1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ЕНЕРГЕТИКИ ТА ВУГІЛЬНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ УКРАЇНИ
НАКАЗ
02.07.2018 № 358
Про розподіл повноважень між Міністром енергетики та вугільної промисловості України, першим заступником, заступниками Міністра та державним секретарем Міністерства
Відповідно до Положення про Міністерство енергетики та вугільної промисловості України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.03.2017 № 208 з метою підвищення рівня організації роботи і персональної відповідальності за виконання завдань, та у зв'язку з кадровими змінами
НАКАЗУЮ:
1. Розподілити повноваження між Міністром енергетики та вугільної промисловості України (далі - Міністр), першим заступником, заступниками Міністра та державним секретарем Міністерства згідно з додатком 1.
2. Установити, що: у разі відсутності Міністра його повноваження здійснює один із заступників Міністра, визначений окремим наказом, крім:
визначення політичних пріоритетів і стратегічних напрямів роботи Міністерства;
участі у прийнятті рішень на засіданнях Кабінету Міністрів України.
У разі відсутності державного секретаря, першого заступника та заступників Міністра їхні повноваження здійснюють посадові особи згідно з додатком 2.
3. Визначити, що державний секретар, перший заступник та заступники Міністра можуть підписувати листи на адресу Адміністрації Президента України, Верховної Ради України і Кабінету Міністрів України лише інформаційного змісту.
4. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Міненерговугілля України від 21.05.2018 № 267 «Про розподіл повноважень між Міністром енергетики та вугільної промисловості, першим заступником, заступниками Міністра та виконуючим обов'язки державного секретаря».
5. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Міністр І. Насалик
Додаток 1
до наказу Міністерства
енергетики та вугільної
промисловості України
від 02.07.2018 № 358
Розподіл повноважень між Міністром енергетики та вугільної промисловості України, першим заступником, заступниками Міністра та державним секретарем Міністерства
І. Міністр - НАСАЛИК Ігор Степанович:
Міністр енергетики та вугільної промисловості України (далі - Міністр), очолює Міністерство енергетики та вугільної промисловості України (далі -Міненерговугілля), який здійснює повноваження, визначені законами України «Про Кабінет Міністрів України», «Про центральні органи виконавчої влади», постановами Кабінету Міністрів України від 05.04.2017 № 243 «Деякі питання реалізації Закону України «Про державну службу» та від 29.03.2017 № 208 «Про затвердження Положення про Міністерство енергетики та вугільної промисловості України», реалізовує інші повноваження відповідно до Конституції України, законів України, а також актів та доручень Кабінету Міністрів України, в тому числі щодо спрямування та координації діяльності центральних органів виконавчої влади.
1. Відповідно до покладених завдань Міністр як керівник Міністерства:
1) очолює Міністерство, здійснює керівництво його діяльністю;
2) визначає пріоритети роботи міністерства та шляхи виконання покладених на нього завдань, затверджує плани роботи міністерства, звіти про їх виконання;
3) в межах компетенції організовує та контролює виконання Міністерством Конституції України, законів України, актів Президента України, актів Кабінету Міністрів України;
4) забезпечує виконання зобов'язань, взятих за міжнародними договорами України;
5) вносить Прем'єр-міністрові України пропозиції щодо призначення на посади першого заступника Міністра, заступників Міністра;
6) затверджує положення про самостійні структурні підрозділи апарату Міненерговугілля, визначає персональний склад патронатної служби Міністра;
7) вносить Кабінету Міністрів України подання про утворення в межах граничної чисельності державних службовців та працівників апарату міністерства і коштів, передбачених на утримання міністерства, ліквідацію, реорганізацію територіальних органів міністерства як юридичних осіб публічного права, затверджує положення про них;
8) затверджує структуру апарату міністерства і його територіальних органів;
9) утворює, ліквідовує, реорганізовує за погодженням з Кабінетом Міністрів України територіальні органи міністерства як структурні підрозділи апарату міністерства, що не мають статусу юридичної особи;
