- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 17 квітня 2019 р. № 376 Київ |
Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на створення та ремонт існуючих спортивних комплексів при загальноосвітніх навчальних закладах усіх ступенів
Затвердити Порядок та умови надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на створення та ремонт існуючих спортивних комплексів при загальноосвітніх навчальних закладах усіх ступенів, що додаються.
Прем'єр-міністр України |
В.ГРОЙСМАН |
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 17 квітня 2019 р. № 376
ПОРЯДОК ТА УМОВИ
надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на створення та ремонт існуючих спортивних комплексів при загальноосвітніх навчальних закладах усіх ступенів
1. Ці Порядок та умови визначають механізм надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на створення та ремонт існуючих спортивних комплексів при загальноосвітніх навчальних закладах усіх ступенів (далі - субвенція).
У цих Порядку та умовах поняття "створення та ремонт існуючих спортивних комплексів" (далі - створення спортивних комплексів) означає будівництво нових, реконструкцію та капітальний ремонт існуючих спортивних залів, приміщень для фізкультурно-спортивних занять, плавальних басейнів, стадіонів, стрілецьких тирів, стрільбищ, спортивних полів, ядер, майданчиків, інших відкритих площинних споруд, а також їх комплексів при опорних закладах освіти, закладах загальної середньої освіти (сільська місцевість - не менше 100 учнів у такому закладі, міська місцевість - не менше 300 учнів).
2. Головним розпорядником субвенції є МОН.
Розпорядники субвенції за місцевими бюджетами визначаються рішеннями про такі бюджети відповідно до законодавства.
3. Умовами надання субвенції є:
співфінансування з місцевих бюджетів створення спортивних комплексів;
належність спортивного комплексу до об’єктів комунальної власності;
наявність відведеної в установленому порядку відповідної земельної ділянки та затвердженої проектної документації;
завершення створення спортивних комплексів, їх облаштування спортивним інвентарем і обладнанням та належне забезпечення подальшої експлуатації (у наступних бюджетних періодах) за рахунок місцевих бюджетів або інших джерел, не заборонених законодавством;
забезпечення створення спортивних комплексів з дотриманням вимог щодо безперешкодного доступу до них маломобільних груп населення.
4. Створення спортивних комплексів здійснюється на засадах співфінансування:
для закладів, які фінансуються з обласного бюджету або розташовані у м. Києві та містах обласного значення, не більш як 70 відсотків - за рахунок субвенції та не менш як 30 відсотків - за рахунок коштів місцевих бюджетів;
для закладів, розташованих у районах та в об’єднаних територіальних громадах, не більш як 90 відсотків - за рахунок субвенції та не менш як 10 відсотків - за рахунок коштів місцевих бюджетів;
для закладів, розташованих у селах (селищах), що мають статус гірських населених пунктів, та в населених пунктах, розташованих на лінії зіткнення, не більш як 95 відсотків - за рахунок субвенції та не менш як 5 відсотків - за рахунок коштів місцевих бюджетів.
5. Включення спортивного комплексу до переліку спортивних комплексів, на створення яких планується спрямувати субвенцію (далі - перелік), здійснюється відповідно до обґрунтованих пропозицій комісії, що сформовані за результатами розгляду письмових заяв та інших документів, поданих МОН обласними держадміністраціями за пропозиціями районних держадміністрацій та виконавчих органів місцевих рад і Київською міською держадміністрацією.
До письмової заяви додаються гарантійний лист засновника закладу загальної середньої освіти щодо дотримання ним умов, передбачених пунктом 3 цих Порядку та умов, та план реалізації проекту створення спортивного комплексу за формою згідно з додатком.
Заяви та інші документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня набрання чинності цими Порядком та умовами.
6. Комісія проводить перевірку та оцінку заяви та інших доданих до неї документів на відповідність цим Порядку та умовам протягом 30 календарних днів з дня завершення строку їх подання та готує за результатами розгляду обґрунтовані пропозиції щодо включення спортивного комплексу до переліку з урахуванням:
строків завершення проекту створення спортивного комплексу, ступеня будівельної готовності та результатів аналізу ризиків, пов’язаних з його створенням;
обсягів співфінансування з місцевого бюджету та фінансового забезпечення створення спортивного комплексу;
значущості очікуваного соціального ефекту від створення спортивного комплексу, реалістичності його досягнення в разі залучення мінімального обсягу субвенції.
Якщо документи, що додаються до заяви, подано не в повному обсязі або їх оформлено з порушенням вимог цих Порядку та умов, комісія приймає рішення про відхилення заяви, про що повідомляється місцевій держадміністрації, яка їх подала.
Комісія має право отримувати від місцевих держадміністрацій та виконавчих органів місцевих рад додаткову інформацію, необхідну для забезпечення підготовки обґрунтованих пропозицій.
У разі коли загальна вартість створення спортивних комплексів, які комісія пропонує включити до переліку, перевищує загальний обсяг субвенції, передбачений державним бюджетом, комісія звертається до місцевих держадміністрацій та виконавчих органів місцевих рад з пропозицією збільшити обсяг співфінансування з місцевого бюджету і подати уточнені документи, що додаються до заяви.
За результатами розгляду зазначених документів комісія вносить Міністрові освіти і науки обґрунтовані пропозиції щодо розподілу субвенції між окремими місцевими бюджетами та включення спортивних комплексів до переліку.
7. До складу комісії включаються представники МОН, Мінмолодьспорту, Мінрегіону, члени Комітету Верховної Ради України з питань бюджету за рішенням зазначеного Комітету (за згодою).
Персональний склад комісії затверджує МОН.
Головою комісії є заступник Міністра освіти і науки.
Діяльність комісії провадиться на засадах відкритості та гласності, незалежності, об’єктивності і обґрунтованості рішень комісії.
Формою роботи комісії є засідання, що проводяться за необхідності.
Засідання комісії веде голова, а за його відсутності - заступник голови.
Засідання комісії є правоможним, якщо в її роботі бере участь більш як половина членів її затвердженого складу.
Рішення комісії приймається більшістю голосів її затвердженого складу.
Рішення комісії оформляється протоколом, який підписується головуючим на засіданні та секретарем і оприлюднюється на офіційному веб-сайті МОН протягом семи робочих днів з дати проведення засідання.
................Перейти до повного тексту