- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ОБОРОНИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
05 березня 2019 р.
за № 225/33196
Про затвердження Порядку розробки інструкції з виконання польотів на аеродромі, вертодромі, злітно-посадковому майданчику державної авіації України
Відповідно до
статей 7,
45 Повітряного кодексу України, пункту 7 Положення про використання повітряного простору України, затвердженого
постановою Кабінету Міністрів України від 06 грудня 2017 року № 954, з метою визначення порядку розробки, погодження, внесення змін і доповнень та порядку зберігання інструкцій з виконання польотів на аеродромі, вертодромі, злітно-посадковому майданчику державної авіації України НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок розробки інструкції з виконання польотів на аеродромі, вертодромі, злітно-посадковому майданчику державної авіації України, що додається.
2. Керівникам органів управління авіації центральних органів виконавчої влади, Збройних Сил України та інших військових формувань, утворених відповідно до законів України, до 30 грудня 2020 року привести інструкції з виконання польотів (використання повітряного простору) у районі аеродромів підпорядкованих суб’єктів державної авіації України у відповідність до Порядку розробки інструкції з виконання польотів на аеродромі, вертодромі, злітно-посадковому майданчику державної авіації України, затвердженого цим наказом.
3. Управлінню регулювання діяльності державної авіації України забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України в установленому порядку.
4. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
Міністр оборони України |
С. Полторак |
ПОГОДЖЕНО: Міністр внутрішніх справ України Голова Державної авіаційної служби України Голова Державної служби України з надзвичайних ситуацій Голова Державної прикордонної служби України генерал-полковник Голова Національної поліції України генерал поліції першого рангу |
А.Б. Аваков О. Більчук М. Чечоткін П. Цигикал С.М. Князєв |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
оборони України
27 грудня 2018 року № 660
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
05 березня 2019 р.
за № 225/33196
ПОРЯДОК
розробки інструкції з виконання польотів на аеродромі, вертодромі, злітно-посадковому майданчику державної авіації України
( У тексті Порядку слова "Уповноважений орган з питань ДА" у всіх відмінках замінено словом "ГУДАУ" згідно з Наказом Міністерства оборони
№ 131 від 13.03.2023 )
I. Загальні положення
1. Цей Порядок визначає перелік основних заходів щодо розроблення, погодження, внесення змін і доповнень до інструкцій з виконання польотів (далі - ІВП) на аеродромах, вертодромах, злітно-посадкових майданчиках, з надводного корабля, який має злітно-посадкову палубу (далі - НКзЗПП), на польових аеродромах, аеродромних ділянках доріг.
Цей Порядок є обов’язковим для керівництва і виконання всіма суб’єктами державної авіації (далі - СДА) та іншими суб’єктами, які провадять діяльність, пов’язану з виконанням і забезпеченням польотів державної авіації (далі - ДА), та поширюється на центральні органи виконавчої влади (далі - ЦОВВ), Збройні Сили України (далі - ЗСУ) та інші військові формування, утворені відповідно до законів України (далі - ІВФ), які мають у підпорядкуванні СДА.
