- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ
У СФЕРАХ ЕНЕРГЕТИКИ ТА КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ
НАКАЗ
Про затвердження Порядку роботи з офіційною електронною поштою прийому звернень громадян в Національній комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг
Відповідно до
законів України "Про звернення громадян",
"Про захист персональних даних",
Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої
постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок роботи з офіційною електронною поштою прийому звернень громадян в Національній комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, що додається.
2. Управлінню комунікацій розмістити цей наказ на офіційному вебсайті НКРЕКП.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на керівника апарату Олега Кострикіна.
Голова НКРЕКП |
Костянтин УЩАПОВСЬКИЙ |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ НКРЕКП
30.10.2023 № 73-од
Порядок роботи з офіційною електронною поштою прийому звернень громадян в Національній комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг
1. Цей Порядок визначає механізм надсилання та одержання електронною поштою звернень громадян (електронних звернень), що є різновидом письмового звернення (далі - звернення громадян), до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі - НКРЕКП), для їх попереднього опрацювання, реєстрації, розгляду та надання відповіді.
................Перейти до повного тексту