- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Розпорядження
АНТИМОНОПОЛЬНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
11 липня 2019 р.
за № 768/33739
Про внесення змін до Типових вимог до узгоджених дій суб’єктів господарювання для загального звільнення від попереднього одержання дозволу органів Антимонопольного комітету України на узгоджені дії суб’єктів господарювання
Відповідно до пункту 11 частини третьої статті
7, статті
13 Закону України
"Про Антимонопольний комітет України" та частини другої статті 11 Закону України "Про захист економічної конкуренції" Антимонопольний комітет України
ПОСТАНОВИВ:
1) главу 2 викласти у такій редакції:
"2. Загальні випадки узгоджених дій суб’єктів господарювання, що не потребують попереднього одержання дозволу органів Антимонопольного комітету України
2.1. Дозволяються і не потребують дозволу органів Антимонопольного комітету України будь-які горизонтальні, конгломератні або змішані узгоджені дії, крім випадків, зазначених у пункті 2.2 цієї глави, за наявності водночас таких умов:
2.1.1. Жоден із суб’єктів господарювання, до складу яких входять учасники узгоджених дій, не займає монопольного (домінуючого) становища на будь-якому задіяному ринку товару і не має виключних або переважних прав чи повноважень від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, суб’єктів природної монополії чи інших монопольних утворень.
2.1.2. Сукупна частка на ринку всіх суб’єктів господарювання, до складу яких входять учасники горизонтальних, змішаних узгоджених дій, на будь-якому задіяному ринку товару не досягає 15 відсотків, або
сукупна частка на ринку всіх суб’єктів господарювання, до складу яких входять учасники конгломератних узгоджених дій, на будь-якому задіяному ринку товару не досягає 20 відсотків.
2.2. Дозволи, передбачені пунктом 2.1 цієї глави, не поширюються на горизонтальні або змішані узгоджені дії, які стосуються:
встановлення цін (тарифів) реалізації або придбання товарів;
розподілу ринку чи джерел постачання за територіальним принципом, асортиментом товарів, обсягом їх реалізації чи придбання, за колом продавців, покупців або споживачів чи за іншими ознаками;
................Перейти до повного тексту