3. У цьому Порядку використовуються такі скорочення:
AAL |
- |
відносно рівня аеродрому (above aerodrome level); |
AD |
- |
аеродром (aerodrome); |
ADF |
- |
автоматичний радіопеленгатор (automatic directіon-finder); |
AFTN |
- |
мережа авіаційного фіксованого електрозв’язку (aeronautical fixed telecom-munication network); |
AFS |
- |
авіаційна фіксована служба (aeronautical fixed service); |
AIP |
- |
випущена або санкціонована державою публікація, яка містить у собі довготермінову аеронавігаційну інформацію, що має важливе значення для аеронавігації (aeronautical information publication); |
AGL |
- |
висота відносно рівня земної поверхні (above ground level); |
AMHS |
- |
система обробки повідомлень обслуговування повітряного руху (ATS Message Handling System); |
AMSL |
- |
відносно середнього рівня моря (above mean sea level); |
AFIZ |
- |
аеродромна зона польотної інформації (aerodrome flight information zone); |
ATС |
- |
управління повітряним рухом (Air Traffic Control); |
ATСA |
- |
район управління повітряним рухом відомчим органом управління повітряним рухом (air traffic control area); |
ATСZ |
- |
зона управління повітряним рухом відомчим органом управління повітряним рухом (air traffic control zone); |
ATS |
- |
обслуговування повітряного руху (Air Traffic Service); |
ATZ |
- |
зона аеродромного руху (Aerodrome Traffic Zone); |
APP |
- |
диспетчерський пункт підходу (approach control); |
CTR |
- |
диспетчерська зона (control zone); |
DF |
- |
пеленгація (direction finding); |
DME |
- |
далекомірне обладнання (distance measuring equipment); |
FATO |
- |
зона кінцевого етапу заходу на посадку або зльоту (final approach and take-off area); |
GAT |
- |
загальний повітряний рух (general air traffic); |
ILS |
- |
система посадки за приладами (instrument landing system); |
IСAO |
- |
Міжнародна організація цивільної авіації (International Civil Aviation Organization (IСAO)); |
MOCA |
- |
мінімальна абсолютна висота прольоту перешкод (minimum obstacle clearance altitude); |
MLS |
- |
мікрохвильова система посадки (microwave landing system); |
MRT |
- |
маршрут навчально-тренувальних польотів державної авіації (military route); |
MSA |
- |
мінімальна безпечна абсолютна висота (minimum safe altitude); |
NIL |
- |
немає повідомлень/даних (nihil); |
NDB |
- |
ненаправлений радіомаяк, приводна радіостанція (non-directional radio beacon); |
NOTAM |
- |
повідомлення для пілотів (notice to airman) - повідомлення, що розсилається засобами електрозв’язку і містить інформацію про введення в дію, стан або зміну будь-якого аеронавігаційного устаткування, обслуговування й правил або інформацію про небезпеку, своєчасне попередження, має важливе значення для персоналу, пов’язаного з виконанням польотів; |
OAT |
- |
операційний повітряний рух (operational air traffic); |
OCA |
- |
абсолютна висота прольоту перешкод (obstacle clearance altitude); |
OCH |
- |
відносна висота прольоту перешкод (obstacle clearance height); |
QFE |
- |
кодове позначення тиску на рівні аеродрому або порога злітно-посадкової смуги (від англ. Question Field Elevation - Field Elevation Pressure (Q-code)); |
QNH |
- |
кодове позначення тиску, приведеного до середнього рівня моря (question normal height - sea level pressure (Q-code)), за стандартною атмосферою; |
PCN |
- |
класифікаційне число покриття (pavement classification number); |
PAPI |
- |
візуальна індикація траєкторії точного заходження на посадку (Precision Approach Path Indicator); |
RVR |
- |
дальність видимості на ЗПС (runway visual range); |
SID |
- |
стандартний маршрут вильоту за приладами (Standard Instrument Departure); |
STAR |
- |
стандартний маршрут прибуття за приладами (Standard Instrument Arrival); |
TMA |
- |
термінальний диспетчерський район (terminal area); |
TSA |
- |
тимчасово відокремлена зона (temporary segregated area); |
TRA |
- |
тимчасово зарезервована зона (temporary reserved area); |
TLOF |
- |
зона приземлення і відриву (touchdown and lift-off area); |
TACAN |
- |
система ближньої навігації (tactical air navigation aid); |
TWR |
- |
диспетчерська вишка (tower); |
UKT |
- |
зона тимчасово зарезервованого повітряного простору, призначена для виконання навчально-тренувальних та інших видів польотів (Ukraine training); |
UDF |
- |
радіопеленгатор надвисокої частоти (ultra high frequency (UHF) direction-finding station); |
VASIS |
- |
система візуальної індикації глісади (visual approach slope indicator system); |
VDF |
- |
радіопеленгатор особливо високої частоти (direction finding station); |
VOR |
- |
всебічно направлений азимутальний радіомаяк діапазону дуже високої частоти (very high frequency (VHF) omnidirectional radio range); |
WGS |
- |
Всесвітня геодезична система (World Geodesic System). |
4. ІВП розробляється відповідно до вимог цього Порядку, інших НПА у галузі ДА та цивільної авіації (далі - ЦА) з урахуванням стандартів і рекомендованої практики IСAO. ІВП поділяються на:
постійні - для аеродрому, вертодрому, постійного злітно-посадкового майданчика (далі - ІВП (аеродрому)), НКзЗПП (далі - ІВП (НКзЗПП));
тимчасові - для тимчасового злітно-посадкового майданчика (далі - ІВП (ТЗПМ)), польових аеродромів, аеродромних ділянок доріг.
