1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
культури України
26 жовтня 2018 року № 934
ЗВЕДЕНИЙ ЗВІТ
мистецьких шкіл, спеціалізованих мистецьких шкіл (шкіл-інтернатів) системи Міністерства культури України (станом на 01 вересня 20___ року) (Форма № 1-МШ (зведнена річна))
( Див. текст )
Начальник відділу
мистецької і художньої освіти

Т. Колос
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
культури України
26 жовтня 2018 року № 934
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
21 листопада 2018 р.
за № 1317/32769
ІНСТРУКЦІЯ
щодо заповнення форми звітності № 1-МШ (зведена річна) "Зведений звіт мистецьких шкіл, спеціалізованих мистецьких шкіл (шкіл-інтернатів) системи Міністерства культури України"
I. Загальні положення
1. Зведений звіт за формою № 1-МШ (далі - зведений звіт) складають структурні підрозділи з питань культури обласних, Київської міської державних адміністрацій, виконавчих органів місцевого самоврядування щодо закладів освіти мистецького спрямування (мистецькі школи: музичні, художні, хореографічні школи, школи мистецтв тощо) незалежно від форм власності (далі - заклад), крім спеціалізованих мистецьких шкіл (шкіл-інтернатів), що належать до сфери управління Міністерства культури України.
2. В адресній частині зведеного звіту зазначається повне найменування органу, що складає звіт, яке має зазначатися без скорочень. У рядку "місцезнаходження" зазначається поштовий індекс, область, район, населений пункт, вулиця, номер будинку, номер телефону, номер факсу та електронна адреса органу, що складає звіт.
3. Розділи I-IV зведеного звіту заповнюються на підставі даних станом на початок поточного навчального року, розділ V - за попередній календарний (фінансовий) рік.
4. Текстова частина зведеного звіту заповнюється українською мовою. У звіті мають бути заповнені всі показники. У разі відсутності показника ставиться прочерк. Не допускається закреслення чи виправлення відомостей, що вносяться до звіту.
5. Дані заповнюються в одиницях виміру, зазначених у формі. Зведений звіт підписує керівник або його заступник.
6. Якщо після відправлення зведеного звіту до нього вносилися зміни та доповнення, потрібно протягом одного робочого дня повідомити про це адресата.
7. Цифрові позначення зазначаються арабськими цифрами.
8. Зведений звіт складається за кожною формою власності (державна, комунальна, приватна) окремо.
II. Заповнення розділу I "Матеріально-технічна база закладу"
1. До графи 1 включаються дані про загальну кількість закладів на початок навчального року.
2. До графи 2 включаються дані про кількість закладів, які знаходяться у сільській місцевості.
3. Графи 3-16 містять дані відповідно до типів закладів.
4. Дані графи 1 дорівнюють сумі даних граф 3, 5, 7, 9, 11, 13, 15.
5. Дані графи2 дорівнюють сумі даних граф 4, 6, 8, 10, 12, 14, 16.
6. У рядку 01 містяться дані про загальну кількість закладів.
7. У рядку 02 містяться дані про площу всіх приміщень, які належать закладам, крім площі, що використовується як склади, підвали та надвірні будівлі. Дані рядка 03 включають також площу, здану в оренду.
8. Дані у рядках 02-08 наводяться у цілих числах. У рядках 04-08 містяться дані лише про ті окремі будівлі, у яких здійснюється навчання учнів.
9. У рядках 09-13 відображаються дані про кількість закладів, у яких наявні приміщення та споруди.
10. У рядку 14 відображаються дані лише про ті будівлі, на які є кошторис на капітальний ремонт, у рядку 15 - площі на які є акт про їх аварійний стан.
11. У рядках 16-20 наводиться дані про кількість закладів, до яких забезпечено безперешкодний доступ для учнів з особливими потребами.
III. Заповнення розділу II "Кількість і склад педагогічних працівників закладу"
1. У розділі II відображаються дані про фактичну кількість педагогічних працівників школи. Дані про педагогічних працівників, які перебувають у відпустці у зв’язку з вагітністю та пологами і по догляду за дитиною, до звіту не включаються.

................
Перейти до повного тексту