1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ЕНЕРГЕТИКИ ТА ВУГІЛЬНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ УКРАЇНИ
НАКАЗ
06.03.2017 № 179
Про розподіл повноважень між Міністром енергетики та вугільної промисловості, першим заступником, заступниками Міністра та виконуючим обов'язки державного секретаря
З метою підвищення рівня організації роботи і персональної відповідальності за виконання завдань, передбачених Положенням про Міністерство енергетики та вугільної промисловості, керуючись протоколом № 63 засідання Кабінету Міністрів України від 28 грудня 2016 року, наказом Міненерговугілля від 26 грудня 2016 року № 579-к та у зв'язку з кадровими змінами
НАКАЗУЮ:
1. Розподілити повноваження між Міністром енергетики та вугільної промисловості (далі - Міністр), першим заступником, заступниками Міністра та виконуючим обов'язків державного секретаря згідно з додатком 1.
2. Установити, що: у разі відсутності Міністра його повноваження здійснює один із заступників Міністра, визначений окремим наказом, крім:
визначення політичних пріоритетів і стратегічних напрямів роботи Міністерства;
участі у прийнятті рішень на засіданнях Кабінету Міністрів України.
У разі відсутності виконуючого обов'язки державного секретаря, першого заступника та заступників Міністра їхні повноваження здійснюють посадові особи згідно з додатком 2.
3. Визначити, що виконуючий обов'язки державного секретаря, перший заступник та заступники Міністра можуть підписувати листи на адресу Адміністрації Президента України, Верховної Ради України і Кабінету Міністрів України лише інформаційного змісту.
4. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Міненерговугілля України від 03.01.2017 № 4 "Про розподіл повноважень між Міністром енергетики та вульної та вугільної промисловості, першим заступником, заступником Міністра та виконуючим обов'язки державного секретаря".
5. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Міністр І. Насалик
Додаток 1
до наказу Міністерства енергетики
та вугільної промисловості України
06.03.2017 № 179
Розподіл
повноважень між Міністром енергетики та вугільної промисловості, першим заступником, заступниками Міністра та виконуючим обов'язки державного секретаря
1. Міністр - НАСАЛИК Ігор Степанович:
1) очолює Міністерство, здійснює керівництво його діяльністю.
2) визначає пріоритети роботи Міністерства, Державної інспекції енергетичного нагляду України (далі - Держенергонагляд), шляхи виконання покладених на них завдань, затверджує плани їх роботи та звіти про виконання планів роботи Міністерства.
3) організовує та контролює виконання Міністерством Конституції, законів України, актів Президента України та Кабінету Міністрів України.
4) подає на розгляд Кабінету Міністрів України проекти законів, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, розробником яких є Міністерство, Держенергонагляд.
5) забезпечує виконання зобов'язань, взятих за міжнародними договорами України.
6) погоджує проекти законів, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, що вносяться на розгляд Кабінету Міністрів України, з питань, що належать до сфери діяльності Міністерства, Держенергонагляду.
7) представляє в установленому порядку проекти законів України, розробником яких є Міністерство, Держенергонагляд, і доповідає з інших питань, що належать до компетенції Міністерства, під час їх розгляду на пленарних засіданнях Верховної Ради України.
8) бере участь у розгляді питань на засіданнях Кабінету Міністрів України та вносить пропозиції щодо порядку денного таких засідань.
9) визначає обов'язки заступників міністра, розподіл повноважень міністра між першим заступником, заступником міністра, уповноваженим на виконання обов'язків державного секретаря Міненерговугілля.
10) порушує в установленому порядку питання щодо заохочення та притягнення до дисциплінарної відповідальності своїх заступників.
11) затверджує положення про самостійні структурні підрозділи апарату Міністерства.
12) затверджує структуру апарату Міністерства.
13) визначає персональний склад патронатної служби.
14) погоджує призначення на посади та звільнення з посад керівників та заступників керівників самостійних структурних підрозділів апарату Держенергонагляду та його територіальних органів.
15) підписує накази Міністерства.
16) утворює, ліквідовує, реорганізовує підприємства, затверджує їхні положення (статути), здійснює у межах своїх повноважень інші функції з управління об'єктами державної власності.
17) вносить подання щодо представлення в установленому порядку державних службовців апарату Міністерства та працівників підприємств до відзначення державними та урядовими нагородами України.
18) представляє Міністерство у публічно-правових відносинах з іншими органами, підприємствами, установами та організаціями в Україні та за її межами.
19) приймає рішення щодо розподілу бюджетних коштів, головним розпорядником яких є Міністерство.
20) визначає основні напрямки діяльності з питань охорони праці і техніки безпеки підприємств ПЕК.
21) приймає рішення про утворення чи ліквідацію колегії Міністерства, головує на її засіданнях.
22) веде переговори і підписує міжнародні договори України у межах наданих йому повноважень.
23) забезпечує охорону державної таємниці та здійснює заходи щодо мобілізаційної підготовки у межах повноважень, передбачених законодавством, стосовно підприємств, що належать до сфери управління Міністерства та підпорядкованих за галузевою ознакою.