5. Для аеродрому ДА СДА, за яким закріплений аеродром, розробляється ІВП (аеродрому), яка складається з двох частин, що оформлюються окремими книгами:
частина I "Керівництво аеродрому. Забезпечення польотів" (опис змісту частини І "Керівництво аеродрому. Забезпечення польотів" наведено в додатку 1 до цього Порядку);
частина II "Повітряний простір. Виконання польотів. Управління повітряним рухом" (опис змісту частини II "Повітряний простір. Виконання польотів. Управління повітряним рухом" наведено в додатку 2 до цього Порядку).
6. Розроблення ІВП (аеродрому) організовується керівником експлуатанта аеродрому ДА.
7. У разі постійного використання аеродрому ДА декількома СДА керівник експлуатанта аеродрому (старший авіаційний начальник аеродрому) (далі - керівник СДА) організовує внесення змін та доповнень до ІВП (аеродрому).
8. Для аеродрому ДА спільного використання із суб’єктами авіаційної діяльності (далі - САД), де старшим авіаційним начальником визначено керівника СДА, кожним САД, що постійно використовує аеродром ДА, за процедурами ЦА розробляється ІВП (далі - ІВП (САД)). ІВП (САД) є окремою узгодженою частиною до ІВП (аеродрому) ДА.
Розроблення ІВП (САД) організовується керівником кожного САД, який постійно використовує аеродром ДА.
9. Оформлені у встановленому законодавством порядку копії ІВП надаються СДА та САД, які спільно використовують аеродром ДА.
10. У разі спільного використання аеродрому належності ЦА СДА розробляє ІВП відповідно до структури ІВП (аеродрому) (пункт 5 цього розділу) з урахуванням інформації, що міститься в ІВП (САД). За потреби в ІВП (аеродрому), що розробляється СДА, надаються посилання або використовується необхідна інформація відповідних розділів (глав, пунктів, підпунктів, абзаців, таблиць, схем), що наведена в ІВП (САД).
ІВП (аеродрому), що розробляється СДА, погоджується з керівником експлуатанта аеродрому ЦА спільного використання (САД).
11. Для кожного ТЗПМ розробляється ІВП (ТЗПМ), яка оформлюється книгою (опис змісту інструкції з виконання польотів на тимчасовому злітно-посадковому майданчику державної авіації України наведено в додатку 3 до цього Порядку).
12. Для кожного НКзЗПП розробляється ІВП (НКзЗПП), яка оформлюється книгою (опис змісту інструкції з виконання польотів з надводного корабля, який має злітно-посадкову палубу, наведено в додатку 4 до цього Порядку).
13. ІВП (аеродрому, ТЗПМ, НКзЗПП) мають відповідати вимогам цього Порядку. Якщо інформація, що міститься в розділах, главах, пунктах, підпунктах (далі - структурні одиниці), не застосовується, ці структурні одиниці позначаються написами:
"не застосовується" - у разі відсутності заходів (обмежень), що визначені у відповідному пункті ІВП;
"не має" - у разі відсутності об’єктів (елементів), що визначені у відповідному пункті ІВП.
