1. Особливі освітні потреби з урахуванням МКХ-10 |
зі зниженням слуху до 20 дБ; зі зниженням гостроти зору не нижче 0,7 або рефракційними чи функціональними порушеннями органу зору, які усуваються корекційними засобами; з дислексією, дисграфією; з фонетико-фонематичними порушеннями мовлення; з органічними ураженнями нервової системи, у тому числі з дитячим церебральним паралічем, першого рівня системи класифікації великих моторних функцій (GMFCS); адаптаційні розлади (F43.2) |
з першим ступенем (21-45 дБ) зниження слуху за Міжнародною класифікацією втрати слуху; з незначною слабкозорістю (гострота зору від 0,6 до 0,3 умовних одиниць); із затримкою психічного розвитку; з органічними ураженнями нервової системи, у тому числі з дитячим церебральним паралічем, другого рівня системи класифікації великих моторних функцій (GMFCS); із синдромом дефіциту уваги та гіперактивності (F90,0) |
з другим ступенем (46-55 дБ) зниження слуху за Міжнародною класифікацією втрати слуху; з помірною слабкозорістю (гострота зору від 0,3 до 0,1 умовних одиниць); з органічними ураженнями нервової системи, у тому числі з дитячим церебральним паралічем, третього рівня системи класифікації великих моторних функцій (GMFCS); з тяжкими системними мовленнєвими порушеннями (алалія, дизартрія, ринолалія, афазія, заїкуватість, загальне недорозвинення мовлення І та II рівня); F80.0 специфічні розлади артикуляційної мови; F80.1 розлади експресивної мови; F81.0 специфічні розлади читання; F81.1 специфічні розлади спелінгування; F81.2 специфічні розлади навичок рахування; F84.5 синдром Аспергера; F90.1 гіперкінетичні розлади поведінки |
з третім ступенем (56-75 дБ) зниження слуху за Міжнародною класифікацією втрати слуху; з важкою слабкозорістю (гострота зору від 0,1 до 0,05 умовних одиниць); з органічними ураженнями нервової системи, у тому числі з дитячим церебральним паралічем, четвертого рівня системи класифікації великих моторних функцій (GMFCS); спінальна м’язова атрофія та споріднені синдроми (G12) третього типу; із синдромом Дауна; з розладами аутистичного спектра; з легкими інтелектуальними порушеннями (F 70.0, IQ 50-69); F80.2 розлади рецептивної мови; F81.03 змішані розлади шкільних навичок; F82 специфічні розлади розвитку рухових функцій; F83 змішані специфічні розлади |
зі зниженням слуху понад 76 дБ; з гостротою зору 0,05-0,08Д на оці, яке краще бачить зі стерпною корекцією, у разі складних порушень зорових функцій, прогресуючих очних захворювань, що призводять до сліпоти; з гостротою зору 0,04Д і нижче на оці, яке краще бачить зі стерпною корекцією; з органічними ураженнями нервової системи, у тому числі з дитячим церебральним паралічем, п’ятого рівня системи класифікації великих моторних функцій (GMFCS); F71.0 помірна розумова відсталість (F71.0, IQ 35-49); спінальна м’язова атрофія та споріднені синдроми (G12) другого типу; F81.8 інші розлади шкільних навичок; 84.1 атиповий аутизм; F84.4 гіперактивні розлади, які поєднуються з розумовою відсталістю та стереотипними рухами |
2. Особливі освітні потреби з урахуванням Міжнародної класифікації функціонування** |
з відсотком функціонування на рівні до 5 % |
з відсотком функціонування на рівні 5-20 % |
з відсотком функціонування на рівні 20-35 % |
з відсотком функціонування на рівні 35-50 % |
з відсотком функціонування на рівні 50-65 % |