10) вносить на розгляд Кабінету Міністрів України пропозиції у разі вмотивованої відмови Голови Верховної Ради Автономної Республіки Крим, Голови Ради міністрів Автономної Республіки Крим, голови обласної державної адміністрації (підтримки головою обласної державної адміністрації вмотивованої відмови голови районної державної адміністрації) погодити призначення керівника територіального органу міністерства, іншого центрального органу виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується міністром, керівника підприємства, установи, організації, що належить до сфери управління цього міністерства, іншого центрального органу виконавчої влади, діяльність якого спрямовується та координується міністром, про надання Кабінетом Міністрів України згоди на призначення такого керівника;
11) утворює, ліквідовує, реорганізовує підприємства, установи, організації, що належать до сфери управління міністерства, затверджує їх положення (статути), здійснює у межах своїх повноважень інші функції з управління об'єктами державної власності, що належать до сфери управління Міністерства;
12) порушує в установленому порядку питання щодо заохочення та притягнення до дисциплінарної відповідальності першого заступника, заступників Міністра та державного секретаря Міністерства;
13) порушує в установленому порядку питання щодо присвоєння рангу державного службовця державному секретарю Міністерства;
14) представляє Міністерство у публічно-правових відносинах з іншими органами, підприємствами, установами та організаціями в Україні та за її межами;
15) визначає обов'язки першого заступника Міністра, заступників Міністра, розподіл повноважень Міністра між першим заступником Міністра та заступниками Міністра, які вони здійснюють у разі його відсутності;
16) залучає державних службовців, а за згодою керівників - державних службовців та працівників міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, місцевих органів виконавчої влади, органів влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій до розгляду питань, що належать до компетенції міністерства;
17) приймає рішення щодо розподілу бюджетних коштів, головним розпорядником яких є Міністерство;
18) утворює комісії, робочі та експертні групи;
19) скликає та проводить наради з питань, що належать до його компетенції;
20) підписує накази Міністерства;
21) дає обов'язкові для виконання державними службовцями та працівниками апарату Міністерства доручення;
22) спрямовує і координує діяльність визначених Кабінетом Міністрів України центральних органів виконавчої влади, зокрема:
забезпечує формування державної політики у відповідній сфері та контролює її реалізацію;
погоджує та подає на розгляд Кабінету Міністрів України розроблені центральними органами виконавчої влади, діяльність яких спрямовує і координує Міністр, проекти законів, актів Президента України та Кабінету Міністрів України;
визначає пріоритетні напрями роботи центральних органів виконавчої влади, діяльність яких спрямовує і координує Міністр, та шляхи виконання покладених на них завдань, затверджує плани роботи таких органів;
погоджує структуру апарату центральних органів виконавчої влади, діяльність яких спрямовує і координує Міністр;
видає обов'язкові для виконання центральними органами виконавчої влади, діяльність яких спрямовує і координує Міністр, накази та доручення з питань, що належать до компетенції таких органів;
порушує перед Кабінетом Міністрів України питання щодо скасування актів центральних органів виконавчої влади, діяльність яких спрямовує і координує Міністр, повністю чи в окремій частині;
доручає керівникам центральних органів виконавчої влади, діяльність яких спрямовує і координує Міністр, скасувати акти їх територіальних органів повністю чи в окремій частині, а у разі відмови скасовує такі акти повністю чи в окремій частині;
порушує перед Кабінетом Міністрів України питання щодо притягнення до дисциплінарної відповідальності керівників центральних органів виконавчої влади, діяльність яких спрямовує і координує Міністр, та їх заступників;
ініціює питання щодо притягнення до дисциплінарної відповідальності керівників структурних підрозділів апарату центральних органів виконавчої влади, діяльність яких спрямовує і координує Міністр, їх територіальних органів та їх заступників, а також керівників підприємств, установ і організацій, що належать до сфери управління таких органів;