Внутрішня нумерація ІВП зберігається відповідно до додатків 1-4 до цього Порядку.
14. Оригінали ІВП (аеродрому, ТЗПМ, НКзЗПП) розробляються у двох примірниках.
15. Кількість копій ІВП (аеродрому, ТЗПМ, НКзЗПП) для використання в СДА (НКзЗПП) визначає керівник СДА (НКзЗПП), але не менше трьох примірників (для штабу (старшого штурмана, штурмана), командного пункту й авіаційного диспетчера, керівника польотів на аеродромі (на НКзЗПП) (чергового по прийому та випуску повітряних суден (далі - ПС))), які використовуються в СДА (НКзЗПП) із метою організації, проведення, забезпечення польотів та підготовки екіпажів, які виконують перельоти.
Копії ІВП (аеродрому, ТЗПМ, НКзЗПП) оформлюються та засвідчуються в порядку, визначеному законодавством.
16. ІВП на польових аеродромах, аеродромних ділянках доріг розробляються відповідно до методичних рекомендацій, затверджених керівниками відповідного органу управління авіації (далі - ОУА) ЦОВВ, ЗСУ та ІВФ.
17. Вимоги ІВП (аеродрому, ТЗПМ, НКзЗПП) обов’язкові для виконання СДА, САД та екіпажами ПС, що постійно або тимчасово використовують аеродром, ТЗПМ та НКзЗПП.
18. Дані, що стосуються аеронавігаційної інформації (далі - АНІ), відображаються у системі координат WGS-84. За потреби аеронавігаційні дані додатково відображаються і в системі координат СК-42.
19. Зміст, процедури розроблення, погодження та затвердження Інструкцій з використання повітряного простору полігона, військового стрільбища, що належать ЦОВВ, ЗСУ та ІВФ, розробляються відповідними структурними підрозділами ЦОВВ (крім Міністерства оборони України), ЗСУ, ІВФ відповідно до законодавства.
ІІ. Призначення, структура та зміст Інструкції з виконання польотів на аеродромі державної авіації
1. ІВП (аеродрому) розробляється з метою:
організації виконання та забезпечення польотів на аеродромі ДА;
підтримання належного рівня безпеки польотів;
забезпечення якості аеронавігаційних даних й АНІ, організації процесу створення та оновлення аеронавігаційних даних й АНІ;
визначення порядку взаємодії експлуатанта аеродрому та інших СДА, які постійно використовують аеродром, під час організації, провадження та забезпечення діяльності з використання повітряного простору України, а також забезпечення взаємодії між СДА, САД та екіпажами ПС, що тимчасово використовують аеродром ДА.
2. До ІВП (аеродрому) включається інформація про:
аеродром та його повітряний простір;
порядок виконання аеродромних польотів та використання повітряного простору в районі аеродрому;
організацію підготовки аеродрому до польотів та порядок його утримання під час польотів;
організацію всіх видів забезпечення польотів;
заходи забезпечення безпеки польотів;
організацію та порядок виконання заходів на випадок аварійних обставин на аеродромі;
додаткові необхідні дані.
3. Структурні одиниці кожної частини ІВП (аеродрому) мають містити повну, але стисло викладену достовірну інформацію, яка є актуальною на момент її розроблення. Не допускається включення до змісту ІВП (аеродрому) значних за обсягом витягів з НПА.
4. Кожна частина ІВП (аеродрому) складається із таких елементів:
титульна сторінка;
зміст;
перелік держателів ІВП (користувачів);
перелік діючих сторінок;
реєстрація поправок;
умовні скорочення;
основна частина (відповідно до додатків 1-4 до цього Порядку);
список службових осіб, що брали участь у розробці ІВП;
аркуш перевірки ІВП;
аркуші погодження ІВП;
картка погодження ІВП;
аркуш зауважень та пропозицій ІВП;
інші додатки (схеми, таблиці) за потреби.
