1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Методика


МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ
НАКАЗ
28.11.2018 № 3745/5
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
28 листопада 2018 р.
за № 1353/32805
Про затвердження Методології та методики проведення моніторингу реалізації Національної стратегії у сфері прав людини до 2020 року та плану дій з її реалізації
( Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства юстиції № 1627/5 від 12.05.2020 )
Відповідно до пункту 26 Плану заходів з виконання Угоди про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 жовтня 2017 року № 1106,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Методологію та методику проведення моніторингу реалізації Національної стратегії у сфері прав людини до 2020 року та плану дій з її реалізації, що додається.
2. Директорату з прав людини, доступу до правосуддя та правової обізнаності (Власюк В.В.) подати цей наказ на державну реєстрацію відповідно до Указу Президента України від 03 жовтня 1992 року № 493 "Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади".
3. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра з питань європейської інтеграції Коломієць В.
( Пункт 4 в редакції Наказу Міністерства юстиції № 1627/5 від 12.05.2020 )
Міністр П. Петренко
ПОГОДЖЕНО:

Керівник Секретаріату
Уповноваженого Верховної Ради України
з прав людини

Міністр внутрішніх справ України

В.о. Міністра фінансів України




Л. Левшун

А.Б. Аваков

О. Маркарова
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
юстиції України
21 листопада 2018 року № 3745/5
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
28 листопада 2018 р.
за № 1353/32805
МЕТОДОЛОГІЯ ТА МЕТОДИКА
проведення моніторингу реалізації Національної стратегії сфері прав людини до 2020 року та плану дій з її реалізації
I. Загальні положення
1. Ця Методологія визначає комплекс правил і процедур щодо проведення моніторингу й оцінки виконання Національної стратегії у сфері прав людини, затвердженої Указом Президента України від 25 серпня 2015 року № 501/2015 (далі - Національна стратегія), та плану заходів з реалізації Національної стратегії у сфері прав людини на період до 2020 року (додаток до розпорядження Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2015 року № 1393-р) (далі - План дій).
2. У цій Методології терміни вживаються у таких значеннях:
Виконавець - орган державної влади, орган місцевого самоврядування, установа чи організація, визначені відповідно до Плану дій виконавцем конкретного заходу;
Індикатор досягнення - визначений Планом дій показник реалізації відповідного заходу;
Координуючий орган - Міністерство юстиції України;
Моніторинг - систематичний збір та аналіз Координуючим органом інформації щодо виконання Плану дій Виконавцями;
Оцінка - здійснюваний Координуючим органом аналіз результатів реалізації Виконавцями Національної стратегії та Плану дій, а також відповідності Очікуваному результату та Стратегічній меті заходів, передбачених Планом дій;
Очікуваний результат - проміжний результат державної політики у сфері прав людини, спрямований на досягнення Стратегічної мети, передбаченої у Національній стратегії;
Розпорядження - розпорядження Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2015 року № 1393-р "Про затвердження плану дій з реалізації Національної стратегії у сфері прав людини на період до 2020 року";
Стратегічна мета - бажаний вплив державної політики у сфері прав людини за стратегічними напрямами, передбаченими Національною стратегією.
II. Мета та завдання Моніторингу
1. Моніторинг здійснюється з метою забезпечення своєчасної та належної реалізації Плану дій задля досягнення Очікуваного результату та Стратегічної мети.
2. Завданнями Моніторингу є:
визначення стану реалізації Плану дій відповідно до Індикаторів досягнення;
встановлення постійної взаємодії між Виконавцями та Координуючим органом;
інформування Кабінету Міністрів України про стан реалізації Плану дій.
III. Принципи Моніторингу
Принципами Моніторингу є:
принцип достовірності - для цілей Моніторингу використовується виключно достовірна та точна інформація;
принцип добросовісності - Координуючий орган та Виконавці сумлінно дотримуються положень цієї Методології на всіх етапах Моніторингу та під час проведення Оцінки;
принцип відповідності та актуальності - для цілей Моніторингу Виконавець надає Координуючому органу лише актуальну інформацію щодо виконання ним Плану дій станом на відповідний звітний період;
принцип обов’язкового врахування - результати Моніторингу й Оцінки враховуються Виконавцями під час реалізації Національної стратегії та Плану дій, а Координуючим органом - під час надання методичної підтримки і у випадку внесення змін до Національної стратегії та Плану дій.
IV. Здійснення Моніторингу
1. Виконавці до 05 числа місяця наступного за звітним кварталу подають до Координуючого органу інформацію про виконання ними заходів, передбачених Планом дій у звітному кварталі відповідно до Індикаторів досягнення. Виконавець, зазначений першим у переліку Виконавців, подаючи інформацію про виконання ним заходів, передбачених Планом дій, надає їй одне зі значень:
"виконано";
"виконано у звітному періоді";
"виконано частково";
"виконання триває";
"не виконано".
Інформація, що подається за формою, зразок якої визначено у додатку до цієї Методології, має бути повною, цілісною та не містити суперечностей.
2. Для цілей Моніторингу Виконавцям рекомендується:
визначити структурний підрозділ, відповідальний за виконання Плану дій, відповідно до наданої йому компетенції;
взаємодіяти з іншими органами державної влади, органами місцевого самоврядування, установами та організаціями в процесі виконання Плану дій;
під час складання проекту Державного бюджету України на відповідний рік подавати Міністерству фінансів України бюджетні запити на здійснення видатків, пов’язаних з виконанням Плану дій;
враховувати під час виконання Плану дій звіти про виконання Плану дій та результати Оцінки;
подавати Координуючому органу пропозиції щодо внесення змін до Плану дій.
3. Координуючий орган встановлює відповідність визначеного Виконавцем стану виконання наданій ним інформації про виконання заходів, передбачених Планом дій та може коригувати визначений Виконавцем стан виконання заходів, передбачених Планом дій. За результатами проведення аналізу отриманої інформації Координуючий орган готує квартальні та річні звіти про виконання Плану дій.

................
Перейти до повного тексту