ініціює питання щодо проведення службового розслідування стосовно керівників центральних органів виконавчої влади, діяльність яких спрямовує і координує Міністр, їх заступників, інших державних службовців і працівників апарату центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, підприємств, установ і організацій, що належать до сфери управління таких органів;
приймає рішення щодо проведення перевірки діяльності центральних органів виконавчої влади, діяльність яких спрямовує і координує Міністр, та їх територіальних органів;
заслуховує звіти про виконання покладених на центральні органи виконавчої влади, діяльність яких спрямовує і координує Міністр, завдань та планів їх роботи;
визначає структурний підрозділ апарату Міненерговугілля, що відповідає за взаємодію з центральними органами виконавчої влади, діяльність яких спрямовує і координує Міністр;
визначає посадових осіб Міненерговугілля, які включаються до складу колегії центральних органів виконавчої влади, діяльність яких спрямовує і координує Міністр;
визначає порядок обміну інформацією між Міненерговугіллям та центральними органами виконавчої влади, діяльність яких спрямовує і координує Міністр;
вирішує інші питання, пов'язані із спрямуванням і координацією діяльності центральних органів виконавчої влади, діяльність яких спрямовує і координує Міністр;
23) подає на розгляд Кабінету Міністрів України проекти законів України, актів Президента України та Кабінету Міністрів України, розробником яких є Міненерговугілля;
24) погоджує проекти законів України, актів Президента України та Кабінету Міністрів України, що надходять на погодження до Міненерговугілля;
25) представляє в установленому порядку проекти законів України, розробником яких є Міненерговугілля та центральні органи виконавчої влади, діяльність яких спрямовує і координує Міністр, і доповідає з інших питань, що належать до компетенції Міненерговугілля, під час їх розгляду на пленарних засіданнях Верховної Ради України;
26) організовує внутрішній контроль і внутрішній аудит та забезпечує їх здійснення в Міненерговугіллі;
27) бере участь у розгляді питань на засіданнях Кабінету Міністрів України та вносить пропозиції щодо порядку денного таких засідань;
28) вносить подання щодо представлення в установленому порядку державних службовців апарату Міністерства та працівників підприємств до відзначення державними та урядовими нагородами України;
29) приймає рішення про утворення чи ліквідацію колегії Міністерства, кількісний та персональний склад, затверджує положення та головує на її засіданнях;
30) веде переговори і підписує міжнародні договори України у межах наданих йому повноважень;
31) забезпечує охорону державної таємниці та здійснює заходи щодо мобілізаційної підготовки у межах повноважень, передбачених законодавством, стосовно підприємств, що належать до сфери управління Міністерства та підпорядкованих за галузевою ознакою;
32) здійснює функції державного експерта з питань таємниць стосовно: належності об'єктів до уразливих у терористичному відношенні; ядерної енергетики та атомної промисловості; балансу електричної потужності, балансу електроенергії систем живлення об'єктів оборонного значення та засобів управління енергетикою;
33) здійснює інші повноваження відповідно до Конституції та законів України, актів Верховної Ради України, Президента України та Кабінету Міністрів України.
2. Спрямовує та координує діяльність:
- Державної інспекції енергетичного нагляду України;
- Від ділу забезпечення діяльності Міністра (патронатна служба);
- Департаменту забезпечення комунікацій та організаційної роботи;
- Департаменту правового забезпечення;
- Департаменту внутрішнього аудиту;
- Сектору режимно-секретної роботи;
- Сектору мобілізаційної роботи;
- Сектору з питань запобігання та виявлення корупції;
- Колегії Міненерговугілля.
II. Перший заступник Міністра МАКСИМЕЦЬ Тетяна Володимирівна:
здійснює свою діяльність відповідно до Закону України «Про центральні органи виконавчої влади», постанов Кабінету Міністрів України від 05.04.2017 № 243 «Деякі питання реалізації Закону України «Про державну службу» та від 29.03.2017 № 208 «Про затвердження Положення про Міністерство енергетики та вугільної промисловості України», реалізовує інші повноваження відповідно до Конституції України, законів України, а також актів та доручень Кабінету Міністрів України.