Оформлення структурних одиниць інструкції з виконання польотів на аеродромі, вертодромі, злітно-посадковому майданчику державної авіації України наведено в додатку 5 до цього Порядку.
Зразок титульної сторінки інструкції з виконання польотів наведено в додатку 6 до цього Порядку.
Список осіб, що брали участь у розробці інструкції з виконання польотів, наведено в додатку 7 до цього Порядку.
Картку погодження інструкції (поправок до інструкції) з виконання польотів (далі - Картка погодження) наведено в додатку 8 до цього Порядку.
Аркуш погодження інструкції з виконання польотів (частина ___) (далі - Аркуш погодження) наведено в додатку 9 до цього Порядку.
Аркуш перевірки інструкції з виконання польотів (далі - Аркуш перевірки) наведено в додатку 10 до цього Порядку.
Аркуш зауважень та пропозицій до інструкції з виконання польотів (далі - Аркуш зауважень) наведено в додатку 11 до цього Порядку.
5. Інформація, що є спільною для частин I та II ІВП (аеродрому), має збігатися у кожній із зазначених частин.
6. З урахуванням особливостей розташування аеродрому, порядку забезпечення польотів ПС, організації управління повітряним рухом у районі аеродрому тощо за рішенням керівника СДА (за потреби) до кожної частини ІВП (аеродрому) для уточнення розробляються інші додатки (схеми, таблиці тощо), не передбачені цим Порядком.
7. Одночасно з розробленням ІВП (аеродрому) розробляються інші інструкції для усіх служб та підрозділів СДА з питань організації, проведення та забезпечення польотів, контрольні примірники яких зберігаються у штабі у відповідного заступника керівника СДА разом з оригіналом ІВП (аеродрому). Решта примірників зберігається на об’єктах, де виконуються роботи відповідного напряму.
Перелік інструкцій з питань організації, проведення та забезпечення польотів наведено у додатку 12 до цього Порядку.
Інструкції розробляються посадовими особами, що забезпечують певний вид діяльності, та затверджуються керівником СДА.
Кількість примірників готується відповідно до кількості об’єктів (робочих місць), на яких проводяться роботи відповідного напряму.
8. Керівник СДА особисто підписує кожну частину ІВП (аеродрому).
Додатки до ІВП (аеродрому) підписуються відповідальним виконавцем та розміщуються в кінці ІВП після підпису керівника СДА.
9. Оригінал примірника ІВП (аеродрому), який належить СДА, зазначається як перший примірник.
10. Погоджена та затверджена відповідно до цього Порядку ІВП (аеродрому) доводиться (під підпис) до відома посадових осіб СДА, які залучаються до виконання та забезпечення польотів, у частині, що їх стосується.
III. Порядок розроблення та погодження Інструкції з виконання польотів на аеродромі державної авіації
1. ІВП (аеродрому) розробляється робочою групою, що призначається наказом командира (начальника, керівника) СДА на підставі розпорядження керівника ОУА ЦОВВ, ЗСУ та ІВФ, які мають у підпорядкуванні СДА.
2. Робочу групу очолює заступник керівника СДА. Відповідальні особи за розроблення кожної частини ІВП (аеродрому) визначаються з числа заступників керівника СДА за напрямами діяльності. Окремо визначаються відповідальні особи за розроблення структурних одиниць та додатків до ІВП з числа осіб, включених до складу робочої групи.
До складу робочої групи включаються заступники керівника СДА, керівники служб, підрозділів та спеціалісти, діяльність яких пов’язана з виконанням та забезпеченням польотів, за такими напрямами:
аеродромно-технічного забезпечення польотів;
зв’язку та радіотехнічного забезпечення польотів;
інженерно-авіаційного забезпечення польотів;
медичного забезпечення польотів;
метеорологічного забезпечення польотів;
орнітологічного забезпечення польотів;
морально-психологічного забезпечення польотів;
пошуково-рятувального забезпечення польотів;
радіолокаційного забезпечення польотів;
штурманського забезпечення польотів;
об’єктивного контролю польотів.
