1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 12 серпня 2020 р. № 818
Київ
Деякі питання розвитку системи екстреної медичної допомоги у 2020 році
( Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1036 від 26.10.2020 )
Відповідно до частини сьомої статті 20 Бюджетного кодексу України Кабінет Міністрів України
постановляє:
1. Затвердити такі, що додаються:
Порядок використання коштів, передбачених у державному бюджеті для розвитку системи екстреної медичної допомоги;
перелік медичних виробів та допоміжних засобів до них, систем медичних виробів, процедурних наборів, що закуповуються за кошти державного бюджету для розвитку системи екстреної медичної допомоги.
2. Установити, що:
вимоги пункту 9 Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ , затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2002 р. № 228 (Офіційний вісник України, 2002 р., № 9, ст. 414), щодо критеріїв визначення одержувача бюджетних коштів не застосовуються під час визначення одержувача бюджетних коштів за програмою "Розвиток системи екстреної медичної допомоги";
введення в межах заходів з розвитку системи екстреної медичної допомоги в обіг та/або в експлуатацію внесених до затвердженого цією постановою переліку медичних виробів, систем медичних виробів, процедурних наборів, медичних виробів для діагностики in vitro у складі спеціалізованого санітарного транспорту, щодо яких не виконані вимоги пунктів 15-19 Технічного регламенту щодо медичних виробів , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 2 жовтня 2013 р. № 753 (Офіційний вісник України, 2013 р., № 82, ст. 3046), пунктів 10-13 Технічного регламенту щодо медичних виробів для діагностики in vitro , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 2 жовтня 2013 р. № 754 (Офіційний вісник України, 2013 р., № 82, ст. 3047), дозволяється за умови визнання призначеним органом з оцінки відповідності результатів оцінки відповідності, проведеної акредитованими іноземними органами з оцінки відповідності, відповідно до вимог частин першої та третьої статті 45 Закону України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності".
3. Міністерству охорони здоров’я подати до 1 квітня 2021 р. Кабінетові Міністрів України та Міністерству фінансів звіт про результати здійснення заходів з розвитку системи екстреної медичної допомоги та пропозиції щодо продовження здійснення таких заходів у 2021 році.
4. Обласним державним адміністраціям:
забезпечити реєстрацію спеціалізованого санітарного транспорту екстреної медичної допомоги типів B і C;
забезпечити доставку спеціалізованого санітарного транспорту екстреної медичної допомоги типів B і C та засобів оснащення для демонстрації та тренування від державного підприємства "Медичні закупівлі України" до центрів екстреної медичної допомоги та медицини катастроф за рахунок коштів відповідних місцевих бюджетів;
подати Міністерству охорони здоров’я до 31 грудня 2020 р. звіт про укомплектування навчально-тренувальних відділів центрів екстреної медичної допомоги та медицини катастроф засобами оснащення для демонстрації та тренування та укомплектування бригад екстреної (швидкої) медичної допомоги спеціалізованим санітарним транспортом.
Прем'єр-міністр України Д.ШМИГАЛЬ
Інд. 73
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 12 серпня 2020 р. № 818
ПОРЯДОК
використання коштів, передбачених у державному бюджеті для розвитку системи екстреної медичної допомоги
1. Цей Порядок визначає механізм використання коштів, передбачених у державному бюджеті за програмою "Розвиток системи екстреної медичної допомоги" (далі - бюджетні кошти).
2. Головним розпорядником бюджетних коштів та відповідальним виконавцем бюджетної програми є МОЗ.
Одержувачем бюджетних коштів є державне підприємство "Медичні закупівлі України" (далі - одержувач), що належить до сфери управління МОЗ.
3. Бюджетні кошти спрямовуються на:
1) забезпечення центрів екстреної медичної допомоги та медицини катастроф:
спеціалізованим санітарним транспортом екстреної медичної допомоги типів B і C як системами медичних виробів, допоміжних засобів до них та устаткування (далі - спеціалізований санітарний транспорт);
засобами оснащення для демонстрації та тренування у навчально-тренувальних відділах (центрах) підготовки центрів екстреної медичної допомоги та медицини катастроф (далі - манекени);
2) закупівлю послуг, пов’язаних з поставками у межах заходів з розвитку системи екстреної медичної допомоги, зокрема транспортно-експедиційних, інформаційно-консультаційних (у тому числі послуг з інформаційного забезпечення нормативними документами, технічного огляду, експертизи, перевірки технічного стану, випробувань спеціалізованого санітарного транспорту, його складових (запасних) частин та обладнання), послуг з паркування спеціалізованого санітарного транспорту, зокрема оренди майданчиків для паркування/зберігання;
3) оплату банківських послуг (закупівлю коштів в іноземній валюті).
