуля), яка має комплексну систему захисту інформації та забезпечує реєстрацію осіб та їх автентифікацію, автоматичне розміщення, отримання і передання інформації та документів під час проведення відбору, користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якої здійснюється за допомогою Інтернету.
13. Для проведення відбору в рамках реалізації експериментального проекту за всіма об’єктами замовник утворює конкурсний комітет (далі - комітет) та затверджує його склад у кількості не менш як п’ять осіб і положення про комітет. До складу комітету можуть входити виключно працівники замовника. Комітет має право залучати експертів.
Експертами не можуть бути громадяни держави, визнаної Верховною Радою України державою-агресором, або особи, які перебувають у трудових чи інших договірних відносинах із засновниками, учасниками юридичних осіб, які подали заявку, або особи, пов’язані з ними відносинами контролю, а також особи, які перебувають у трудових чи інших договірних відносинах з такими особами.
14. Комітет:
1) розробляє, затверджує та забезпечує публікацію оголошення про проведення відбору;
2) розробляє, затверджує та забезпечує публікацію конкурсної документації;
3) забезпечує розгляд та оцінку конкурсних пропозицій на всіх етапах проведення відбору;
4) забезпечує надання роз’яснень учасникам відбору щодо питань проведення відбору;
5) визначає переможця відбору;
6) виконує інші функції, необхідні для забезпечення проведення відбору та підписання договору.
Керівництво роботою комітету здійснює його голова. Засідання комітету є правоможним за умови участі в ньому не менше двох третин всіх членів комітету. Рішення комітету приймається більшістю голосів присутніх членів комітету та оформляється протоколом засідання комітету, який підписується усіма присутніми членами комітету. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на його засіданні, з кожного питання.

................
Перейти до повного тексту