- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ЕНЕРГЕТИКИ ТА ВУГІЛЬНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ УКРАЇНИ
НАКАЗ
Про затвердження Рекомендацій застосування системи електронних закупівель у Міністерстві енергетики та вугільної промисловості України при здійсненні допорогових закупівель
1. Затвердити Рекомендації застосування системи електронних закупівель у Міністерстві енергетики та вугільної промисловості України при здійсненні допорогових закупівель (далі - Рекомендації), що додається.
2. Керівникам державних підприємств, установ та організацій, які належать до сфери управління Міненерговугілля:
2.1. Розробити та затвердити відповідні Рекомендації застосування системи електронних закупівель.
2.2. Надіслати до Міненерговугілля звіт про результати виконаної роботи.
3. Керівникам державних підприємств, установ та організацій, які належать до сфери управління Міненерговугілля, здійснювати закупівлю товарів, робіт та послуг, вартість яких не перевищує межі, встановлені
Законом України "Про публічні закупівлі" , відповідно до власних рекомендацій застосування систем електронних закупівель.
4. Відділу методології та конкурсних процедур Департаменту бухгалтерського обліку та звітності Міненерговугілля здійснювати закупівлю товарів, робіт та послуг, вартість яких не перевищує межі, встановлені
Законом України "Про публічні закупівлі" відповідно до Рекомендацій.
5. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
енергетики та вугільної
промисловості України
20.03.2017 № 210
РЕКОМЕНДАЦІЇ
застосування системи електронних закупівель у Міністерстві енергетики та вугільної промисловості при здійсненні допорогових закупівель
1. Загальні положення
1.1. Ці рекомендації визначають основні принципи організації та проведення електронних закупівель товарів, робіт та послуг у Міністерстві енергетики та вугільної промисловості України (далі - Міністерство).
1.2. Рекомендації, розроблені відповідно до основних вимог
Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), регулює відносини, що виникають при проведенні допорогових закупівель товарів, робіт та послуг, для належного виконання функцій розпорядниками бюджетних коштів.
2. Визначення термінів та їх скорочення
2.1. У цих Рекомендаціях терміни вживаються у таких значеннях:
відповідальний підрозділ - структурний підрозділ Міненерговугілля (департамент, управління, відділ, сектор тощо), який є ініціатором проведення закупівлі;
допорогова закупівля - закупівля замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2
Закону ;
договір про закупівлю - договір, між замовником і учасником за результатами закупівлі, що передбачає надання послуг, виконання робіт або набуття права власності на товари, укладається в письмовій формі відповідно до положень
Цивільного кодексу України та
Господарського кодексу України;
авторизований електронний майданчик - апаратно-програмний комплекс (програмне забезпечення), що функціонує в мережі Інтернет, є частиною системи електронних закупівель та забезпечує замовнику безоплатну реєстрацію та користування сервісами системи електронних закупівель з автоматичним обміном інформацією щодо процесу закупівлі товарів на електронних майданчиках;
електронний реверсійний аукціон - процес поступового зниження ціни пропозицій учасника;
електронні закупівлі - процес здійснення закупівлі товарів, робіт та послуг, визначених замовником, у разі якщо вартість таких товарів, робіт та послуг не перевищує межі, встановлені
Законом на електронних майданчиках;
замовник - Міністерство енергетики та вугільної промисловості України;
користувач системи - будь-яка фізична або юридична особа, яка зареєструвалась у системі електронних закупівель;
представник замовника - структурний підрозділ Міненерговугілля (департамент, управління, відділ, сектор тощо), який є відповідальним за проведення закупівлі;
електронна система закупівель (далі - система) - інформаційно-телекомунікаційна система, що забезпечує проведення процедур закупівель, створення, розміщення, оприлюднення та обмін інформацією і документами в електронному вигляді, до складу якої входять веб-портал Уповноваженого органу, авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами;
учасник - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), що є користувачем системи, яка подала в електронному вигляді пропозицію для участі в електронних торгах, оголошених замовником;
3. Порядок здійснення закупівель
3.1. Ці Рекомендації застосовуються для закупівлі товарів, робіт та послуг, визначених Замовником, у разі, якщо вартість закупівлі дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та не перевищує межі, встановлені в абзацах 2 та 3 частини 1 статті
2 Закону України "Про публічні закупівлі" .
3.2. Закупівля товарів, робіт та послуг здійснюється відповідно до додатка до річного плану закупівель та змін до нього.
3.3. Додаток до річного плану закупівель складається та затверджується Тендерним комітетом на підставі пропозицій відповідальних підрозділів, в яких обґрунтовується потреба, зазначається код предмета закупівлі, очікувана вартість, терміни проведення тощо. Оформлення та оприлюднення додатка до річного плану закупівель та змін до нього покладається на представника замовника.
4. Процедура проведення закупівель
4.1. Замовник реєструється в системі відповідно до регламенту роботи електронного майданчика, обраного ним.
4.2. Замовник має право зареєструватися на декількох авторизованих електронних майданчиках.
4.3. Відповідальний підрозділ готує заявку на проведення електронних закупівель відповідно до додатка до річного плану, в якій зазначаються кваліфікаційні, технічні та якісні вимоги до предмету закупівлі, істотні умови договору тощо та передає її в установленому порядку Представнику замовника.
4.4. Представник замовника на підставі отриманих від відповідальних підрозділів документів формує в системі оголошення про закупівлю, згідно з регламентом системи.
4.5. В оголошенні про проведення закупівлі обов'язково зазначається:
- найменування замовника, код ЄДРПОУ, місцезнаходження;
- розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість;
- найменування предмета закупівлі та код відповідно до класифікатора;
- кількість товару та місце його поставки, виконання робіт, надання послуг та їх обсяги;
- строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
................Перейти до повного тексту