1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 14 серпня 2019 р. № 726
Київ
( Постанова втратила чинність на підставі Постанови КМ № 511 від 29.04.2022 )
Про затвердження Порядку ведення Єдиного реєстру осіб, зниклих безвісти за особливих обставин
Відповідно до частини шостої статті 12 Закону України "Про правовий статус осіб, зниклих безвісти" Кабінет Міністрів України постановляє:
Затвердити Порядок ведення Єдиного реєстру осіб, зниклих безвісти за особливих обставин, що додається.

Прем'єр-міністр України

В.ГРОЙСМАН

Інд. 29


ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 14 серпня 2019 р. № 726
ПОРЯДОК
ведення Єдиного реєстру осіб, зниклих безвісти за особливих обставин
Загальні положення
1. Цей Порядок визначає механізм ведення Єдиного реєстру осіб, зниклих безвісти за особливих обставин (далі - Реєстр).
2. У цьому Порядку терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі України "Про правовий статус осіб, зниклих безвісти".
3. Держателем Реєстру є Комісія з питань осіб, зниклих безвісти за особливих обставин (далі - Комісія), яка має право доступу до відомостей, внесених до Реєстру, в повному обсязі.
4. Держатель Реєстру:
забезпечує ведення Реєстру;
бере участь у розробленні проектів нормативно-правових актів з питань розшуку осіб, зниклих безвісти за особливих обставин, та визначення їх правового статусу;
надає адміністратору Реєстру пропозиції щодо вдосконалення програмного забезпечення Реєстру;
визначає механізм інформаційної взаємодії між Реєстром та Єдиним реєстром досудових розслідувань, Єдиним державним реєстром судових рішень, іншими базами (банками) даних органів державної влади;
надає відомості з Реєстру;
здійснює пошук інформації в Реєстрі, що може сприяти розшуку особи, зниклої безвісти за особливих обставин.
5. Адміністратором Реєстру є державне підприємство, що належить до сфери управління Мін’юсту і уповноважене ним на ведення Реєстру.
6. Адміністратор Реєстру здійснює заходи щодо створення і супроводження програмного забезпечення Реєстру, збереження та захисту бази даних, відповідає за його функціонування, надає доступ до його розділів у порядку, визначеному Законом України "Про правовий статус осіб, зниклих безвісти", забезпечує реєстрацію такого доступу та збереження відомостей про кожний доступ.
7. Реєстраторами є члени Комісії та уповноважені посадові особи Національної поліції, СБУ, Міноборони, ДСНС, Національної гвардії, МОЗ, Мінрегіону, судів, місцевих органів виконавчої влади.
8. Доступ реєстраторів до Реєстру здійснюється безоплатно з використанням ідентифікаторів доступу, що надаються адміністратором Реєстру на підставі відповідних договорів, а також з використанням кваліфікованого електронного підпису із застосуванням засобів кваліфікованого електронного підпису, які мають вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на них даних від несанкціонованого доступу, від безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання, що є сумісними з програмним забезпеченням Реєстру. Реєстратор самостійно отримує кваліфікований електронний підпис у кваліфікованого надавача послуг.
9. Фінансування створення, ведення та функціонування Реєстру здійснюється за рахунок коштів державного бюджету.
10. Реєстр забезпечує інформаційну взаємодію з Єдиним реєстром досудових розслідувань, Єдиним державним реєстром судових рішень, іншими базами (банками) даних органів державної влади, порядок якої визначається відповідними спільними рішеннями адміністраторів таких реєстрів (баз, банків даних) за погодженням з їх держателями.
Формування та внесення відомостей до Реєстру
11. Структура Реєстру складається із взаємопов’язаних розділів, які містять:
відомості про осіб, зниклих безвісти за особливих обставин;
відомості про невпізнані останки осіб, зниклих безвісти за особливих обставин, та пов’язані з ними речі.
12. До Реєстру вносяться такі відомості про особу, зниклу безвісти за особливих обставин:
прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (українською мовою та латинськими літерами відповідно до правил транслітерації);
інформація про дату та місце народження;
інформація про сімейний стан;
інформація про зареєстроване місце проживання/перебування;
інформація про фактичне місце проживання;
реквізити документів, що посвідчують особу, підтверджують громадянство України чи спеціальний статус особи (назва, номер, серія (за наявності) документа, дата видачі, уповноважений суб’єкт, що його видав);
дата, місце, обставини та час зникнення особи;
прикмети особи;
інформація про наявність кримінального провадження, розпочатого за фактом зникнення такої особи;
найменування органу, який здійснює досудове розслідування в кримінальному провадженні за фактом зникнення безвісти особи;
найменування територіального органу (підрозділу) Національної поліції, який здійснює розшук особи, зниклої безвісти (у якого в провадженні перебуває оперативно-розшукова або розшукова справа);
інформація про наявність рішення суду про визнання особи безвісно відсутньою або оголошення її померлою (зазначається найменування суду, який прийняв відповідне рішення, дата ухвалення рішення суду);
дата та місце встановлення місцезнаходження особи, зниклої безвісти;
інша інформація, що може сприяти розшуку особи, зниклої безвісти за особливих обставин.
13. До Реєстру вносяться такі відомості про невпізнані останки осіб, зниклих безвісти за особливих обставин, та пов’язані з ними речі:
інформація про виявлені (знайдені) невпізнані останки померлої особи (дата, місце виявлення, дані про ексгумацію);
інформація, що може сприяти здійсненню ідентифікації особи (дані повного посмертного вивчення, зокрема про особливі прикмети, вік, статуру, стать, зразки та профілі ДНК);
інформація про речі та предмети, що можуть сприяти встановленню особи за невпізнаними останками померлої особи;
дата та місце поховання чи перепоховання (номер ділянки, ряду і могили) або місцезнаходження невпізнаних останків померлої особи, причина смерті (за наявності) та номер свідоцтва про смерть;
інша інформація, що може сприяти встановленню особи за невпізнаними останками померлої особи.
14. Реєстратори здійснюють внесення таких відомостей:
Комісія, Національна поліція, СБУ, Міноборони, ДСНС, Національна гвардія, місцеві органи виконавчої влади - загальних відомостей про розшук осіб, зниклих безвісти за особливих обставин (прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (українською мовою та латинськими літерами відповідно до правил транслітерації); дата та місце народження; інформація про сімейний стан, зареєстроване місце проживання/перебування; реквізити документів, що посвідчують особу, підтверджують громадянство України чи спеціальний статус особи (назва, номер, серія (за наявності) документа, дата видачі, уповноважений суб’єкт, що його видав); дата, місце, обставини та час зникнення особи; прикмети особи), передбачених пунктом 12 цього Порядку;
Національна поліція - відомостей щодо наявності інформації про зникнення особи за особливих обставин або заяви про розшук такої особи та безпосереднього розшуку осіб, зниклих безвісти за особливих обставин;

................
Перейти до повного тексту