1. Перший заступник Міністра відповідно до покладених на нього завдань:
1) забезпечує у межах повноважень виконання апаратом Міністерства Конституції та законів України, актів Президента України і Кабінету Міністрів України;
2) забезпечує організацію діяльності Міністерства з питань фінансово-економічної політики в ПЕК;
3) організовує роботу з розподілу бюджетних коштів за відповідними програмами, головним розпорядником яких є Міністерство, забезпечує та контролює їх виконання;
4) організовує планово-фінансову роботу на підприємствах, в установах та організаціях, що належать до сфери управління Міністерства, здійснює контроль за використанням фінансових і матеріальних ресурсів;
5) координує роботу щодо впровадження основних напрямів структурної перебудови підприємств ПЕК;
6) організовує роботу з реалізації функцій з управління майном і майновими правами стосовно підприємств ПЕК;
7) готує пропозиції та координує роботу щодо утворення, реорганізації і ліквідації (крім гірничих підприємств, рішення про ліквідацію яких приймається Кабінетом Міністрів України) державних підприємств, установ, організацій та об'єднань, що належать до сфери управління Міністерства, та господарських товариств, щодо яких Міністерство здійснює управління корпоративними правами держави;
8) координує та контролює роботу комісій з припинення діяльності підприємств ПЕК;
9) координує питання відновлення платоспроможності боржників -підприємств і організацій ПЕК або визнання їх банкрутами;
10) координує питання підготовки підприємств ПЕК до приватизації;
11) координує здійснення аналізу та узагальнення фінансово-економічних показників розвитку підприємств ПЕК на рівні галузей і комплексу у цілому;
12) забезпечує реалізацію державної інвестиційної політики у ПЕК, а також його окремих галузях, у тому числі в частині діяльності Міністерства, підприємств ПЕК, здійснення заходів, пов'язаних із залученням інвестицій у ПЕК, за винятком фінансових ресурсів міжнародних фінансових організацій;
13) координує роботу з реалізації інвестиційно-інноваційних проектів (програм) розвитку у сфері альтернативних джерел енергії;
14) організовує та контролює роботу з реалізації основних принципів державної політики у процесі здійснення державного управління, регулювання та нагляду у сфері альтернативних джерел енергії;
15) координує роботи, пов'язані з виробництвом (видобутком), постачанням, транспортуванням, зберіганням, передачею та споживанням альтернативних видів енергії, виробленої з альтернативних джерел;
16) організовує роботу Науково-технічної ради Міністерства;
17) координує питання щодо формування фінансових показників зведеного енергетичного балансу ПЕК і контролює його виконання;
18) організовує та координує роботу Міністерства, підприємств ПЕК, стосовно започаткування, підготовки та реалізації інвестиційних проектів ПЕК, які підтримуються кредитними та фінансовими установами (за винятком міжнародних фінансових організацій) та забезпечення залучення відповідних фінансових ресурсів;
19) організовує здійснення єдиної науково-технічної політики та використання науково-технічних досягнень, розробку та реалізацію пріоритетних напрямків розвитку науки і техніки в ПЕК;
20) координує роботу наукових і проектних установ, що входять до сфери управління Міненерговугілля;
21) координує питання енергозбереження, енергоефективності, екології, метрології, стандартизації, розроблення нормативно-технічної документації тощо;
22) організовує і контролює реалізацію програм науково-технічного та перспективного розвитку ПЕК;
23) забезпечує організацію діяльності з питань ядерної енергетики та атомної промисловості, у тому числі:
продовження терміну експлуатації діючих енергоблоків АЕС;
освоєння виробництва обладнання, систем автоматизації та вимірювання для атомно-промислового комплексу;
24) координує роботу з питань безпечної експлуатації та модернізації АЕС, будівництва та введення в експлуатацію нових енергоблоків АЕС;
25) координує роботу з реалізації Комплексної програми створення ядерно-паливного циклу, а також роботу, пов'язану з розробленням та виконанням програм поводження з радіоактивними відходами та відпрацьованим ядерним паливом, тимчасового і довгострокового зберігання радіоактивних відходів, зняття з експлуатації реакторних установок та інших об'єктів атомно-промислового комплексу;
26) організовує роботу з функціонування державної системи обліку радіоактивних відходів, сховищ таких відходів та безпечне поводження з ними на підприємствах, в установах та організаціях, що належать до сфери його управління, до передачі радіоактивних відходів на захоронення;
27) забезпечує реалізацію державної науково-технічної та інвестиційної політики у сфері використання ядерної енергії;
28) забезпечує розробку і реалізацію програм якості робіт у сфері використання ядерної енергії;
29) координує систему підготовки кадрів у сфері використання ядерної енергії;
30) координує діяльність Міністерства з питань реалізації державної політики в атомно-промисловому комплексі;
31) забезпечує розроблення і здійснення заходів з реалізації програм розвитку ядерної енергетики та атомної промисловості;
32) забезпечує взаємодію Міністерства з місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування щодо діяльності підприємств ядерно-промислового комплексу;
33) контролює реалізацію державної політики у сфері охорони довкілля підприємствами атомно-промислового комплексу;
34) готує пропозиції щодо утворення, реорганізації і ліквідації підприємств атомно-промислового комплексу, що належать до сфери управління Міністерства, ефективного використання їх майна та майнових прав, координує і контролює діяльність та вживає заходів щодо забезпечення ефективності їх роботи;
35) готує пропозиції стосовно розподілу бюджетних коштів за відповідними програмами, затверджує договірну та звітну документацію щодо створення науково-технічної продукції за бюджетні кошти у атомно-промисловому комплексі, головним розпорядником яких є Міністерство;
36) організовує виконання інших функцій, пов'язаних із забезпеченням діяльності Міненерговугілля України, та окремих доручень Міністра.