24) здійснює інші повноваження відповідно до Конституції та законів України, актів Верховної Ради України, Президента України та Кабінету Міністрів України.
25) здійснює функції державного експерта з питань таємниць відповідно до чинного законодавства.
Безпосередньо керує діяльністю:
• Відділу забезпечення діяльності Міністра (патронатна служба);
• Департаменту правового забезпечення;
• Департаменту внутрішнього аудиту;
• Департаменту забезпечення комунікацій та організаційної роботи;
• Сектору режимно-секретної роботи;
• Сектору мобілізаційної роботи;
• Сектору з питань запобігання та виявлення корупції.
2. Перший заступник Міністра КАРП Галина Василівна:
1) забезпечує у межах повноважень виконання апаратом Міністерства Конституції та законів України, актів Президента України і Кабінету Міністрів України.
2) забезпечує організацію діяльності Міністерства з питань фінансово-економічної політики в ПЕК.
3) координує розробку, укладання та реалізацію договорів з міжнародними фінансовими організаціями.
4) організовує роботу з розподілу бюджетних коштів за відповідними програмами, головним розпорядником яких є Міністерство, забезпечує та контролює їх виконання.
5) організовує планово-фінансову роботу на підприємствах, в установах та організаціях, що належать до сфери управління Міністерства, здійснює контроль за використанням фінансових і матеріальних ресурсів.
6) координує роботу щодо впровадження основних напрямів структурної перебудови підприємств ПЕК.
7) організовує роботу з реалізації функцій з управління майном і майновими правами стосовно підприємств ПЕК.
8) готує пропозиції та координує роботу щодо утворення, реорганізації і ліквідації (крім гірничих підприємств, рішення про ліквідацію яких приймається Кабінетом Міністрів України) державних підприємств, установ, організацій та об'єднань, що належать до сфери управління Міністерства, та господарських товариств, щодо яких Міністерство здійснює управління корпоративними правами держави.
9) координує та контролює роботу комісій з припинення діяльності підприємств ПЕК.
10) координує питання відновлення платоспроможності боржників -підприємств і організацій ПЕК або визнання їх банкрутами.
11) координує питання підготовки підприємств ПЕК до приватизації.
12) координує здійснення аналізу та узагальнення фінансово-економічних показників розвитку підприємств ПЕК на рівні галузей і комплексу у цілому.
13) забезпечує реалізацію державної інвестиційної політики у ПЕК, а також його окремих галузях, у тому числі в частині діяльності Міністерства, підприємств ПЕК, здійснення заходів, пов'язаних із залученням інвестицій у ПЕК.
14) координує роботу з реалізації інвестиційно-інноваційних проектів (програм) розвитку у сфері альтернативних джерел енергії.
15) організовує та контролює роботу з реалізації основних принципів державної політики у процесі здійснення державного управління, регулювання та нагляду у сфері альтернативних джерел енергії.
16) координує роботи, пов'язані з виробництвом (видобутком), постачанням, транспортуванням, зберіганням, передачею та споживанням альтернативних видів енергії, виробленої з альтернативних джерел.
17) організовує роботу Науково-технічної ради Міністерства.
18) координує питання щодо формування фінансових показників зведеного енергетичного балансу ПЕК і контролює його виконання.
19) організовує та координує роботу Міністерства, підприємств ПЕК, стосовно започаткування, підготовки та реалізації інвестиційних проектів ПЕК, які підтримуються міжнародними фінансовими організаціями, кредитними і фінансовими установами та забезпечення залучення відповідних фінансових ресурсів.
20) забезпечує організацію діяльності з питань ядерної енергетики та атомної промисловості, у тому числі:
продовження терміну експлуатації діючих енергоблоків АЕС;
освоєння виробництва обладнання, систем автоматизації та вимірювання для атомно-промислового комплексу.
21) координує роботу з питань безпечної експлуатації та модернізації АЕС, будівництва та введення в експлуатацію нових енергоблоків АЕС.
22) координує роботу з реалізації Комплексної програми створення ядерно-паливного циклу, а також роботу, пов'язану з розробленням та виконанням програм поводження з радіоактивними відходами та відпрацьованим ядерним паливом, тимчасового і довгострокового зберігання радіоактивних відходів, зняття з експлуатації реакторних установок та інших об'єктів атомно-промислового комплексу.
23) організовує роботу з функціонування державної системи обліку радіоактивних відходів, сховищ таких відходів та безпечне поводження з ними на підприємствах, в установах та організаціях, що належать до сфери його управління, до передачі радіоактивних відходів на захоронення.
24) забезпечує реалізацію державної науково-технічної та інвестиційної політики у сфері використання ядерної енергії.
25) забезпечує розробку і реалізацію програм якості робіт у сфері використання ядерної енергії.
26) координує систему підготовки кадрів у сфері використання ядерної енергії.
27) координує діяльність Міністерства з питань реалізації державної політики в атомно-промисловому комплексі.