У разі відсутності в СДА спеціалістів за окремими напрямами діяльності за клопотанням керівника СДА рішенням керівника ОУА до складу робочої групи залучаються представники інших СДА або ОУА ЦОВВ, ЗСУ та ІВФ.
3. У наказі командира (начальника, керівника) СДА про розробку ІВП (аеродрому) визначається строк її розроблення.
4. Заступник керівника СДА, відповідальний за розроблення ІВП (аеродрому), готує план-графік розроблення із зазначенням відповідальних осіб, строків розроблення структурних одиниць ІВП (аеродрому) і додатків до неї та затверджує план-графік у керівника СДА.
5. Керівник СДА визначає завдання членам робочої групи за напрямами роботи та контролює виконання плану-графіка розроблення відповідно до визначених строків.
Особи, включені до складу робочої групи, забезпечують розроблення відповідних структурних одиниць ІВП (аеродрому) і додатків до неї.
6. ІВП (аеродрому) підлягає погодженню з ОУА ЦОВВ, ЗСУ, ІВФ, іншими заінтересованими державними органами, САД та Державним підприємством обслуговування повітряного руху України (далі - Украерорух) відповідно до цього Порядку.
7. Частина I ІВП (аеродрому) погоджується зі структурними підрозділами ОУА ЦОВВ, ЗСУ та ІВФ, Центром аеронавігаційного забезпечення авіації ЗСУ (далі - ЦАНЗ), Головним управлінням державної авіації України (далі - ГУДАУ), а також органами та суб’єктами, що визначені у пункті 7 Положення про використання повітряного простору України, затвердженого
постановою Кабінету Міністрів України від 06 грудня 2017 року № 954.
( Пункт 7 розділу III із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства оборони
№ 131 від 13.03.2023 )
8. Частина I ІВП (аеродрому) (для аеродромів спільного використання) додатково підлягає погодженню з підрозділом, який відповідає за експлуатацію засобів зв’язку, навігації та спостереження (у разі якщо Украерорух є провайдером аеронавігаційного обслуговування на цих аеродромах), та з уповноваженим органом із питань ЦА (далі - Державіаслужба) з таких питань (у таких випадках) використання засобів зв’язку, навігації та спостереження:
порядок подання заявок на виконання польотів (технічна частина - використання AFTN, AFS, АМНS, телефону, телеграфу тощо);
схема організації наземного зв’язку та взаємодія з цих питань з фахівцями ЦА;
схема організації повітряного зв’язку;
розташування засобів зв’язку та радіотехнічного забезпечення (далі - РТЗ) польотів на аеродромі;
розміщення нових перешкод на аеродромі (будівлі, споруди тощо);
у разі наявності на аеродромі засобів зв’язку, навігації та спостереження Украероруху;
встановлення нових засобів РТЗ польотів;
зміна частот роботи засобів РТЗ польотів.
Виведення з експлуатації засобів РТЗ польотів, усунення існуючих перешкод на аеродромі (будівлі, споруди тощо) погодженню не підлягають, а Украерорух та Державіаслужба лише інформуються (письмово) про це.
9. Частина ІІ ІВП (аеродрому) погоджується з ОУА ЦОВВ, ЗСУ та ІВФ, ЦАНЗ, заінтересованими державними органами (Державіаслужбою, ГУДАУ) та підприємствами (Украерорухом (його апаратом управління та структурними підрозділами - головним оперативним органом об’єднаної цивільно-військової системи організації повітряного руху (далі - Украероцентр), регіональним структурним підрозділом (далі - РСП), у межах якого розташовано аеродром, службою аеронавігаційної інформації), іншими САД, на діяльність яких вплине використання повітряного простору в районі аеродрому.
10. При внесенні змін до наявних та (або) встановленні нових елементів структури повітряного простору для виконання польотів ПС СДА частина II ІВП (аеродрому) підлягає погодженню з Державіаслужбою, Генеральним штабом ЗСУ та Украерорухом (його підрозділом апарату управління, відповідальним за аеронавігаційне обслуговування, та структурними підрозділами (Украероцентром, РСП, у межах якого розташовано аеродром, службою аеронавігаційної інформації Украероруху)).
