1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 19 червня 2020 р. № 589
Київ
( Постанова втратила чинність на підставі Постанови КМ № 174 від 28.02.2023 )
Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 27 листопада 2019 р. № 1074
Кабінет Міністрів України постановляє:
Внести до постанови Кабінету Міністрів України від 27 листопада 2019 р. № 1074 "Деякі питання створення госпітальних округів" (Офіційний вісник України, 2020 р., № 2, ст. 60) зміни, що додаються.

Прем'єр-міністр України

Д.ШМИГАЛЬ

Інд. 73


ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 19 червня 2020 р. № 589
ЗМІНИ,
що вносяться до постанови Кабінету Міністрів України від 27 листопада 2019 р. № 1074
( Див. текст )
1. У постанові
1) вступну частину викласти в такій редакції:
"Відповідно до частини четвертої статті 16 Основ законодавства України про охорону здоров’я Кабінет Міністрів України постановляє:";
2) абзац третій пункту 1 виключити;
3) пункт 3 викласти в такій редакції:
"3. Рекомендувати Раді міністрів Автономної Республіки Крим, обласним, Київській та Севастопольській міським державним адміністраціям утворити госпітальні ради.".
2. Порядок створення госпітальних округів, затверджений зазначеною постановою, викласти в такій редакції:
"ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 27 листопада 2019 р. № 1074
(в редакції постанови Кабінету Міністрів України
від 19 червня 2020 р. № 589)
ПОРЯДОК
створення госпітальних округів
Загальна частина
1. Цей Порядок встановлює механізм створення, управління та функціонування госпітальних округів.
2. Терміни, що вживаються у цьому Порядку, мають таке значення:
опорні заклади охорони здоров’я - це багатопрофільні заклади охорони здоров’я державної та комунальної форми власності, які відповідають або можуть бути підвищені до рівня багатопрофільної лікарні інтенсивного лікування першого або другого рівня;
спроможна мережа госпітального округу - сукупність закладів охорони здоров’я, які провадять в установленому законом порядку господарську діяльність з медичної практики та мають функціональні потужності, здатні забезпечувати надання якісної, комплексної, безперервної і орієнтованої на пацієнта медичної допомоги відповідно до соціально-демографічних характеристик населення, особливостей його розселення на відповідній території;
функціональні потужності - наявність персоналу з відповідним освітнім, кваліфікаційним рівнем та матеріально-технічною базою, що відповідають встановленим законодавством вимогам.
Інші терміни вживаються в цьому Порядку у значенні, наведеному в Основах законодавства України про охорону здоров’я та інших актах законодавства у сфері охорони здоров’я.
3. Госпітальні округи створюються з метою забезпечення територіальної доступності якісної медичної допомоги населенню шляхом організації мережі закладів охорони здоров’я та фізичних осіб - підприємців, які зареєстровані в установленому законом порядку та одержали ліцензію на право провадження господарської діяльності з медичної практики, на території Автономної Республіки Крим, областей, мм. Києва та Севастополя.
У межах госпітального округу забезпечується:
реалізація державної політики у сфері охорони здоров’я;
систематична взаємодія між суб’єктами госпітального округу;
поступове формування спроможної мережі госпітального округу для гарантованого своєчасного доступу населення до медичної допомоги належної якості;
ефективне використання ресурсів системи охорони здоров’я та інвестицій для розвитку спроможної мережі госпітального округу;
транспортна доступність до закладів охорони здоров’я, що забезпечують надання медичної допомоги;
модернізація системи надання медичної допомоги.
4. Госпітальні округи створюються відповідно до механізмів управління та функціонування, встановлених цим Порядком.
5. Створення госпітальних округів здійснюється на основі поєднання таких принципів:
безпечність та якість медичної допомоги на основі доказової медицини;
своєчасність доступу до медичної допомоги;
економічна ефективність, яка полягає у забезпеченні максимально можливої якості медичної допомоги за умови раціонального та ощадливого використання ресурсів.
Механізм управління у госпітальному окрузі
6. Госпітальний округ вважається створеним та функціонує в межах Автономної Республіки Крим, області, мм. Києва та Севастополя.
Госпітальний округ не є окремим організаційно-правовим рівнем організації виконавчої влади, окремою юридичною особою чи суб’єктом господарювання.
Суб’єктами госпітального округу є заклади охорони здоров’я та фізичні особи - підприємці, які зареєстровані в установленому законом порядку та одержали ліцензію на право провадження господарської діяльності з медичної практики, що забезпечують медичне обслуговування населення на території госпітального округу.
7. Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська чи Севастопольська міські держадміністрації для визначення проблемних питань, координації дій, розроблення пропозицій та рекомендацій щодо реалізації на рівні госпітального округу державної політики у сфері охорони здоров’я, а також щодо організації надання медичної допомоги в госпітальному окрузі утворюють госпітальну раду як консультативно-дорадчий орган при Раді міністрів Автономної Республіки Крим, обласній, Київській чи Севастопольській міській держадміністрації.
8. До складу госпітальної ради входять представники державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, у тому числі представники:
обласної, Київської чи Севастопольської міської держадміністрації, Ради міністрів Автономної Республіки Крим - не менше трьох осіб;
обласної, Київської чи Севастопольської міської ради, Верховної Ради Автономної Республіки Крим - не менше двох осіб;
закладів охорони здоров’я або фізичних осіб - підприємців, які зареєстровані в установленому законом порядку та одержали ліцензію на право провадження господарської діяльності з медичної практики, що надають первинну медичну допомогу, - не менше двох осіб;
закладів охорони здоров’я, що надають вторинну (спеціалізовану) та/або третинну (високоспеціалізовану) медичну допомогу, - не менше п’яти осіб;
закладів громадського здоров’я - одна особа або більше;
закладів охорони здоров’я, що надають екстрену медичну допомогу, - одна особа або більше;
професійних спілок працівників охорони здоров’я - одна особа або більше;
громадськості (громадських об’єднань, які представляють інтереси пацієнтів, та/або інших громадських об’єднань) - не менше двох осіб.
Представником закладу охорони здоров’я у госпітальній раді може виступати його керівник, заступник або для закладів охорони здоров’я комунальної форми власності - особа, уповноважена власником (уповноваженим органом управління) закладу охорони здоров’я.

................
Перейти до повного тексту