28) забезпечує розроблення і здійснення заходів з реалізації програм розвитку ядерної енергетики та атомної промисловості.
29) забезпечує взаємодію Міністерства з місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування щодо діяльності підприємств ядерно-промислового комплексу.
30) контролює реалізацію державної політики у сфері охорони довкілля підприємствами атомно-промислового комплексу.
31) готує пропозиції щодо утворення, реорганізації і ліквідації підприємств атомно-промислового комплексу, що належать до сфери управління Міністерства, ефективного використання їх майна та майнових прав, координує і контролює діяльність та вживає заходів щодо забезпечення ефективності їх роботи.
32) готує пропозиції стосовно розподілу бюджетних коштів за відповідними програмами, затверджує договірну та звітну документацію щодо створення науково-технічної продукції за бюджетні кошти у атомно-промисловому комплексі, головним розпорядником яких є Міністерство.
33) у межах повноважень дає обовязкові для виконання державними службовцями та іншими працівниками Міністерства доручення.
34) організовує виконання інших функцій, пов'язаних із забезпеченням діяльності Міненерговугілля України, та окремих доручень Міністра.
Безпосередньо керує діяльністю:
• Департаменту економіки та фінансів;
• Департаменту корпоративних та майнових відносин;
• Департаменту стратегії розвитку ПЕК та інвестиційної політики в частині інвестиційної політики, взаємодії з міжнародними фінансовими організаціями;
• Департамент ядерної енергетики та атомно-промислового комплексу.
За напрямами діяльності координує:
• Управління трудової та соціальної політики в частині нормування та оплати праці підприємств ПЕК;
• Департамент бюджетного фінансування та звітності;
• Департамент інформаційних технологій інформаційно-аналітичного забезпечення.
3. Виконуючий обов'язки державного секретаря - директор Департаменту забезпечення комунікацій та організаційної роботи ПІДКОМОРНА Юлія Анатоліївна,:
1) забезпечує діяльність Міністерства, стабільність та наступність у його роботі, організовує поточну роботу, пов'язану із здійсненням повноважень Міністерства.
2) організовує роботу апарату Міністерства.
3) забезпечує підготовку пропозицій щодо виконання завдань Міністерства та подає їх на розгляд Міністру.
4) організовує та контролює виконання апаратом Міністерства Конституції, законів України, актів Президента України і Кабінету Міністрів України, наказів Міністерства, доручень Міністра та його заступників, звітує про їх виконання.
5) готує та подає на затвердження Міністрові плани роботи Міністерства, організовує їх виконання, звітує про їх виконання.
6) за погодженням з Міністерством фінансів затверджує штатний розпис та кошторис Міністерства.
7) організовує планування роботи з персоналом апарату Міністерства, в тому числі організовує проведення конкурсів на зайняття вакантних посад державної служби категорій "Б" і "В", забезпечує прозорість і об'єктивність таких конкурсів.
8) забезпечує планування службової кар'єри, планове заміщення посад державної служби підготовленими фахівцями згідно з вимогами .до професійної компетентності та стимулює просування по службі.
9) забезпечує своєчасне оприлюднення та передачу центральному органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері державної служби, інформації про вакантні посади державної служби з метою формування єдиного переліку вакантних посад державної служби, який оприлюднюється.
10) призначає на посади та звільняє з посад у порядку, передбаченому законодавством про державну службу, державних службовців апарату Міністерства, присвоює їм ранги державних службовців, приймає рішення щодо їх заохочення та притягнення до дисциплінарної відповідальності.
11) приймає на роботу та звільняє з роботи у порядку, передбаченому законодавством про працю, працівників апарату Міністерства, приймає рішення щодо їх заохочення та притягнення до дисциплінарної відповідальності.
12) погоджує у передбачених законодавством випадках призначення на посади та звільнення з посад керівників відповідних структурних підрозділів обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій.
13) здійснює планування навчання персоналу державного органу з метою вдосконалення рівня володіння державними службовцями державною мовою, регіональною мовою або мовою національних меншин, визначеною відповідно до закону, а також іноземною мовою, яка є однією з офіційних мов Ради Європи, у випадках, якщо володіння такою мовою є обов'язковою.
14) забезпечує в установленому порядку організацію підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації державних службовців та інших працівників Міністерства.
15) представляє Міністерство як юридичну особу в цивільно-правових відносинах.
16) дає обов'язкові для виконання державними службовцями та іншими працівниками Міністерства доручення у межах повноважень, передбачених законом.
17) видає накази організаційно-розпорядчого характеру з питань, що належать до його повноважень, та контролює їх виконання.
18) вносить подання Міністрові щодо представлення в установленому порядку державних службовців та інших працівників апарату Міністерства до відзначення державними та урядовими нагородами.
19) організовує проведення спеціальної перевірки відомостей щодо осіб, які претендують на зайняття посад, пов'язаних із виконанням функцій держави у Міністерстві.
20) призначає на посади та звільняє з посад керівників підприємств у встановленому порядку, крім випадків, установлених законодавством.

................
Перейти до повного тексту