11. ІВП (ТЗПМ) та ІВП (НКзЗПП) погоджуються з ОУА ЦОВВ, ЗСУ та ІВФ, ЦАНЗ, Державіаслужбою та Генеральним штабом ЗСУ, Украерорухом (його підрозділом апарату управління, що відповідає за аеронавігаційне обслуговування, та структурними підрозділами (Украероцентром, РСП, в межах якого знаходиться (базується) ТЗПМ або здійснює виходи в море НКзЗПП)), ГУДАУ та іншими СДА та САД, на діяльність яких вплине використання повітряного прос-тору в районі ТЗПМ та НКзЗПП.
При встановленні елементів структури повітряного простору для ТЗПМ та НКзЗП ІВП (ТЗПМ) та ІВП (НКзЗПП) додатково погоджуються зі службою аеронавігаційної інформації Украероруху.
12. ІВП на польових аеродромах та аеродромних ділянках доріг тощо погоджуються у порядку, визначеному для ІВП (ТЗПМ та НКзЗПП), та не підлягають погодженню з Державіаслужбою, Генеральним штабом ЗСУ, Украерорухом.
13. Для виконання польотів на ТЗПМ, НКзЗПП, польових аеродромах, аеродромних ділянках доріг тощо, для яких елементи структури повітряного простору не встановлено, резервується необхідний об’єм повітряного простору та встановлюються обмеження його використання відповідно до вимог законодавства.
14. На погодження до ОУА ЦОВВ, ЗСУ, ІВФ та інших заінтересованих державних органів та Украероруху подаються тільки оригінали ІВП (аеродрому, ТЗПМ, НКзЗПП).
15. Для погодження відповідної частини ІВП (аеродрому) у особи, яка подає на погодження ІВП, має бути оригінал та копія іншої частини цієї ІВП.
16. У разі внесення змін тільки до однієї із частин ІВП (аеродрому) погодженню підлягає тільки та частина, до якої вносяться зміни.
17. До початку погодження ІВП (аеродрому) ЦАНЗ за запитом розробника ІВП розробляє стандартні схеми прибуття та вильоту на (з) аеродром(у) за правилами виконання польотів ДА на підставі наданих розробником ІВП даних.
18. Супроводження погодження кожної частини ІВП (аеродрому) здійснює розробник або його уповноважений компетентний представник за відповідною Карткою погодження.
19. Візування Картки погодження проводиться після оформлення Аркушів погодження із заінтересованими державними органами, органами місцевого самоврядування (їх структурними підрозділами), підприємствами, установами та організаціями, діяльність яких потребує взаємодії.
20. Аркуші погодження готуються розробником (власником) окремо для кожної частини ІВП (аеродрому) у вигляді окремих документів.
Аркуші погодження підписуються керівниками або уповноваженими представниками заінтересованих органів.
21. У разі підпорядкування СДА Повітряному командуванню ЗСУ або іншим структурним підрозділам ЦОВВ, ЗСУ та ІВФ, що до них прирівнюються (далі - ПвК), додатково складається Аркуш перевірки.
Аркуш перевірки підписується заступниками керівника ПвК з бойової (льотної) підготовки, озброєння, тилу, начальником командного пункту та керівниками структурних підрозділів ПвК за напрямами аеродромно-технічного забезпечення польотів, безпеки польотів, зв’язку та РТЗ польотів, інженерно-авіаційного забезпечення польотів, інженерно-аеродромного забезпечення польотів, медичного забезпечення польотів, метеорологічного забезпечення польотів, пошуково-рятувального забезпечення польотів, штурманського забезпечення польотів або особами, на яких покладається відповідальність за зазначені напрями відповідно до їх посадових обов’язків.
................Перейти до повного тексту