2. Спрямовує та координує діяльність:
- Департаменту економіки та фінансів;
- Департаменту корпоративних та майнових відносин;
- Департаменту стратегії розвитку ПЕК та інвестиційної політики;
- Департаменту ядерної енергетики та атомно-промислового комплексу.
3. За напрямами діяльності координує:
- Департамент бюджетного фінансування та звітності.
III. Заступник Міністра КОРЗУН Анатолій Васильович:
здійснює свою діяльність відповідно до Закону України «Про центральні органи виконавчої влади», постанов Кабінету Міністрів України від 05.04.2017 № 243 «Деякі питання реалізації Закону України «Про державну службу» та від 29.03.2017 № 208 «Про затвердження Положення про Міністерство енергетики та вугільної промисловості України», реалізовує інші повноваження відповідно до Конституції України, законів України, а також актів та доручень Кабінету Міністрів України.
1. Заступник Міністра відповідно до покладених на нього завдань:
1) забезпечує виконання Конституції та законів України, актів Президента України і Кабінету Міністрів України, наказів Міністерства та доручень Міністра у межах повноважень;
2) координує діяльність Міністерства з питань реалізації державної політики у вугільно-промисловому комплексі;
3) організовує формування прогнозного балансу видобутку вугілля й вироблення вугільної продукції підприемтсв, що належать до сфери управління Міністерства;
4) контролює організацію та реалізацію заходів з нагляду за дотриманням якості вугільної продукції;
5) координує діяльність із затвердження проектів ліквідації та консервації вугледобувних підприємств, що належать до сфери управління Міністерства;
6) готує пропозиції щодо утворення, реорганізації і ліквідації підприємств вугільно-промислового комплексу, що належать до сфери управління Міністерства, ефективного використання їх майна та майнових прав;
7) здійснює контроль за станом погашення заборгованості із заробітної плати на підприємствах паливно-енергетичного комплексу, що належать до сфери управління Міненерговугілля;
8) забезпечує реалізацію державної політики з питань трудових і соціальних відносин та оплати праці у вугільно-промисловому комплексі та взаємодію з галузевими профспілками;
9) організовує зв'язок і координує роботу з галузевими профспілками на засадах соціального партнерства, а також з громадськими організаціями у вугільно-промисловому комплексі;
10) координує роботу з впровадження та реалізації державної політики з питань трудових і соціальних відносин та оплати праці в паливно-енергетичному комплексі та взаємодію з галузевими профспілками;
11) організовує та контролює роботу із реалізації основних принципів державної політики з питань альтернативних видів палива у вугільно-промисловому комплексі (торфу);
12) координує роботу з питань розвитку та впровадження нетрадиційних та альтернативних видів палива (торфу).
13) здійснює координацію робіт, пов'язаних з виробництвом (видобутком), постачанням, транспортуванням, зберіганням, передачею та споживанням альтернативних видів палива (торфу);

................
Перейти до повного тексту