- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 14 серпня 2019 р. № 726
Київ
Про затвердження Порядку ведення Єдиного реєстру осіб, зниклих безвісти за особливих обставин
Відповідно до частини шостої
статті 12 Закону України "Про правовий статус осіб, зниклих безвісти" Кабінет Міністрів України постановляє:
Затвердити Порядок ведення Єдиного реєстру осіб, зниклих безвісти за особливих обставин, що додається.
Прем'єр-міністр України | В.ГРОЙСМАН |
Інд. 29 | |
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 14 серпня 2019 р. № 726
ПОРЯДОК
ведення Єдиного реєстру осіб, зниклих безвісти за особливих обставин
Загальні положення
1. Цей Порядок визначає механізм ведення Єдиного реєстру осіб, зниклих безвісти за особливих обставин (далі - Реєстр).
2. У цьому Порядку терміни вживаються у значенні, наведеному в
Законі України "Про правовий статус осіб, зниклих безвісти".
3. Держателем Реєстру є Комісія з питань осіб, зниклих безвісти за особливих обставин (далі - Комісія), яка має право доступу до відомостей, внесених до Реєстру, в повному обсязі.
4. Держатель Реєстру:
забезпечує ведення Реєстру;
бере участь у розробленні проектів нормативно-правових актів з питань розшуку осіб, зниклих безвісти за особливих обставин, та визначення їх правового статусу;
надає адміністратору Реєстру пропозиції щодо вдосконалення програмного забезпечення Реєстру;
визначає механізм інформаційної взаємодії між Реєстром та Єдиним реєстром досудових розслідувань, Єдиним державним реєстром судових рішень, іншими базами (банками) даних органів державної влади;
надає відомості з Реєстру;
здійснює пошук інформації в Реєстрі, що може сприяти розшуку особи, зниклої безвісти за особливих обставин.
5. Адміністратором Реєстру є державне підприємство, що належить до сфери управління Мін’юсту і уповноважене ним на ведення Реєстру.
6. Адміністратор Реєстру здійснює заходи щодо створення і супроводження програмного забезпечення Реєстру, збереження та захисту бази даних, відповідає за його функціонування, надає доступ до його розділів у порядку, визначеному
Законом України "Про правовий статус осіб, зниклих безвісти", забезпечує реєстрацію такого доступу та збереження відомостей про кожний доступ.
7. Реєстраторами є члени Комісії та уповноважені посадові особи Національної поліції, СБУ, Міноборони, ДСНС, Національної гвардії, МОЗ, Мінрегіону, судів, місцевих органів виконавчої влади.
8. Доступ реєстраторів до Реєстру здійснюється безоплатно з використанням ідентифікаторів доступу, що надаються адміністратором Реєстру на підставі відповідних договорів, а також з використанням кваліфікованого електронного підпису із застосуванням засобів кваліфікованого електронного підпису, які мають вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на них даних від несанкціонованого доступу, від безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання, що є сумісними з програмним забезпеченням Реєстру. Реєстратор самостійно отримує кваліфікований електронний підпис у кваліфікованого надавача послуг.
9. Фінансування створення, ведення та функціонування Реєстру здійснюється за рахунок коштів державного бюджету.
10. Реєстр забезпечує інформаційну взаємодію з Єдиним реєстром досудових розслідувань, Єдиним державним реєстром судових рішень, іншими базами (банками) даних органів державної влади, порядок якої визначається відповідними спільними рішеннями адміністраторів таких реєстрів (баз, банків даних) за погодженням з їх держателями.
Формування та внесення відомостей до Реєстру
11. Структура Реєстру складається із взаємопов’язаних розділів, які містять:
відомості про осіб, зниклих безвісти за особливих обставин;
відомості про невпізнані останки осіб, зниклих безвісти за особливих обставин, та пов’язані з ними речі.
12. До Реєстру вносяться такі відомості про особу, зниклу безвісти за особливих обставин:
прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (українською мовою та латинськими літерами відповідно до правил транслітерації);
інформація про дату та місце народження;
інформація про сімейний стан;
інформація про зареєстроване місце проживання/перебування;
інформація про фактичне місце проживання;
реквізити документів, що посвідчують особу, підтверджують громадянство України чи спеціальний статус особи (назва, номер, серія (за наявності) документа, дата видачі, уповноважений суб’єкт, що його видав);
дата, місце, обставини та час зникнення особи;
прикмети особи;
інформація про наявність кримінального провадження, розпочатого за фактом зникнення такої особи;
найменування органу, який здійснює досудове розслідування в кримінальному провадженні за фактом зникнення безвісти особи;
найменування територіального органу (підрозділу) Національної поліції, який здійснює розшук особи, зниклої безвісти (у якого в провадженні перебуває оперативно-розшукова або розшукова справа);
інформація про наявність рішення суду про визнання особи безвісно відсутньою або оголошення її померлою (зазначається найменування суду, який прийняв відповідне рішення, дата ухвалення рішення суду);
дата та місце встановлення місцезнаходження особи, зниклої безвісти;
інша інформація, що може сприяти розшуку особи, зниклої безвісти за особливих обставин.
13. До Реєстру вносяться такі відомості про невпізнані останки осіб, зниклих безвісти за особливих обставин, та пов’язані з ними речі:
інформація про виявлені (знайдені) невпізнані останки померлої особи (дата, місце виявлення, дані про ексгумацію);
інформація, що може сприяти здійсненню ідентифікації особи (дані повного посмертного вивчення, зокрема про особливі прикмети, вік, статуру, стать, зразки та профілі ДНК);
інформація про речі та предмети, що можуть сприяти встановленню особи за невпізнаними останками померлої особи;
дата та місце поховання чи перепоховання (номер ділянки, ряду і могили) або місцезнаходження невпізнаних останків померлої особи, причина смерті (за наявності) та номер свідоцтва про смерть;
інша інформація, що може сприяти встановленню особи за невпізнаними останками померлої особи.
14. Реєстратори здійснюють внесення таких відомостей:
Комісія, Національна поліція, СБУ, Міноборони, ДСНС, Національна гвардія, місцеві органи виконавчої влади - загальних відомостей про розшук осіб, зниклих безвісти за особливих обставин (прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (українською мовою та латинськими літерами відповідно до правил транслітерації); дата та місце народження; інформація про сімейний стан, зареєстроване місце проживання/перебування; реквізити документів, що посвідчують особу, підтверджують громадянство України чи спеціальний статус особи (назва, номер, серія (за наявності) документа, дата видачі, уповноважений суб’єкт, що його видав); дата, місце, обставини та час зникнення особи; прикмети особи), передбачених пунктом 12 цього Порядку;
Національна поліція - відомостей щодо наявності інформації про зникнення особи за особливих обставин або заяви про розшук такої особи та безпосереднього розшуку осіб, зниклих безвісти за особливих обставин;
................Перейти до повного тексту