- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Лист
НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ У СФЕРАХ ЕНЕРГЕТИКИ ТА КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ
ЛИСТ
11.03.2019 № 2612/15/7-19 |
Ліцензіатам НКРЕКП,
що здійснюють діяльність
на ринках у сфері енергетики (за списком)
Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі - НКРЕКП), повідомляє, що НКРЕКП спільно з аналітичним центром DiXi Group у рамках проекту USAID "Прозора енергетика" розробили та 21 лютого 2019 року презентували мобільний додаток "Енергетика Онлайн".
Відповідно до функцій мобільного додатку "Енергетика Онлайн" для споживачів передбачається можливість подавати скарги до компаній - постачальників послуг за неякісно надані послуги у сферах електро- і газопостачання.
Скарги споживачів та заяви на компенсацію за неякісно надані послуги у сферах електро- і газопостачання будуть надходити на офіційні електронні адреси ліцензіатів з електронної адреси: energy.online.app@gmail.com, ім'я відправника: Energy Online App.
Водночас, повідомляємо, що відповідно до статті
5 Закону України
"Про звернення громадян" (далі - Закон) звернення може бути усним чи письмовим.
Письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв'язку (електронне звернення).
В електронному зверненні має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв'язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.
Разом з тим, згідно із частиною першою статті
7 Закону звернення, оформлені належним чином і подані у встановленому порядку, підлягають обов'язковому прийняттю та розгляду.
Вимоги до приймання та розгляду звернень громадян, зокрема, електронного звернення також визначені
Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348, відповідно до пункту 2 якої електронне звернення приймається на визначену електронну адресу або шляхом заповнення електронної форми, яка розміщується на офіційному веб-сайті організації.
................Перейти до повного тексту