4. Бюджетні кошти протягом 2020 року спрямовуються на забезпечення центрів екстреної медичної допомоги та медицини катастроф, які уклали договори про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій з НСЗУ та не були учасниками реалізованого протягом 2019 року пілотного проекту щодо розвитку системи екстреної медичної допомоги у Вінницькій, Донецькій, Одеській, Полтавській, Тернопільській областях та м. Києві, а саме таких центрів у Волинській, Дніпропетровській, Житомирській, Закарпатській, Запорізькій, Івано-Франківській, Київській, Кіровоградській, Луганській, Львівській, Миколаївській, Рівненській, Сумській, Харківській, Херсонській, Хмельницькій, Черкаській, Чернівецькій, Чернігівській областях.
5. Порядок взаємодії між МОЗ як головним розпорядником бюджетних коштів та одержувачем бюджетних коштів, медико-технічні вимоги до товарів і послуг, які є предметом закупівлі, затверджуються наказом МОЗ в установленому порядку.
( Пункт 5 в редакції Постанови КМ № 1036 від 26.10.2020 )
6. Облдержадміністрації на підставі даних центрів екстреної медичної допомоги та медицини катастроф подають до МОЗ у визначений ним спосіб у 10-денний строк після набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 серпня 2020 р. № 818 "Деякі питання розвитку системи екстреної медичної допомоги у 2020 році" заявки на закупівлю товарів (далі - заявки) із зазначенням:
обсягу потреби у спеціалізованому санітарному транспорті із зазначенням кількості, типу та колісного приводу такого транспорту, розрахованої в установленому законодавством порядку;
обсягу потреби в засобах оснащення для демонстрації та тренування у навчально-тренувальних відділах (центрах) підготовки центрів екстреної медичної допомоги та медицини катастроф з урахуванням норм оснащення структурних підрозділів системи екстреної медичної допомоги (щодо навчально-тренувального відділу (центру) та граничного показника видатків державного бюджету на забезпечення центрів екстреної медичної допомоги та медицини катастроф манекенами, що розраховується МОЗ.
Облдержадміністрації разом із заявкою подають також:
підтвердження наявності матеріально-технічної бази - приміщень для навчально-тренувальних відділів (центрів) підготовки центрів екстреної медичної допомоги та медицини катастроф або можливості створення такої бази у період здійснення зазначених заходів;
зобов’язання забезпечити реєстрацію спеціалізованого санітарного транспорту;
згоду на обов’язкове отримання товарів, а також забезпечення їх доставлення від місця, визначеного одержувачем, до центрів екстреної медичної допомоги та медицини катастроф.
7. Заявка, подана облдержадміністрацією, є підставою для обов’язкового прийняття облдержадміністрацією товарів у разі дотримання умов закупівлі, що зазначені в технічному завданні.
8. МОЗ пропорційно до отриманих заявок визначає в межах бюджетних асигнувань потребу в закупівлі товарів і доводить її до одержувача у 20-денний строк після набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 серпня 2020 р. № 818 "Деякі питання розвитку системи екстреної медичної допомоги у 2020 році".
9. Основні вимоги до технічної специфікації щодо товарів, які є предметом закупівлі, для розвитку системи екстреної медичної допомоги визначаються МОЗ.
10. Одержувач формує технічні завдання та здійснює закупівлю товарів відповідно до:
1) переліків товарів і послуг та їх складових:
для складових спеціалізованого санітарного транспорту типів B і C як систем медичних виробів, допоміжних засобів до них та устаткування - в обсязі не меншому, ніж передбачено у переліку, визначеному ДСТУ EN 1789:2015 "Колісні транспортні засоби. Автомобілі швидкої медичної допомоги", переліку медичних виробів та допоміжних засобів до них, систем медичних виробів, процедурних наборів, що закуповуються за кошти державного бюджету для розвитку системи екстреної медичної допомоги, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 12 серпня 2020 р. № 818 "Деякі питання розвитку системи екстреної медичної допомоги у 2020 році", та Примірному табелі оснащення структурних підрозділів системи екстреної медичної допомоги , затвердженому наказом МОЗ від 5 червня 2020 р. № 1311;
для засобів оснащення для демонстрації та тренування - відповідно до норм оснащення структурних підрозділів системи екстреної медичної допомоги (щодо навчально-тренувального відділу (центру);
2) ДСТУ EN 1789:2015 "Колісні транспортні засоби. Автомобілі швидкої медичної допомоги", ДСТУ 3849:2018 "Дорожній транспорт. Кольорографічні схеми, розпізнавальні знаки, написи та спеціальні сигнали оперативних, спеціалізованих та спеціальних транспортних засобів. Загальні вимоги".
11. Одержувач здійснює оприлюднення інформації про закупівлю товарів протягом десяти календарних днів після надходження від МОЗ відповідної заявки.

................
Перейти до повного тексту